Μετά από εξέλιξη δύο ετών στα εργαστήρια της Ampere, εταιρείας του ομίλου Renault που είναι υπεύθυνη για την ηλεκτροκίνηση, το νέο ηλεκτρικό Twingo βρίσκεται στην τελική διαδικασία.
Μπορεί να παρουσιάστηκε το 2024 στην Έκθεση του Παρισιού ως πρωτότυπο και τώρα στην Έκθεση των Βρυξελλών (έως τις 19 Ιανουαρίου), εντούτοις αυτό το Twingo E-Tech electric που βλέπουμε, είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής.
Είναι τόση η ομοιότητα που έχει με το αρχικό Twingo του 1993 (έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2021), που νομίζεις ότι δεν πέρασαν τα χρόνια.
Βέβαια, έχουν γίνει σχεδιαστικές παρεμβάσεις που συγκροτούν μια σύγχρονη εικόνα του μοντέλου, που χαρακτηρίζεται από πολλές καμπύλες.
Με τα ενσωματωμένα LED φωτιστικά σώματα που συμβάλλουν στο παιχνιδιάρικο πρόσωπο του μοντέλου, και την εντυπωσιακή υπογραφή Twingo στο κέντρο του πορτ-μπαγκάζ, το νέο Twingo κρύβει μια εισαγωγή αέρα, οι πίσω πρόβολοι είναι κοντύτεροι και οι μαύροι προφυλακτήρες έχουν επανασχεδιαστεί και κατασκευαστεί σε κυψελοειδές μοτίβο, με τη χρήση 3D εκτυπωτή.
Επιπλέον, οι χειρολαβές των μπροστινών θυρών δεν έχουν φωτιζόμενο πλαίσιο, έχει προστεθεί ένα φωτιζόμενο τμήμα κοντά στον καθρέφτη, ενώ το σχήμα των πίσω φώτων έχει αλλάξει.
Στην καμπίνα, το πρωτότυπο Twingo E-Tech electric είναι πιστό στο πνεύμα του μοντέλου της πρώτης γενιάς, με ευρύχωρη και λειτουργική διάταξη.
Το ταμπλό έχει κυλινδρικό σχήμα, μοιάζει να αιωρείται, φέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων οθόνης 7 ιντσών και κεντρική οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών, εύκολα προσβάσιμους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το ταμπλό και ανάμεσα στα δύο μπροστινά καθίσματα, και έναν επίπεδο χώρο κάτω από το κυλινδρικό ταμπλό, που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της καμπίνας, για μικροαντικείμενα.
Με πολύχρωμες ταπετσαρίες και οικολογικά υλικά, όπως στο δάπεδο που είναι κατασκευασμένο από σκούρο φελλό, δίνουν μια διαφορετική νότα.
Επιπλέον, το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο και έχει τη δυνατότητα αναδίπλωσης 50/50, για ευκολία προσαρμογής, ενώ στο πρωτότυπο βλέπουμε καμπυλωτή γυάλινη οροφή, που δεν θα υπάρχει στο μοντέλο παραγωγής. Υπάρχουν κι άλλες λεπτομέρειες εντυπωσιασμού που μάλλον δεν θα υπάρχουν στο μοντέλο παραγωγής, όπως η μαγνητική επιφάνεια στα εμπρός προσκέφαλα που δίνει στους πίσω επιβάτες τη δυνατότητα να τοποθετούν τα τηλέφωνά τους, ή ο ελαστικός ιμάντας που χρησιμοποιείται είτε ως θήκη για χάρτες, ή για την συγκράτηση ενός μπουκαλιού με νερό, ενώ τα χειριστήρια ρύθμισης της κλίσης της πλάτης του καθίσματος θυμίζουν τα ρουλεμάν που χρησιμοποιούν για ρόδες τα skateboard.
Εν αναμονή λίγο καιρό για την πλήρη αποκάλυψη του μοντέλου παραγωγής.