Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025

Alter Ego Media: Έτοιμη για την Δημόσια Προσφορά – Ποιο το χρονοδιάγραμμα, η τιμή πώλησης των μετοχών και οι στρατηγικές στόχοι του ομίλου

Ο Όμιλος Alter Ego Media προγραμματίζει Δημόσια Προσφορά με στόχο την άντληση κεφαλαίων για ανάπτυξη, επενδύσεις και στρατηγική επέκταση στο χώρο των ΜΜΕ.
  • Ο Όμιλος Alter Ego Media είναι έτοιμος για Δημόσια Προσφορά των μετοχών του, που θα ξεκινήσει στις 20 Ιανουαρίου, με στόχο τη διάθεση έως 14.249.000 κοινών ονομαστικών μετοχών.
  • Η στρατηγική της εταιρείας περιλαμβάνει την ανάπτυξη στον τομέα των ΜΜΕ, την επέκταση σε νέες δραστηριότητες και τη δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους, με έμφαση στον τεχνολογικό μετασχηματισμό και την αξιοποίηση περιεχομένου.
  • Η μέγιστη τιμή διάθεσης για τις μετοχές έχει οριστεί στα 4,00 ευρώ, και τα αντληθέντα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για εξαγορές, επενδύσεις σε τεχνολογία, παραγωγή περιεχομένου και κεφάλαιο κίνησης.

Έτοιμος για την έναρξη της Δημόσιας Προσφοράς των μετοχών του στις 20 Ιανουαρίου είναι ο Όμιλος της Alter Ego Media (ΑΕΜ).

Η Alter Ego πήρε το «πράσινο φως» της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και είναι έτοιμη για να διαθέσει έως 14.249.000 κοινές ονομαστικές μετοχές, οι οποίες θα εκδοθούν μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου με καταβολή μετρητών και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων.

Οι δραστηριότητες της ΑΕΜ καλύπτουν ένα ιδιαίτερα ευρύ φάσμα πεδίων στον χώρο των ΜΜΕ, σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, εκδόσεις, διαδίκτυο.

Τον Όμιλο χαρακτηρίζουν η φιλόδοξη στρατηγική και οι υψηλοί στόχοι που θέτει για το μέλλον, όπως άλλωστε καταμαρτυρά και η Δημόσια Προσφορά του για την εισαγωγή στη χρηματιστηριακή αγορά των Αθηνών.

Δραστηριότητα

Η ΑΕΜ έχει τη δυνατότητα να παράγει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, να το διοχετεύει και εκμεταλλεύεται ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός κανάλια, επιτυγχάνοντας κατά αυτόν τον τρόπο αφενός πρόσβαση σε μεγάλο εύρος διαφημιζόμενων και αφετέρου τη βέλτιστη αξιοποίηση του παραγόμενου περιεχομένου, με στόχο τη μεγιστοποίηση των εσόδων του Ομίλου.

Η ΑΕΜ δραστηριοποιείται σε δύο βασικούς τομείς:

1. Ευρυεκπομπή σε τηλεόραση και ραδιόφωνο (Broadcasting) και δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου (Content Creation)

Όσον αφορά στο broadcasting σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, η ΑΕΜ:

  • Λειτουργεί και εκμεταλλεύεται τον ιστορικό τηλεοπτικό σταθμό ΜΕGA, τον πρώτο ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό, ο οποίος μέχρι σήμερα παραμένει η μια εκ των κορυφαίων επιλογών στις προτιμήσεις των τηλεθεατών με ισχυρή ανταγωνιστική θέση στην αγορά και πολύ υψηλή αναγνωρισιμότητα στο ευρύ τηλεοπτικό κοινό, η οποία συνιστά σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την ALTER EGO MEDIA.
  • Διαθέτει το περιεχόμενο του MEGA μέσω της υβριδικής (HbbTV) τηλεόρασης MEGA PLAY.
  • Παρέχει πρόγραμμα εκτός Ελλάδος μέσω του γραμμικού καναλιού MEGA COSMOS, το οποίο εκπέμπει, στην ελληνική γλώσσα, εικοσιτετράωρο τηλεοπτικό πρόγραμμα στον Καναδά μέσω συνδρομητικών πλατφορμών.
  • Λειτουργεί και εκμεταλλεύεται τον ραδιοφωνικό σταθμό ΜΥ RADIO 104,6, ο οποίος εκπέμπει ψυχαγωγικό (μουσικό) πρόγραμμα

Όσον αφορά στην δημιουργία οπτικοακουστικού περιεχομένου, μια δραστηριότητα που παρουσιάζει πολύ σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, η ΑΕΜ:

  • Αναπτύσσει πρωτότυπο περιεχόμενο αφενός για την κάλυψη των αναγκών του Ομίλου και αφετέρου για περαιτέρω εκμετάλλευσή του μέσω της διανομής και διάθεσης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, είτε απευθείας ή μέσω της θυγατρικής ALTER EGO STUDIOS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E., είτε με την ανάθεση της εκτέλεσης παραγωγής ή συμπαραγωγής με τρίτες εταιρείες.
  • Παραχωρεί σε συνδρομητικές πλατφόρμες ή άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό, άδειες εκμετάλλευσης του παραγόμενου περιεχομένου όπως για παράδειγμα παραχώρησε δικαιώματα εκμετάλλευσης των επιτυχημένων τηλεοπτικών σειρών «Maestro» και «Famagusta» στη διεθνή πλατφόρμα Netflix.
  • Έχει στην ιδιοκτησία της την ταινιοθήκη του ΜΕGA, ένα πολύ σημαντικό περιουσιακό στοιχείο, με 132.200 ώρες περιεχομένου. Σημειώνεται ότι η ΑΕΜ παραχωρεί δικαιώματα χρήσης μέρους της ταινιοθήκης της σε πλατφόρμες και κανάλια σε Ελλάδα και εξωτερικό.

2. Εκδόσεις (publishing)

Η δραστηριότητα της ΑΕΜ στον τομέα του publishing καλύπτει τόσο τις έντυπες όσο και τις ηλεκτρονικές εκδόσεις. Το ευρύ χαρτοφυλάκιο της ΑΕΜ περιλαμβάνει μερικά από τα πλέον ιστορικά και εμβληματικά Ελληνικά media brands ενώ το περιεχόμενο των υπό διαχείριση μέσων είναι τόσο ενημερωτικό όσο και θεματικό ποικίλης ύλης.

Τα σημαντικότερα media brands που ανήκουν στην ΑΕΜ είναι τα ακόλουθα:

  • Η ημερήσια πολιτική εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ και η ηλεκτρονική της έκδοση tanea.gr. Mία από τις παλαιότερες και πιο ιστορικές ημερήσιες πολιτικές εφημερίδες της Ελλάδας, (πρώτη έκδοση το 1931), η οποία σήμερα κατέχει υψηλή θέση σε ημερήσια κυκλοφορία ανάμεσα στις απογευματινές εφημερίδες.
  • Η εβδομαδιαία κυριακάτικη πολιτική εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, με ιστορία πλέον των 100 ετών (πρώτη έκδοση 1922), και η ηλεκτρονική της έκδοση tovima.gr. Σημειώνεται ότι ο ιστότοπος tovima.com προσφέρει αγγλόφωνο περιεχόμενο και, σε συνεργασία με την Wall Street Journal, επιλεγμένα άρθρα από την αμερικανική έκδοση.
  • H διαδικτυακή ενημερωτική πύλη www.in.gr, η πρώτη του είδους της στην Ελλάδα με έναρξη λειτουργίας το 1999. Προσφέρει σήμερα ενημερωτικό περιεχόμενο σε ένα μεγάλο εύρος τομέων όπως η πολιτική, η οικονομία, ο πολιτισμός και ο αθλητισμός και συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων Ελληνικών ιστοσελίδων.
  • Το περιοδικό ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ και η ηλεκτρονική του έκδοση www.ot.gr. Ένα ιστορικό ενημερωτικό μέσο για την οικονομική πληροφόρηση στην Ελλάδα, με έτος πρώτης κυκλοφορίας το 1926, το οποίο κυκλοφορεί πλέον ως ένθετο της έντυπης έκδοσης της εφημερίδας ΤΟ ΒΗΜΑ.
  • Πληθώρα άλλων μέσων ποικίλης ύλης όπως τα περιοδικά VΙΤΑ, ΔΙΑΚΟΠΕΣ, GRACE, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΥΖΙΝΑ, ΠΕΝΤΑΝΟΣΤΙΜΑ της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου, WINEGURU και SIXTY, τα οποία κυκλοφορούν αυτόνομα και ως ένθετα στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ. Παράλληλα, η ΑΕΜ λειτουργεί και διαχειρίζεται τις ιστοσελίδες vita.gr, diakopes.gr, grace.gr, argiro.gr, ellinikikouzina.gr και imommy.gr, οι οποίες παρέχουν θεματικό περιεχόμενο μέσω του διαδικτύου, το οποίο σχετίζονται με ταξίδια, μαγειρική, οικογένεια, υγεία κλπ.

Όσον αναφορά στην κατανομή των εσόδων της εταιρίας, περίπου 70% προέρχεται από τον τομέα broadcasting και παραγωγής περιεχομένου ενώ το υπόλοιπο 30% από το publishing. Περαιτέρω, περίπου 87% των συνολικών εσόδων της ΑΕΜ προέρχονται από διαφημιστικές υπηρεσίες είτε broadcasting είτε publishing ενώ το υπόλοιπο 13% μοιράζεται μεταξύ εσόδων από παραχώρηση άδειας χρήσης επί τηλεοπτικών προγραμμάτων και εσόδων από την κυκλοφορία εφημερίδων και λοιπών εντύπων.

Στρατηγική και στόχοι

Η ΑΕΜ στοχεύει στην:

  • Περαιτέρω ανάπτυξή της στον κλάδο των ΜΜΕ
  • Επέκτασή της σε νέες δραστηριότητες και
  • Δημιουργία μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους

τηρώντας τις θεμελιώδεις αρχές της αξιοπιστίας, της υψηλής ποιότητας, της καινοτομίας, της επιχειρηματικής αριστείας και της βιωσιμότητας.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της Εταιρείας αποτελεί η μετεξέλιξη του Ομίλου από ένα παραδοσιακό όμιλο μέσων μαζικής επικοινωνίας σε ένα Τεχνολογικό Όμιλο Μέσων (Media Tech Group), μέσα από την εξειδίκευσή του στη δημιουργία, διανομή και διαχείριση περιεχομένου, χρησιμοποιώντας τεχνολογικές λύσεις αιχμής.

Αναλυτικότερα, η στρατηγική της ΑΕΜ συνίσταται στα ακόλουθα:

  1. Αύξηση και διαφοροποίηση πηγών εσόδων μέσω υιοθέτησης νέων μορφών εκμετάλλευσης των λειτουργιών του, όπως η ανάπτυξη των συνδρομητικών υπηρεσιών, η ανάπτυξη υπηρεσιών ad-supported streaming (AVOD) και καναλιών FAST, καθώς και την επέκταση σε νέες δραστηριότητες όπως η παραγωγή και διοργάνωση μουσικών και εν γένει καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, θεατρικών παραγωγών και δημοσίων θεαμάτων, η παροχή ηλεκτρονικών και διαδικτυακών παιχνιδιών και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
  2. Επίτευξη οικονομιών κλίμακας μέσω της αποδοτικότερης εκμετάλλευσης των πόρων των εταιριών του ομίλου, την αύξηση του μεριδίου στις αγορές που δραστηριοποιείται, την ανάπτυξη ευκαιριών διασταυρωμένων πωλήσεων και την αύξηση της διαπραγματευτικής ικανότητας.
  3. Τεχνολογικός μετασχηματισμός με τη χρήση τεχνολογικών λύσεων για την παραγωγή υψηλού επιπέδου περιεχομένου, την ανάπτυξη πλατφορμών για την ευρυεκπομπή, το streaming και τη διανομή περιεχομένου, την αλληλεπίδραση με τα κοινά με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων, την ανάλυση δεδομένων για την ανάλυση των προτιμήσεων των κοινών και τη βελτιστοποίηση της διάθεσης περιεχομένου και την ανάπτυξη τεχνολογιών για την αποτελεσματική προβολή διαφήμισης.
  4. Ανάπτυξη και εκμετάλλευση του περιεχομένου μέσω επενδύσεων σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο και την αξιοποίησή του σε διαφορετικά μέσα και πλατφόρμες. Επίσης, η εταιρία θα αναζητήσει επενδυτικές ευκαιρίες στον τομέα των πνευματικών δικαιωμάτων οπτικοακουστικού περιεχομένου για να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιο της.
  5. Διατήρηση δείκτη χρηματοοικονομικής μόχλευσης σε χαμηλά επίπεδα και χρηματοδότηση των δραστηριοτήτων και των επενδύσεών με τη χρήση κυρίως ιδίων κεφαλαίων, με σκοπό τον περιορισμό του χρηματοοικονομικού κινδύνου και την αποτελεσματική διαχείριση της υψηλής λειτουργικής μόχλευσης.

Αντληθέντα κεφάλαια και χρήση

Η εταιρία προχωράει σε δημόσια προσφορά για έως 14.249.000 κοινές ονομαστικές μετοχές, οι οποίες θα εκδοθούν μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου με καταβολή μετρητών και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων.

Με ανώτατη τιμή μετοχής τα €4,00 τα συνολικά αντληθέντα κεφάλαια ανέρχονται σε περίπου 57 εκατ. ευρώ. Μετά την αφαίρεση των εξόδων έκδοσης, τα καθαρά αντληθέντα κεφάλαια πρόκειται να διατεθούν ως ακολούθως:

1. Εξαγορές και συμμετοχές σε τρίτες εταιρείες και επενδύσεις στην Alter Ego Ventures Μονοπρόσωπη Α.Ε., ποσό 30.800 χιλ. ευρώ, με σκοπό:

  • την επέκταση σε νέες δραστηριότητες (παραγωγή και διοργάνωση μουσικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, θεατρικές παραγωγές και παραγωγές δημόσιων θεαμάτων, ηλεκτρονικά και διαδικτυακά παιχνίδια).
  • την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου μέσων
  • την ενίσχυση της ικανότητας στην παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου μέσω επένδυσης σε εταιρείες εκτέλεσης παραγωγών, εκμετάλλευσης υποδομών παραγωγής (studios), εταιρείες που κατέχουν δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί οπτικοακουστικού περιεχομένου.
  • τον τεχνολογικό μετασχηματισμό, μέσω επενδύσεων σε εταιρείες ψηφιακών πλατφορμών, εταιρείες AD TECH, εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ and Machine Learning), εταιρείες εικονικών εκδηλώσεων (Virtual Events).

2. Τεχνολογία, εγκαταστάσεις και πάγιο εξοπλισμό, ποσό 10.000 χιλ. ευρώ

  • Επενδύσεις σε λογισμικά, συστήματα και τεχνολογικό εξοπλισμό που επιτρέπουν:
  • τη συλλογή, διαχείριση και επεξεργασία δεδομένων (Data Lakes and Warehouses και Data Management Platforms) και ανάλυσης δεδομένων (Audience Analytics),
  • την ανάπτυξη νέας υπηρεσίας συνδρομών της Εταιρείας για τις υφιστάμενες εκδόσεις του Ομίλου,
  • τη διαχείριση επιχειρησιακών πόρων (συστήματα Εnterprise Resource Planning-ERP), η οποία θα βελτιώσει τις υποστηρικτικές λειτουργίες του Ομίλου,
  • την αποδοτικότερη ανάπτυξη, επεξεργασία, διαχείριση και διανομή περιεχομένου μέσω λύσεων τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence-ΑΙ).
  • Ψηφιοποίηση αρχειακού περιεχομένου (οπτικοακουστικού και έντυπου) και ανάπτυξη εργαλείων αποδοτικότερης αξιοποίησης του, όπως λύσεις αυτοματοποιημένης αναζήτησης, ταξινόμησης και επεξεργασίας.
  • Κτιριακός και τεχνολογικός εξοπλισμός για τη δραστηριότητα της ευρυεκπομπής (broadcasting) όπως τηλεοπτικά studios, συστήματα καταγραφής και μετάδοσης εικόνας, μονάδες κινητής πολυκάμερης μετάδοσης (OB Van).

3. Παραγωγή περιεχομένου και απόκτηση πνευματικών δικαιωμάτων οπτικοακουστικού περιεχομένου, ποσό €10.000 χιλ.

Η Εταιρεία θα επενδύσει σε παραγωγή οπτικοακουστικού περιεχομένου, όπως κινηματογραφικές και τηλεοπτικές ταινίες, σειρές, ντοκιμαντέρ, μουσικές εκπομπές, τηλεπαιχνίδια και ψυχαγωγικές εκπομπές, αυτόνομα ή/και μέσω ανάθεσης σε Τρίτες Εταιρείες ή/και σε συνεργασία με Τρίτες Εταιρείες. Επίσης, η Εταιρεία θα επενδύσει στην απόκτηση και διαχείριση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας, όπως δικαιώματα σε ταινιοθήκες, δικαιώματα επί οπτικοακουστικών έργων ή μουσικών έργων.

4. Κεφάλαιο κίνησης: Θα διατεθεί ποσό που τυχόν δεν θα διοχετευθεί στις παραπάνω χρήσεις εντός 24 μηνών.

Μέγιστη τιμή διάθεσης και χρονοδιάγραμμα

Η ALTER EGO MEDIA προχωράει σε δημόσια προσφορά για έως 14.249.000 κοινές ονομαστικές μετοχές, οι οποίες θα εκδοθούν μέσω αύξησης του μετοχικού της κεφαλαίου με καταβολή μετρητών και κατάργηση του δικαιώματος προτίμησης των υφιστάμενων μετόχων.

Οι Συντονιστές Κύριοι Ανάδοχοι, σε συνεργασία με την Εκδότρια, όρισαν ως Ανώτατη Τιμή Διάθεσης το ποσό των 4,00 ευρώ για εκάστη μετοχή, που εγκρίθηκε από το Δ.Σ. της Εταιρείας την 09.01.2025.

Το χρονοδιάγραμμα της έκδοσης παρουσιάζεται ακολούθως:

Alter Ego Media: Έτοιμη για την Δημόσια Προσφορά – Ποιο το χρονοδιάγραμμα, η τιμή πώλησης των μετοχών και οι στρατηγικές στόχοι του ομίλου

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Πένια: «Μου αρέσει ο τρόπος που απολαμβάνει ο κόσμος το ποδόσφαιρο εδώ»

Ο Περουβιανός ποδοσφαιριστής Πένια εξέφρασε την ικανοποίησή του που...

Ρωσία και Ουκρανία αντάλλαξαν 25 αιχμαλώτους πολέμου μετά από διαπραγματεύσεις με τη μεσολάβηση των ΗΑΕ

Ρωσία και Ουκρανία πραγματοποίησαν ανταλλαγή 25 αιχμαλώτων πολέμου με...

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι αναφέρουν σήμερα Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025

Δείτε παρακάτω όλα τα πρωτοσέλιδα των ελληνικών εφημερίδων. Πρωτοσέλιδα...

Δεν πέρασαν όλοι οι ρέφερι τα τεστ φυσικής κατάστασης

Στα τεστ φυσικής κατάστασης που διεξήχθησαν για τους διαιτητές...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Eurobank: Καινούριο μοντέλο εξυπηρέτησης δανείων κατοικίας

Η Eurobank συμμετέχει στο πρόγραμμα Σπίτι μου ΙΙ, προσφέροντας στεγαστικά δάνεια με προνομιακούς όρους, υποστηριζόμενα από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ).Το νέο μοντέλο...

Καραμολέγκος: Από τις καινοτόμες ιδέες στην επόμενη μέρα μετά την φωτιά στο Κορωπί

Η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στις αποθήκες της εταιρείας «Απολλώνιον» δεν επηρεάζει τη λειτουργία του εργοστασίου της αρτοβιομηχανίας «Καραμολέγκος», η οποία συνεχίζει κανονικά τη δραστηριότητά...

Γιώργος Σπανουδάκης (Sphynx): «Επιταγή» η θωράκιση κατά κυβερνοεπιθέσεων

Η εταιρεία κυβερνοασφάλειας Sphynx, υπό τη διεύθυνση του Γιώργου Σπανουδάκη, αναμένει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, με αύξηση κύκλου εργασιών 70% το 2023 και 35% το...

Καραμολέγκος: Το φημισμένο αρτοποιείο από το 1950 έως σήμερα

Η ιστορία του αρτοποιείου Καραμολέγκος ξεκινά από το 1950 στη Σαντορίνη, με τον Ηλία Καραμολέγκο να δημιουργεί δημοφιλή προϊόντα άρτου, που αγαπήθηκαν από ντόπιους...

Alter Ego Media: Εγκρίθηκε το δελτίο τύπου της Δημόσιας Προσφοράς από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς

Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Δημόσιας Προσφοράς της Alter Ego Media από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, με ημερομηνία έναρξης της προσφοράς την 14.01.2025.Η εταιρεία θα...

Meta: Έρχεται «κύμα» απολύσεων για το 5% των υπαλλήλων της

Η Meta θα απολύσει περίπου το 5% του προσωπικού της, δηλαδή περίπου 3.600 υπαλλήλους, με βάση την απόδοση, όπως ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ...

Εθνική Ασφαλιστική: Αύξηση 7% στις ισόβιες συμβάσεις υγείας για το 2025

Η Εθνική Ασφαλιστική ανακοίνωσε αύξηση 7% στα ασφαλίστρα των ισόβιων συμβολαίων υγείας για το 2025.Η εταιρεία δεσμεύεται να διασφαλίσει τα συμφέροντα των ασφαλισμένων και...

Generali: Αυξήθηκαν κατά 6,9% τα ασφάλιστρα των ισόβιων συμβολαίων το 2025

Η Generali ανακοίνωσε αύξηση 6,9% στα ετήσια ασφάλιστρα των ισόβιων ασφαλιστηρίων συμβολαίων, ισχύουσα από 01.01.2025.Οι αυξήσεις αποδίδονται στην αύξηση του κόστους υγειονομικών υπηρεσιών, λόγω...

Οι πετρελαϊκές επιχειρήσεις στρέφονται προς την ηλεκτροκίνηση

Η Total Energies άνοιξε το πρώτο πρατήριο καυσίμων αποκλειστικά με ηλεκτρικό ρεύμα στο Παρίσι, επισημαίνοντας την στροφή των πετρελαϊκών εταιρειών προς την ηλεκτροκίνηση, καθώς...

Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Ολοκληρώθηκε η απόκτηση της Κάμπος Χίου

Η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία ΑΕ ανακοίνωσε την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κάμπος Χίου Βιομηχανία Χυμών και Αναψυκτικών ΑΕ.Η εξαγορά θα διασφαλίσει τη διατήρηση υψηλών...