Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Το Mazda CX-60 PHEV συνδυάζει πολυτέλεια, σπορ χαρακτήρα και υβριδική τεχνολογία, προσφέροντας μοναδική οδηγική εμπειρία και πρακτικότητα.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Το Mazda CX-60 δε διστάζει να τα βάλει με την ελίτ της κατηγορίας των D-SUV, με όπλα την ιαπωνική ποιότητα κατασκευής, τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo, τις σύγχρονες τεχνολογίες και τον οδηγοκεντρικό προσανατολισμό του.

Μάλιστα, η έκδοση Homura συνδυάζει με έναν περίτεχνο τρόπο τον premium αέρα με τις σπορτίφ πινελιές.

Το CX-60 PHEV 2.5 E-Skyactiv αποτελεί το πρώτο plug-in hybrid της Mazda. Με οδηγό τη σχεδιαστική φιλοσοφία Kodo και του κινήματος «Less is more», η κομψή σχεδίασή του «καμουφλάρει» τις μεγάλες διαστάσεις μήκους 4.745 χλστ., πλάτους 1.890 χλστ. και ύψους 1.680 χλστ., ωστόσο, είναι αναμφισβήτητα ένα επιβλητικό SUV με αρμονικές γραμμές. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2.870 χλστ., κάτι που σημαίνει ευρυχωρία για τους επιβάτες και μάλιστα εντυπωσιακή για τους πίσω. Η εξωτερική διαφορά της plug-in υβριδικής έκδοσης με τις θερμικές βρίσκεται στο διακριτικό eSkyactiv PHEV στο πίσω μέρος του CX-60, το PHEV στα πλαϊνά  και φυσικά στη θύρα που καλύπτει την υποδοχή της φόρτισης.

Στο εσωτερικό του ιαπωνικού D-SUV, κυριαρχεί η ποιότητα και η διακριτική πολυτέλεια. Προσεγμένα μαλακά υλικά, άψογη συναρμογή, δερμάτινες επενδύσεις για την έκδοση Homura, καθώς και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι-άψογος συνεργάτης για να ρυθμίσουμε με ακρίβεια την ιδανική θέση οδήγησης.

Για τη σωστή θέση οδήγησης, το οποίο αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο για την ασφαλή οδήγηση, η Mazda έχει προβλέψει το καινοτόμο σύστημα Mazda Driver Personalization System, κατά το οποίο ο οδηγός γράφει χειροκίνητα το ύψος του και το σύστημα υπολογίζει και προτείνει τη καλύτερη θέση με βάση τη θέση των ματιών του. Μετέπειτα μέσω μίας κάμερας αναγνωρίζει τον κάθε οδηγό και προσαρμόζει αυτόματα τη θέση του καθίσματος, τη γωνία του head-up display, το τιμόνι, τους πλευρικούς καθρέφτες στα μέτρα του, κ.ά. Όταν ο κινητήρας απενεργοποιηθεί και ο οδηγός βγάλει τη ζώνη ασφαλείας, το κάθισμα και το τιμόνι επιστρέφουναυτόματα στην αρχική τους θέση, ώστε να τον διευκολύνει την έξοδό του από το CX-60.

Παράλληλα, ο κρυφός φωτισμός κατά τη βραδινή οδήγηση τελειοποιεί την ευχάριστη ατμόσφαιρα που έχουν φροντίσει να δημιουργήσουν οι σχεδιαστές της Mazda, υπηρετώντας τις αρχές της μάρκας. Στο digital και λειτουργικό κομμάτι, συναντάμε μία κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών για το infotainment με τις εντολές να δίνονται μέσω ενός περιστροφικού πιεζόμενου χειριστηρίου, έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12 ιντσών και ένα head-up display για τις βασικές πληροφορίες, ώστε ο οδηγός να μην απομακρύνει τα μάτια του από το δρόμο. Στην πραγματικότητα, τα πάντα είναι μελετημένα και τοποθετημένα, ώστε ο οδηγός να είναι εστιασμένος στην οδήγηση, χωρίς περιττούς περισπασμούς κατά την Jinba Ittai φιλοσοφία.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Παρά το αριστοκρατικό του ύφος, το CX-60 δεν αμελεί την πρακτικότητα. Ευρυχωρία τόσο στους εμπρός όσο και στους πίσω επιβάτες, οι οποίοι έχουν άπλετο χώρο σε πόδια και κεφάλι. Επίσης, συναντάμε πολλές θήκες για τα μικροαντικείμενά τους, καθώς και χώρο αποσκευών 570 λίτρα για να πάρουν μαζί όλα τα υπάρχοντα, ο οποίος εκτινάσσεται στα 1.726 λίτρα με αναδιπλωμένες τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Έτσι, οι επιβάτες έχουν κάθε λόγο να είναι χαρούμενοι.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Το highlight, όμως, αφορά το υβριδικό σύστημα του CX-60, το οποίο αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού Skyactiv-G 2.5 λίτρων (απόδοσης 191 ίππους και 261 Nm ροπής) με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW (175 ίππων), ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και μια μπαταρία χωρητικότητας 355V 17,8 kWh. Η συνδυαστική ισχύς είναι 327 ίπποι και 500 Nm ροπή! Εντυπωσιακό στο δρόμο και στα χαρτιά, αφού σύμφωνα με την εταιρεία, το CX-60 των 2.200 κιλών, από στάση αγγίζει τα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Αρχοντικό στην εμφάνιση, αλλά και στο δρόμο το SUV της Mazda. Καταφέρνει με μαεστρία να συνδυάζει την άνεση με μία πιο σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά και την ηρεμία στην οδήγηση με το «τσίγκλισμα» για πιο σβέλτο ρυθμό. Με πέντε προφίλ οδήγησης EV, Normal, Sport, Off-road και Towing, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις όποιο ταιριάζει στις συνθήκες και την περίσταση για να μεγιστοποιήσεις την εμπειρία της οδήγησης.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Μέσα στην πόλη, οδηγείς και νιώθεις άλλος άνθρωπος. Σαν να έχεις λύσει όλα σου τα προβλήματα. Ξεκινώντας, είναι αθόρυβο ακόμη κι όταν η μπαταρία δε διαθέτει επάρκεια ενέργειας, αφού το σύστημα εκκινεί πάντα στο EV mode. Παρά την πιο σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, καταπίνει τις λακκούβες και τις εγκάρσιες ανωμαλίες, χωρίς να προκαλεί… στομαχόπονο στους επιβάτες και απορροφάει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Στο αστικό κέντρο κινηθήκαμε αμιγώς ηλεκτρικά με τη χρήση της μπαταρίας και κυρίως σε αρκετή κίνηση, συνεπώς με μέσο όρο ταχύτητας περίπου 35 χλμ./ώρα. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η εκτιμώμενη αυτονομία φτάνει τα 63 χλμ. και με ταχύτητα έως 100 χλμ./ώρα. Με νορμάλ οδήγηση φτάσαμε περίπου τα 55 χλμ., ενώ κατά το φρενάρισμα πραγματοποιείται ανάκτηση ενέργειας.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Η μέση κατανάλωση για ένα τέτοιων διαστάσεων αυτοκίνητο δίνει μαθήματα σε μικρότερα και ελαφρύτερα μοντέλα, αφού τα 5,5 με 6,0 λτ./100 χλμ. είναι ένα όχι δύσκολα εφικτό νούμερο. Ωστόσο, στις συνθήκες πίεσης αναμενόμενα ανεβαίνει. Η συνδυασμένη εργοστασιακή κατανάλωση κατά τον WLTP είναι 1,5 λτ./100 χλμ. και 23 kWh/100 χλμ. Αξίζει να σημειωθεί ότι μία καλή μέση κατανάλωση επιτυγχάνεται, όταν το επίπεδο της μπαταρίας δεν είναι άδειο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέση κατανάλωση ανεβαίνει πολύ. Μην αμελείτε, λοιπόν, να φορτίζετε το όχημά σας. Σχετικά με τη φόρτιση, λοιπόν, η εν λόγω μπαταρία χρειάζεται 8 ώρες σε απλή οικιακή πρίζα ή 2,5 ώρες σε wallbox με τον onboard φορτιστή των 7,4 kW.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Στον αυτοκινητόδρομο, αναμενόμενα το ταξίδι είναι απολαυστικό. Τα χιλιόμετρα φεύγουν εύκολα, έχει σταθερό πάτημα και χαρακτηριστική άνεση. Η κορυφαία ποιότητα κύλισης και το επίπεδο ηχομόνωσης δεν αφήνουν να διαταράξει τίποτα την ησυχία της καμπίνας και σε αυτό βοηθάει και το noise cancelation από τα ηχεία. Μόνο κατά την προσπέραση και όταν πιέζεται ο βενζινοκινητήρας, αναμενόμενα εισχωρεί σχετικός θόρυβος στην καμπίνα. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση στο trip computer μας έδειξε περίπου 8,3 λτ./100χλμ.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Στον επαρχιακό δρόμο και πάλι η αίσθηση πίσω από το τιμόνι σε ανταμείβει. Ο οδηγός απολαμβάνει την οδήγηση και οι υπόλοιποι επιβάτες τις εικόνες από το γύρω περιβάλλον σαν σε οθόνη σινεμά, χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Στον πιο σβέλτο ρυθμό και σε Sport mode, η ανάρτηση, με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, συνεργάζεται άψογα με το στιβαρό πλαίσιο και το Mazda CX-60 βγάζει προς τα έξω αυτή τη φορά το σπορ χαρακτήρα του.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελάχιστες, η τετρακίνηση βοηθάει με τον καλύτερο τρόπο να βρει το SUV πρόσφυση και οι αντιδράσεις του ακόμα και σε συνθήκες πίεσης είναι προβλέψιμες και ελεγχόμενες. Το σύστημα Kinematic Posture Control (KPC) βοηθάει ακόμα περισσότερο να στρίβει το CX-60 αποτελεσματικά και με ασφάλεια. Το τιμόνι είναι ακριβές και οδηγεί αμέσως το ιαπωνικό μοντέλο εκεί που σημαδεύουμε. Το 8άρι αυτόματο κιβώτιο αντεπεξέρχεται μια χαρά στην καθημερινότητα, ωστόσο, στην πιο γρήγορη οδήγηση θα προτιμούσαμε πιο άμεσες αλλαγές, εφόσον όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο υποστηρίζει αυτό το ρυθμό οδήγησης.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Προσανατολισμένο οπτικά και οδηγικά για άσφαλτο, το CX-60, θα τα βγάλει εις πέρας σε εκτός δρόμου διαδρομές, εάν χρειαστεί χάρη στα 175 χλστ. απόστασης από το έδαφος, χωρίς ωστόσο το off-road να είναι το αγαπημένο του τερέν.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, το Mazda CX-60 είναι άξιος εκπρόσωπος της ιαπωνικής φιλοσοφίας και δη της φίρμας από τη Χιροσίμα. Με πλούσια σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS), το CX-60 είναι ένα πολυτελές ευρύχωρο SUV του D-Segment αρμονικά σχεδιασμένο εξωτερικά και στο εσωτερικό, με μία ιδιαίτερη αύρα που την περνάει και στους επιβάτες. Οδηγοκεντρικό, με ισχυρό κινητήρα και επιδόσεις και παράλληλα οικονομικό στην κατανάλωση με τη σωστή αντιμετώπιση, καθώς και οικολογικό με συνδυασμένες εκπομπές (CO2 WLTP) 33 γρ./χλμ. που επιτρέπουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο.

Mazda CX-60 e-Skyactiv PHEV AWD Homura – Δοκιμή: Οδηγοκεντρικό, πολυτελές και υβριδικό plug-in

Μπορεί να έχει δύσκολο έργο να αντιμετωπίσει την καθιερωμένη ελίτ της απαιτητικής αυτής κατηγορίας, ωστόσο, η μοναδικότητα του CX-60 απευθύνεται σε εκείνους που τους αρέσει να ξεχωρίζουν με ουσία και έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν. Η τιμή του Mazda CX-60 2.5L e-SKYACTIV PHEV 327PS 8AT AWD ξεκινά από 59.249 ευρώ και η έκδοση Homura της δοκιμής μας από 66.863 ευρώ.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ζελένσκι: Οι συγκρούσεις μαίνονται σε Κουρσκ και Μπέλγκοροντ παρά την εξαγγελία του Πούτιν για πασχαλινή εκεχειρία

Ισημερινός: Σε κατάσταση «έκτακτης ανάγκης» λόγω αποκάλυψης συνωμοσίας δολοφονίας του προέδρου Νομπόα

Πέντε θρυλικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν σε μοναδικό χρώμα

Ινδία: Τουλάχιστον 11 νεκροί από τραγική κατάρρευση κτιρίου στο Νέο Δελχί – Τρία παιδιά μεταξύ των θυμάτων

Χριστός Ανέστη! Ευχές από το ΔΕΔΟΜΕΝΟ! Με λαμπρότητα και πυροτεχνήματα η Ανάσταση σε ολόκληρη την Ελλάδα

Κωνσταντίνος Τασούλας: «Το λαμπρό και οικουμενικό μήνυμα της Ανάστασης του Κυρίου αγκαλιάζει την Ελλάδα και ολόκληρο τον Ελληνισμό»

Κυριάκος Μητσοτάκης: Με τη Μαρέβα γιόρτασαν το Πάσχα στην ιερή Τήνο

Κύπρος: Σοκ στην Λευκωσία – 22χρονος σκοτώθηκε ακαριαία κατά το στήσιμο πασχαλινού εθίμου

Κωνσταντινούπολη: Επεισόδια ξέσπασαν σε διαδήλωση του CHP υπέρ των Παλαιστινίων

«Εκρηκτικός» Βαγγέλης Παυλίδης σκόρπισε δύο γκολ στο Γκιμαράες – Μπενφίκα

Μπενιαμίν Νετανιάχου: Κλιμακώνει τη σύγκρουση με τη Χαμάς – «Δεν θα υποκύψω στους τρομοκράτες»

Άγκυρα: Κρίσιμη συνομιλία του Χακάν Φιντάν με την ηγεσία της Χαμάς

Πούτιν: Γιατί εκτόξευσε τώρα το «μπαλάκι» στο Κίεβο και η μυστική στρατηγική του έναντι του Τραμπ – Αποκαλυπτική ανάλυση των New York Times

Άγριο επεισόδιο στο Μενίδι: Νεαρός μαχαίρωσε δύο άτομα σε αιματηρή έκρηξη βίας

Ηράκλειο: 65χρονος ανεφοδίαζε το όχημά του και τυλίχθηκε στις φλόγες – Δίνει μάχη για τη ζωή του σε ΜΕΘ

00:00 / 00:00

Kia και LG ενώνουν δυνάμεις στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης

Η Kia και η LG ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την ενσωμάτωση λύσεων τεχνητής νοημοσύνης στην κινητικότητα, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για...

Λανσάρεται στην Ελλάδα το οικολογικό VW Caddy eHybrid

Το νέο VW Caddy eHybrid λανσάρεται στην Ελλάδα, προσφέροντας ευέλικτες και οικολογικές μετακινήσεις για επιχειρήσεις και οικογένειες, με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Διατίθεται σε...

Πού βρίσκεται σήμερα η θρυλική μαύρη Ferrari 512 TR του Michael Jordan; [video]

Η θρυλική μαύρη Ferrari 512 TR του Michael Jordan, που είχε χαθεί από τα ραντάρ για πάνω από 15 χρόνια, επανεμφανίστηκε πρόσφατα. Ο Jordan,...

BYD Sealion 7, μεταμορφώθηκε σε υβριδικό και εντυπωσιάζει με αναπάντεχο έξτρα

Η BYD παρουσίασε το νέο μοντέλο Sealion 7 DM-i, ένα υβριδικό SUV που εντυπωσιάζει με την προσθήκη μιας καινοτόμου βάσης για drone, ικανής να...

Leapmotor B01 από Όμιλο Stellantis: Ο αντίπαλος που απειλεί το Tesla Model 3

Ο Όμιλος Stellantis εισάγει στην ευρωπαϊκή αγορά το Leapmotor B01, ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, που θεωρείται ανταγωνιστής του Tesla Model...

Εντοπίσαμε το σπάνιο Fisker Ocean να φορτίζει στη Θεσσαλονίκη

Το Fisker Ocean, ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό SUV που προοριζόταν να ανταγωνιστεί την Tesla, εντοπίστηκε να φορτίζει στη Θεσσαλονίκη, παρά την οικονομική κατάρρευση της εταιρείας...

Κολλάς με τέτοια εντυπωσιακή οθόνη σε SUV με έκπτωση

Το νέο Peugeot 3008 ενσωματώνει την καινοτόμο Panoramic i-Cockpit, μια κυρτή οθόνη 21 ιντσών που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, προσφέροντας...

Η Porsche σπάει χειροκίνητο ρεκόρ στο θρυλικό Nurburgring (+video)

Η Porsche 911 GT3 κατέρριψε το ρεκόρ ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής με χειροκίνητο κιβώτιο στο Nurburgring, σημειώνοντας χρόνο 6:56:29, που είναι κατά 9,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος...

Στα πούπουλα σώζει τους πεζούς ο καινοτόμος αερόσακος της Subaru

Η Subaru παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνολογία αερόσακου που στοχεύει στην προστασία πεζών και ποδηλατών σε περίπτωση ατυχήματος. Ο νέος εξωτερικός αερόσακος, ο οποίος είναι...

Geely και Renault, επαναστατικό υβριδικό σύστημα συμβατό με ηλεκτρικά οχήματα

Η κοινοπραξία Horse Powertrain, που περιλαμβάνει τις Geely, Renault και Aramco, παρουσίασε ένα επαναστατικό υβριδικό σύστημα συμβατό με ηλεκτρικά οχήματα. Το νέο μηχανικό σύνολο συνδυάζει...

Αποκαλύφθηκαν τα συγκλονιστικά τεχνικά χαρακτηριστικά του επαναστατικού Mazda EZ-60

Η Mazda παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό SUV EZ-60, το οποίο θα ανταγωνιστεί το Tesla Model Y και θα διατεθεί στην Ευρώπη ως CX-6e. Το...

Kia EV3, Στέφεται Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το Kia EV3 αναδείχθηκε ως το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025, κερδίζοντας τον τίτλο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μετά το EV9. Η...

Αποκαλύφθηκε το εντυπωσιακό σεντάν VW Lavida Pro

Η VW παρουσίασε το ανανεωμένο σεντάν Lavida Pro, σχεδιασμένο για την κινεζική αγορά, προσφέροντας περισσότερα στοιχεία πολυτελείας και τεχνολογίας στην καμπίνα του. Με μήκος 4.720...

Νέα Lancia Ypsilon, εντός έδρας μαγεύει το κοινό

Η νέα Lancia Ypsilon σηματοδοτεί την αναγέννηση της ιστορικής ιταλικής μάρκας, υπό την καθοδήγηση του Ομίλου Stellantis. Παρουσιάστηκε ως μια εκλεπτυσμένη και σύγχρονη έκδοση...

AVIN Action Fuels, στέφεται “προϊόν της χρονιάς 2025” στην κατηγορία καύσιμα

Τα καύσιμα AVIN Action Fuels αναδείχθηκαν ως "προϊόν της χρονιάς 2025" στην κατηγορία καυσίμων, σύμφωνα με ανεξάρτητη έρευνα της Circana που διεξήχθη σε 3.200...

OMODA & JAECOO, εκπληκτικά οφέλη για προπαραγγελίες

Η OMODA & JAECOO προσφέρει εκπληκτικά οφέλη για προπαραγγελίες στα μοντέλα OMODA 5 και JAECOO 7, μέχρι τις 31 Μαΐου. Στο OMODA 5, οι...

911 GT3, το κορυφαίο χειροκίνητο στον θρυλικό Nürburgring [video]

Η Porsche κατέγραψε νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring για αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τη νέα 911 GT3, πετυχαίνοντας χρόνο 6 λεπτών και...

Alfa Romeo: Εντυπωσιακό έμβλημα για τα 115 χρόνια ιστορίας της

Στις 24 Ιουνίου 2025 η Alfa Romeo θα συμπληρώσει 115 χρόνια από την ίδρυσή της. Με αυτή την αφορμή παρουσιάζει ένα εορταστικό λογότυπο, ως...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αυτοί είναι οι Ινδιάνοι που θεωρούνται οι Έλληνες της αρχαίας Αμερικής!

Αυτή είναι η φυλή των Ινδιάνων, η οποία χρησιμοποιούσε...

Ρόμπερτ Πάουελ: Ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» στα 80 του μαγνητίζει ακόμα – Ανακαλύψτε...

Ο Ρόμπερτ Πάουελ, ο ηθοποιός που έγινε διάσημος το...

Θέμος Αναστασιάδης: Αποκαλύψεις για την χήρα του, Βασιλική, 6 χρόνια μετά την απώλειά του

Η Βασιλική Παναγιωτοπούλου πραγματοποίησε μια νυχτερινή έξοδο στον Λυκαβηττό,...

Βασίλης Καρράς: Το οικογενειακό δράμα που εξελίσσεται μετά την απώλειά του

Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ