Σάββατο Ιανουάριος 11 2025

e-ΕΦΚΑ: Η «Θάλεια» απαντά στα ερωτήματα των πολιτών – Η τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων

Η ψηφιακή βοηθός «Θάλεια» του e-ΕΦΚΑ αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να παρέχει άμεσες και προσβάσιμες απαντήσεις σε ερωτήσεις πολιτών σχετικά με την κοινωνική ασφάλιση.
  • Ο e-ΕΦΚΑ έχει αναπτύξει την ψηφιακή βοηθό «Θάλεια», που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να απαντά σε ερωτήματα πολιτών σχετικά με κοινωνική ασφάλιση, συντάξεις και εισφορές.
  • Η υπηρεσία στοχεύει στην άμεση και εύκολη ενημέρωση των ασφαλισμένων, ενώ η «Θάλεια» αναβαθμίζεται συνεχώς με νέα ερωτήματα που προκύπτουν από την επικοινωνία με τους πολίτες.
  • Η «Θάλεια» παρέχει επίσης υποστήριξη σε άτομα με ειδικές ανάγκες, εξασφαλίζοντας προσβάσιμες και κατανοητές απαντήσεις για όλους τους χρήστες.

Στη «μάχη» για την περαιτέρω βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών ρίχνει ο e-ΕΦΚΑ την τεχνητή νοημοσύνη, με τη λειτουργία ενός νέου εργαλείου, με την ονομασία «Θάλεια», στοχεύοντας στην άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των ασφαλισμένων.

Η «Θάλεια», η οποία έχει τεθεί σε λειτουργία από τον Σεπτέμβριο του 2024, είναι ένα ψηφιακό avatar, που δημιούργησε ο e-ΕΦΚΑ. Είναι μια ψηφιακή βοηθός, η οποία παρέχει απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις των πολιτών σχετικά με θέματα κοινωνικής ασφάλισης, συντάξεων, εισφορών και άλλων υπηρεσιών του e-ΕΦΚΑ.

Επιδίωξη της νέας υπηρεσίας, η οποία εντάχθηκε στο πολυκαναλικό σύστημα εξυπηρέτησης του φορέα και στο σύνολο των 110 ηλεκτρονικών υπηρεσιών του, είναι ο πολίτης να ενημερώνεται γρήγορα και εύκολα, αξιοποιώντας τις σύγχρονες δυνατότητες, τις οποίες παρέχει η τεχνολογία.

Τα πρώτα δείγματα γραφής αξιολογούνται θετικά από τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες του φορέα. Στην παρούσα φάση, οι ερωτήσεις, που απαντώνται, κατηγοριοποιούνται ως εξής: ερωτήσεις γενικά για τον e-ΕΦΚΑ, την ασφάλιση και τις εισφορές, τις παροχές και τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), τις συντάξεις, τον έλεγχο ασφάλισης και εισφορών, τους οφειλέτες (ΚΕΑΟ) και τη διακρατική κοινωνική ασφάλιση.

Ωστόσο, η διαδικασία είναι δυναμική και αναβαθμίζεται διαρκώς, καθώς η «Θάλεια», η οποία απαντά σε ερωτήσεις που έχουν προκύψει από την επικοινωνία των πολιτών με τον φορέα, τροφοδοτείται συνεχώς με πρόσθετο υλικό, εξασφαλίζοντας απαντήσεις σε περισσότερα πεδία ερωτήσεων. Καθοριστικό ρόλο σε αυτή την ανατροφοδότηση διαδραματίζει το τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών 1555, από το οποίο ο e-ΕΦΚΑ αντλεί τα νέα ερωτήματα.

Τα οφέλη

Σύμφωνα με στελέχη του e-ΕΦΚΑ, η «Θάλεια» έχει ως στόχο να καλύψει τα τρία «α» που απασχολούν τους ασφαλισμένους, την «απορία» τους, την «αμφιβολία» τους και την «ανησυχία» τους.

Είναι ένα ακόμα μέσο εξυπηρέτησης του πολίτη, που μπορεί με οπτικό και ακουστικό τρόπο, σε συνδυασμό με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, να απαντήσει δυναμικά σε ερωτήσεις του.

Πρόκειται για μια υπηρεσία του φορέα, που έρχεται να προστεθεί για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των ατόμων με ειδικές ανάγκες, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα εύκολης πλοήγησης με σαφείς οδηγίες, καθώς ο σχεδιασμός των απαντήσεων εξασφαλίζει ότι είναι κατανοητές για άτομα με προβλήματα όρασης, άτομα με προβλήματα ακοής, ακόμα και για άτομα με γνωστικές ή άλλες δυσκολίες.

Σημειώνεται ότι η «Θάλεια» είναι διαθέσιμη, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του e-ΕΦΚΑ, κάνοντας την πληροφορία άμεσα προσβάσιμη για όλους.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Χέρμπερτ: «Στα τελευταία 12 λεπτά ήταν σαν να εγκαταλείψαμε το παιχνίδι»

Ο Γκόρντον Χέρμπερτ συγχαίρει τον Ολυμπιακό και αναγνωρίζει την...

Γιάννης σε σεμινάριο στο Ορλάντο – Η σοκαριστική ήττα των Σέλτικς στη Βοστώνη

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση με 41 πόντους...

Βιλντόσα: «Είμαι αρκετά χαρούμενος εδώ, είμαστε τυχεροί που έχουμε τον Βεζένκοφ»

Ο Λούκα Βιλντόσα εξέφρασε την ικανοποίησή του για την...

Τόνυ Δημητρίου – Στεφανία Γκουρνέλου: «Δεν περιλαμβάνεται στον προγραμματισμό μας ο γάμος»

Ο ηθοποιός Τόνυ Δημητρίου και η ηθοποιός Στεφανία Γκουρνέλου...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

e-ΕΦΚΑ: Πότε θα καταβληθούν οι συντάξεις του Φεβρουαρίου

Ο e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε τις ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων του Φεβρουαρίου 2025, διαχωρίζοντας τους μισθωτούς από τους μη μισθωτούς.Οι κύριες συντάξεις από τα τέως Ταμεία...

ΑΑΔΕ: Ξεκίνησε η πλατφόρμα για τις ξεχωριστές φορολογικές δηλώσεις – Ποιες είναι οι κατευθύνσεις

Οι έγγαμοι φορολογούμενοι έχουν προθεσμία έως τις 28 Φεβρουαρίου 2025 για να δηλώσουν την επιλογή υποβολής χωριστών φορολογικών δηλώσεων μέσω της πλατφόρμας της ΑΑΔΕ.Εάν...

Βιομηχανική παραγωγή: Ανάπτυξη 4,9% τον Νοέμβριο

Η βιομηχανική παραγωγή στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 4,9% τον Νοέμβριο 2024 σε σύγκριση με τον Νοέμβριο 2023, με τη μεταποίηση να σημειώνει οριακή αύξηση...

Κ. Τσιάρας: Θα κάνουμε τον ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ πιο αποδοτικό

Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστας Τσιάρας, επιβεβαίωσε τη στήριξη του Υπουργείου στον μετασχηματισμό του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ για την αύξηση της αποδοτικότητάς του.Τόνισε τη σημασία του...

Φορολογικές δηλώσεις: Συνεχίζεται η καταχώρηση των υπόχρεων φορέων στο Μητρώο – Λήξη προθεσμίας στις 15 Ιανουαρίου

Η εγγραφή των φορέων του δημοσίου στο Μητρώο Υποχρέων Υποβολής Ετήσιου Αρχείου Εισοδημάτων συνεχίζεται με αυξημένο ρυθμό και η προθεσμία λήγει στις 15 Ιανουαρίου...

Χρήσιμος οδηγός για το πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Ενοικιάζω» – Ποιες είναι οι προϋποθέσεις συμμετοχής (κάρτες)

Το πρόγραμμα «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» προσφέρει επιδότηση έως 60% για ανακαινίσεις μέχρι 13.500 ευρώ, με στόχο την ενεργοποίηση κλειστών ακινήτων στην αγορά.Προϋποθέσεις συμμετοχής περιλαμβάνουν...

ΑΑΔΕ: Διαθέσιμο από 13/1 το νέο Μητρώο Ενεργειακών Προϊόντων – Στόχος η καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων

Από τις 13/1, τίθεται σε λειτουργία το νέο ψηφιακό Μητρώο Δεξαμενών Ενεργειακών Προϊόντων της ΑΑΔΕ, με στόχο την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων.Η εφαρμογή απαιτεί...

Εντός Ιανουαρίου το «ψηφιακό βιβλίο» για διάφορους κλάδους επαγγελματιών – Από τις υπηρεσίες μεταφορών η έναρξη

Εντός Ιανουαρίου, η ΑΑΔΕ ενεργοποιεί το ψηφιακό «βιβλίο», που θα επιτρέπει στους ελέγχους να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τον αριθμό των πελατών και να...

Παρέμβαση για τις τιμές στα ασφάλιστρα της υγείας προαναγγέλλει το ΥΠΕΘΟ

Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας, Όμηρος Τσάπαλος, ανακοίνωσε κυβερνητική παρέμβαση για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας κατά τη διάρκεια εκπομπής του Action24.Υπογράμμισε ότι...

Εξοικονομώ ’25: Χωρίς εισοδηματικό κόφτη, υψηλότερα ποσοστά επιδότησης για τις ευάλωτες ομάδες – Αναλυτικά η διαδικασία

Το πρόγραμμα Εξοικονομώ ’25 δεν έχει εισοδηματικό κόφτη, και οι επιδοτήσεις αυξάνονται για ευάλωτες οικονομικές κατηγορίες.Διατίθενται 400 εκατομμύρια ευρώ για το πρόγραμμα, με μέγιστη...