Ο Ανδρέας Μικρούτσικος, γνωστός για τις τηλεοπτικές του ίντριγκες, επανήλθε με σφοδρή κριτική κατά της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου, την οποία χαρακτήρισε μέλος της «συνομοταξίας του τίποτα».
Το άρθρο αναδεικνύει την υποκρισία του Μικρούτσικου, ο οποίος έχει χτίσει τη δική του καριέρα μέσω του τηλεοπτικού καβγά και της ίντριγκας, ενώ ταυτόχρονα επισημαίνει την ευκολία με την οποία επιτίθεται σε μια ήδη αμφιλεγόμενη προσωπικότητα.
Ο συγγραφέας αναρωτιέται αν οι δηλώσεις του αποσκοπούν σε τηλεθέαση ή σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, υπογραμμίζοντας ότι ο Μικρούτσικος θα έπρεπε να αναλογιστεί πρώτα τον εαυτό του πριν κουνήσει το δάχτυλο στους άλλους.
Διαβάστε αναλυτικά παρακάτω:
Ένα ακόμα επεισόδιο τηλεοπτικής ίντριγκας εκτυλίχθηκε στο “Buongiorno”, με πρωταγωνιστή – ποιον άλλον; Ο γνωστός παρουσιαστής, Ανδρέας Μικρούτσικος, ο οποίος έχει χτίσει καριέρα πάνω στη λογική του «ξεμαλλιάσματος» on air, βρήκε νέο στόχο: την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Και φυσικά, δεν έχασε την ευκαιρία να κουνήσει το δάχτυλο, να κατακεραυνώσει και να ξεδιπλώσει τον γνωστό του διδακτισμό.
Με ύφος χιλίων καρδιναλίων, ο Μικρούτσικος δήλωσε πως η Σπυροπούλου ανήκει στη «συνομοταξία του τίποτα» και δεν αξίζει την τηλεοπτική της πορεία. Όχι, σοβαρά, ο Ανδρέας Μικρούτσικος μιλάει για τηλεοπτικές «ατασθαλίες» και επαγγελματικές αναξιότητες; Ο ίδιος άνθρωπος που έκανε ριάλιτι τις ζωές των ανθρώπων πριν ακόμα το «trash TV» γίνει μόδα; Ο ίδιος που έφτιαξε καριέρα πάνω στο ξεκατίνιασμα, στις κλίκες και στις ατελείωτες τηλεοπτικές μανούρες;
Ο «βασιλιάς της ίντριγκας» ξαναχτυπά
Δεν πέσαμε από τα σύννεφα, φυσικά. Ο Μικρούτσικος ζει και αναπνέει για την ίντριγκα. Είναι το οξυγόνο του, η τροφή του, το modus operandi του. Χωρίς τηλεοπτικό καβγά, θα πάθαινε στερητικό σύνδρομο. Και ποιος καλύτερος στόχος από μια γυναίκα που είναι ήδη αμφιλεγόμενη, που έχει δεχτεί πυρά στο παρελθόν, που έχει χαρακτηριστεί «δύστροπη», «αυταρχική», ακόμα και «μπουλντόζα» στο επαγγελματικό της περιβάλλον;
Έλα όμως που και ο ίδιος δεν είναι αθώα περιστερά. Όχι μόνο έχει υπάρξει βασιλιάς της ίντριγκας, αλλά έχει παίξει και το παιχνίδι της τηλεοπτικής εξουσίας καλύτερα από τον καθένα. Ξεχνάμε άραγε πώς κουνούσε το δάχτυλο και μέσα στο «Big Brother»; Πώς δημιουργούσε στρατόπεδα και μοίραζε ρόλους σαν να είναι σκηνοθέτης σε θεατρική παράσταση;
Το ζήτημα δεν είναι αν η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου ήταν κακή παρουσιάστρια ή αν είχε «ιδιαίτερη» συμπεριφορά στο παρελθόν. Το ζήτημα είναι: από πού κι ως πού ο Ανδρέας Μικρούτσικος κατέχει το ηθικό ανάστημα να τη βάλει στο στόχαστρο; Μιλάμε για κάποιον που έχει στήσει μερικά από τα πιο χειριστικά τηλεοπτικά σκηνικά, που έχει καλλιεργήσει το πιο ακραίο τηλεοπτικό κλίμα και τώρα παριστάνει τον τιμητή;
Γιατί το κάνει; Τηλεθέαση ή κάτι άλλο;
Η αλήθεια είναι πως ο Ανδρέας Μικρούτσικος δεν κάνει τίποτα τυχαία. Ξέρει καλά ότι τέτοιες δηλώσεις φέρνουν νούμερα. Κάνει την τηλεόραση να ασχοληθεί μαζί του, δίνει τροφή στα πάνελ, τα sites γεμίζουν τίτλους και το όνομά του φιγουράρει ξανά στο προσκήνιο. Το έχει κάνει δεκάδες φορές στο παρελθόν, το κάνει και τώρα.
Από την άλλη, μήπως υπάρχει και μια προσωπική εμπάθεια; Μήπως βλέπει στη Σπυροπούλου κάτι που του θυμίζει δικές του «παλιές αμαρτίες» και απλά δεν το αντέχει; Όπως και να ’χει, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: η κριτική του μοιάζει περισσότερο με τηλεοπτική στημένη παρτίδα παρά με αυθεντικό σχόλιο.
Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου… εύκολος στόχος
Η Σπυροπούλου έχει κατηγορηθεί πολλές φορές για αυταρχική συμπεριφορά. Φήμες για «απολύσεις στο λεπτό», για συνεργάτες που δεν άντεχαν τη συνεργασία μαζί της, για αλαζονεία. Ίσως κάποια να είναι αλήθεια, ίσως όχι. Αλλά ξαφνικά, έγινε ο απόλυτος τηλεοπτικός σάκος του μποξ.
Γιατί; Γιατί είναι εύκολο να πυροβολείς κάποιον που έχει ήδη στιγματιστεί. Κανείς δεν θα υπερασπιστεί την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου, κανείς δεν θα πει «ρε παιδιά, μήπως το παρακάνουμε;». Είναι το εύκολο θήραμα. Ο Μικρούτσικος ξέρει πώς να χτυπήσει εκεί που πονάει και το κάνει με χειρουργική ακρίβεια.
Το δάχτυλο που κουνιέται… προς λάθος κατεύθυνση
Στο τέλος της ημέρας, ο Ανδρέας Μικρούτσικος είναι ένας άνθρωπος που έχει χτίσει καριέρα μέσα από τη σύγκρουση. Δεν είναι η πρώτη φορά που κατακεραυνώνει κάποιον δημόσια και δεν θα είναι η τελευταία. Το ερώτημα είναι πότε επιτέλους θα κοιταχτεί στον καθρέφτη. Γιατί αν το κάνει, θα δει πως αυτό το δάχτυλο που κουνάει στους άλλους, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να το είχε στρέψει στον εαυτό του.