- Η ΗΔΙΚΑ ανακοίνωσε ότι εργάζεται για την επίλυση τεχνικών προβλημάτων που προέκυψαν από τη λειτουργία του νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης.
- Το σύστημα παρουσίασε καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να εξυπηρετήσει το σύνολο των συνταγών, παρά την επιτυχή δοκιμαστική περίοδο.
- Η ΗΔΙΚΑ συνεργάζεται με τους αναδόχους ΟΤΕ και Byte Computer για την άμεση αποκατάσταση των προβλημάτων, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στους ιατρικούς φορείς.
Για επίλυση των προβλημάτων το συντομότερο δυνατόν ώστε το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης να λειτουργεί και πάλι κανονικά εντός των επόμενων ωρών κάνει λόγο η ΗΔΙΚΑ, φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Μόλις μία ημέρα μετά τις αντιδράσεις του ιατρικού κόσμου για τα προβλήματα δυσλειτουργίας της νέας πλατφόρμας ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, σήμερα, Τρίτη (2.01.2025) η ΗΔΙΚΑ εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με τις «καθυστερήσεις» και «δυσλειτουργίες» που παρουσίασε το αναβαθμισμένο σύστημα.
«Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης έθεσε χθες Δευτέρα 20/1/2025 σε λειτουργία, το νέο, αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, αφού είχε προηγηθεί δίμηνη περίοδος λειτουργίας τόσο του παλιού και του νέου συστήματος, μαζί με σχετικές ενημερώσεις και συναντήσεις με τους ιατρικούς Συλλόγους της χώρας.
Δυστυχώς από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του, το νέο σύστημα παρουσίασε καθυστερήσεις και δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα να μην καταφέρει να εξυπηρετήσει το σύνολο των συνταγών.
Η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. καθώς και οι ανάδοχοι ΟΤΕ Α.Ε και Byte Computer Α.Β.Ε.Ε. βρίσκονται σε απόλυτη συνεργασία για την αποκατάσταση του προβλήματος.
Αναγνωρίζουμε την ταλαιπωρία και επισημαίνουμε ότι οφείλεται σε τεχνικά ζητήματα που μέχρι χθες δεν ήταν δυνατό να προβλεφθούν, καθώς η δοκιμαστική περίοδος κύλησε ομαλά.
Εργαζόμαστε ώστε τα προβλήματα να επιλυθούν το συντομότερο δυνατόν και το σύστημα συνταγογράφησης να λειτουργεί και πάλι κανονικά εντός των επόμενων ωρών».