Το άρθρο αναφέρεται στους πρόσφατους χωρισμούς της Κόνι Μεταξά και της Ιωάννας Τούνη, δύο διάσημων influencers που, ενώ έχουν κερδίσει δημοτικότητα και οικονομική επιτυχία μέσω της προσωπικής τους ζωής στα social media, τώρα αντιμετωπίζουν τις συνέπειες της δημόσιας έκθεσης.
Οι χωρισμοί τους προκάλεσαν σοκ και καταιγισμό αντιδράσεων από το κοινό, που αισθάνεται ότι δικαιούται εξηγήσεις για τις προσωπικές τους επιλογές.
Το κείμενο εξερευνά την πίεση που βιώνουν οι influencers, καθώς η προσωπική τους ζωή γίνεται εμπορικό προϊόν και αναρωτιέται αν μπορούν να ανακτήσουν την ιδιωτικότητά τους μετά από αυτήν την έκθεση.
Πιο αναλυτικά:
Ο χωρισμός της Κόνι Μεταξά, από το Μάριο Καπότση, αλλά και ο πιο πρόσφατος της Ιωάννας Τούνη, από τον Δημήτρη Αλεξάνδρου, προκάλεσε μεγάλο σοκ, καθώς οι δύο κυρίες, ως γνωστές influencer, είχαν να ενημερώσουν, αλλά και να δεχθούν καταιγισμό μηνυμάτων, ενδιαφέροντος, αλλά και κακεντρέχειας, από το κοινό που τις παρακολουθεί και καθημερινά ενημερώνεται για τη ζωή τους μέσα από βίντεο και ιστορίες, στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αυτό μπορεί να τις σόκαρε, καθώς συνειδητοποίησαν ότι πλέον, δε μπορούν να έχουν προσωπική ζωή. Θα μπορούσε να θεωρηθεί μια ανθρώπινη, φυσιολογική αντίδραση, αν επρόκειτο για κάποιες άλλες γυναίκες, που δεν είχαν εκατομμύρια followers, κάτι που για εκείνες, ήταν η μεγάλη τους προσδοκία, την οποία κατάφεραν. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…
Τι ενώνει την Κόνι Μεταξά και την Ιωάννα Τούνη;

Όταν αποφάσισαν να εκτεθούν στα φώτα της δημοσιότητας και μαζί με τα brand που διαφημίζουν, να κάνουν γνωστή την προσωπική τους ζωή καθημερινά, όταν όλα περνάνε μέσα από τον φακό του instagram και του tik tok, τότε έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, πολλή μεγάλη απήχηση στο κοινό, στους ακολούθους που αυξάνονται με ιλιγγιώδη ταχύτητα, κι όλο αυτό στην αρχή φαντάζει επιτυχία και λένε “win-win”, αλλά καταλήγει να γίνεται… φυλακή.
Το κοινό δεν ακολουθεί καμία μόνο για το επιχειρηματικό της εγχείρημα, αλλά κομμάτι του brand είναι και η προσωπική ζωή, η οποία καταντάει μια συνεχιζόμενη σειρά σε επεισόδια στα social media, όπου πρέπει να υπάρχει δημόσια αφήγηση, κι όλο αυτό δεν είναι προσωπικό γεγονός.

Το κοινό αισθάνεται ότι του χρωστάνε εξηγήσεις, επειδή του έδωσαν πρόσβαση σε αυτό. Το κοινό πιστεύει ότι έχει λόγο πάνω σε εκείνες και στη ζωή τους. Χωρίς να το καταλάβει κανείς, η προσωπική ζωή εμπορευματοποιείται και στην περίπτωση που επιθυμήσουν να σταματήσουν να μοιράζονται, οι χαρακτηρισμοί είναι πολύ σκληροί.
Αυτό είναι ένα δυσεπίλυτο κομμάτι που αντιμετωπίζουν οι influencer, όταν η προσωπική τους ζωή, γίνεται ένα με το σκοπό της προώθησης προϊόντων, τα οποία βέβαια, αποφέρουν και υψηλά χρηματικά ποσά, όπως όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε όμως, το ερώτημα που γεννάται… Μπορούν να ξαναπάρουν πίσω τη ζωή τους, όταν την έχουν κάνει περιεχόμενο;