Η Αναστασία Γιάμαλη, κατά την εμφάνισή της στην εκπομπή «Buongiorno», αναφέρθηκε στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, επισημαίνοντας την υποβάθμιση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα.
Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η δαπάνη ανά χιλιόμετρο γραμμής στη χώρα μας το 2020 ήταν μόλις 20.000 ευρώ, σε σύγκριση με 170.000 ευρώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Επιπλέον, τόνισε τις πολιτικές ευθύνες που υπάρχουν, υπογραμμίζοντας ότι η διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε το 2017, χωρίς οι τεχνολογίες να είναι συμβατές, και ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη.
Πιο αναλυτικά:
Η Αναστασία Γιάμαλη, το πρωί της Παρασκευής 28/2, βρέθηκε στο πλευρό της Φαίης Σκορδά στην εκπομπή «Buongiorno».
Η δημοσιογράφος θέλησε να κάνει μια ιδιαίτερη επισήμανση για το πόρισμα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, που παρουσίασε ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ λίγες ώρες νωρίτερα.
Ειδικότερα, η Αναστασία Γιάμαλη είπε στον αέρα του «Buongiorno»:
«Για να δούμε πόσο υποβαθμισμένος είναι ο σιδηρόδρομος στη χώρα μας, δεν τα λέω εγώ αλλά ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ, ενώ στην Ευρωπαϊκή ένωση η μέση δαπάνη ανά χιλιόμετρο γραμμής είναι 170.000 ευρώ, στη δική μας χώρα το 2020 δαπανήθηκαν μόλις 20.000 ευρώ.
Να πω και κάτι ακόμα σε ότι αφορά τη σύμβαση 717, που είπε ο ίδιος ο κ. Παπαδημητρίου ότι δεν μπήκαν σε βάθος. Αν έμπαιναν σε βάθος, θα έβλεπαν ότι έπρεπε να έχει τελειώσει μέχρι το 2016 αλλά δεν συνομιλούσαν τα συστήματα μεταξύ τους. Δεν συνομιλούσαν οι τεχνολογίες μεταξύ τους. Και κάτι εντυπωσιακό, που νομίζω ότι δεν έχει ακουστεί και πρέπει να το καταλάβει ο κόσμος. Η διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη ολοκληρώθηκε το 2017. Που θα έμπαινε; Θέλω να πω ότι έχουμε αντικειμενικές πολιτικές ευθύνες και δεν γίνεται και διαχρονικά, αλλά και εν προκειμένω, η κυβέρνηση να κάνει τον ψόφιο κοριό».