Σούπερ μάρκετ: 9 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας – Τι αλλάζει με τις εκπτώσεις και τις προσφορές

Ο οδηγός του Υπουργείου Ανάπτυξης για τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας διευκρινίζει τις αλλαγές στις εκπτώσεις και προσφορές στα σούπερ μάρκετ.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Το υπουργείο Ανάπτυξης δημοσίευσε έναν οδηγό με 9 ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας που αφορά τις εκπτώσεις και τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ. Ο Κώδικας στοχεύει στην αποφυγή παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών, καθορίζοντας ότι η «αρχική τιμή» για τις εκπτώσεις πρέπει να είναι η χαμηλότερη τιμή του προϊόντος τις τελευταίες 30 ημέρες.

Οι πλασματικές εκπτώσεις καταργούνται, ενώ οι καταναλωτές θα μπορούν να εντοπίζουν αληθινές προσφορές και να κάνουν καλύτερες αγορές. Οι παραβάτες του Κώδικα θα αντιμετωπίζουν αυστηρές ποινές, με πρόστιμα που φτάνουν έως και 3 εκατομμύρια ευρώ.

Ο υπουργός επεσήμανε τη σημασία της διαφάνειας και του ενημερωμένου καταναλωτή για την ενίσχυση του ανταγωνισμού και τη σταθεροποίηση των τιμών.

Πιο αναλυτικά:

Έναν χρήσιμο οδηγό με 9 ερωτήσεις και απαντήσεις για τον Κώδικα Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις, τις προσφορές και τις άλλες ανακοινώσεις μείωσης τιμής εξέδωσε το υπουργείο  Ανάπτυξης προκειμένου να λύσει τυχόν απορίες καταναλωτών.

Αναλυτικά:

1. Τι είναι ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις εκπτώσεις, τις προσφορές και άλλες ανακοινώσεις μείωσης τιμής;

Ο Κώδικας Δεοντολογίας είναι ένα αναλυτικό κείμενο, που έχει τη μορφή Υπουργικής Απόφασης, στο οποίο παρουσιάζονται αναλυτικά οι εμπορικές πρακτικές εκπτώσεων και προσφορών που θεωρούνται παραπλανητικές και θα πρέπει να αποφεύγονται από την αγορά. Με τον Κώδικα Δεοντολογίας, οι εμπορικές επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν πρακτικές που μπορεί να παραπλανήσουν τον καταναλωτή σε σχέση με τα βασικότερα στοιχεία μιας έκπτωσης, δηλαδή την αρχική τιμή, το ποσοστό έκπτωσης ή το όφελος που αποκομίζει ο καταναλωτής από την έκπτωση.

2. Τι αλλάζει στην αγορά με τον Κώδικα Δεοντολογίας;

Ο Κώδικας Δεοντολογίας προβλέπει ότι, σε μία ανακοίνωση μείωσης τιμής (π.χ. έκπτωση ή προσφορά) η αρχική τιμή από την οποία θεωρείται ότι γίνεται η έκπτωση είναι η χαμηλότερη τιμή στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες.

Έτσι, οι έμποροι δεν μπορούν πλέον να θεωρούν ως «αρχική τιμή», από την οποία γίνεται έκπτωση, μία πολύ παλιά «φουσκωμένη τιμή», μία «τιμή τιμοκαταλόγου» ή μία «προτεινόμενη λιανική τιμή». Αντίθετα, η «αρχική τιμή» στην οποία αναφέρονται θα πρέπει να είναι πρόσφατη, να είναι η συνήθης τιμή στην οποία πωλείται το προϊόν και να είναι η χαμηλότερη στην οποία προσφερόταν το προϊόν τις τελευταίες 30 ημέρες;

3. Υπάρχουν εξαιρέσεις από τον Κώδικα Δεοντολογίας;

Ναι, από τον Κώδικα Δεοντολογίας εξαιρούνται τα ευαλλοίωτα προϊόντα, ιδίως όσα έχουν διάρκεια ζωής λιγότερο από 30 ημέρες. Ωστόσο, παραβιάσεις που αφορούν τις εκπτώσεις και τις προσφορές στα προϊόντα αυτά τιμωρούνται με τις γενικές διατάξεις περί αθέμιτων εμπορικών πρακτικών.

4. Με τον Κώδικα Δεοντολογίας καταργούνται ή μειώνονται οι εκπτώσεις και οι προσφορές; Θα βλέπω λιγότερες εκπτώσεις και προσφορές στην αγορά;

Όχι, οι εκπτώσεις και οι προσφορές δεν καταργούνται, αντίθετα ενθαρρύνονται εφόσον είναι αληθινές. Αυτό που καταργείται είναι οι πλασματικές εκπτώσεις, δηλαδή οι εκπτώσεις που γίνονται έναντι ψεύτικων ή τεχνητά «φουσκωμένων» αρχικών τιμών. Οι αληθινές εκπτώσεις παραμένουν και θα μπορείς να τις εντοπίσεις ευκολότερα αλλά και να τις εμπιστευτείς.

5. Τι κερδίζω, ως καταναλωτής, από την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας;

Το σημαντικότερο κέρδος είναι ότι θα βλέπεις πραγματικές προσφορές και εκπτώσεις. Έτσι, θα μπορείς να κάνεις αποτελεσματική έρευνα αγοράς και να μην
παρασύρεσαι από πλασματικά μεγάλα ποσοστά εκπτώσεων αλλά να επιλέγεις να αγοράσεις το προϊόν που σε συμφέρει πραγματικά. Επιπλέον, η διαφάνεια στην αγορά και οι πιο καθαρές τιμές θα αυξήσουν τον ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων οδηγώντας σε σταδιακή μείωση των τιμών σε συγκεκριμένα προϊόντα που πωλούνταν με «έκπτωση» όλο το χρόνο.
Τέλος, η κατάργηση των πλασματικών εκπτώσεων θα σου επιτρέψει να παρατηρείς περισσότερο την τιμή του προϊόντος και την τιμή μονάδας (ανά κιλό ή λίτρο), έτσι ώστε να κάνεις σωστή έρευνα αγοράς και να μην αγοράζεις προϊόντα που έχουν αδικαιολόγητα ανατιμηθεί.

6. Μπορώ να έχω μερικά παραδείγματα πλασματικών εκπτώσεων που καταργούνται με τον Κώδικα Δεοντολογίας;

Ναι, κλασσικά παραδείγματα πλασματικής έκπτωσης, που είναι αντίθετα στον Κώδικα Δεοντολογίας, είναι τα εξής:

α) Ένας έμπορος πωλεί μία τηλεόραση με έκπτωση από 5.000 ευρώ αρχική τιμή σε 1.000 ευρώ τελική τιμή με «έκπτωση» 80% ή «όφελος» 4.000 ευρώ. Ωστόσο, ο έμπορος δεν πούλησε ποτέ το συγκεκριμένο μοντέλο τηλεόρασης με 5.000 ευρώ. Απλά αναφέρει τη φουσκωμένη αυτή τιμή ως «τιμή κατασκευαστή» ή «τιμή τιμοκαταλόγου» ή δεν κάνει καμία αναφορά ως προς την προέλευσή της. Η αλήθεια είναι ότι ο έμπορος πωλούσε την τηλεόραση 1.000 ευρώ τους τελευταίους 6 μήνες και η «έκπτωση» δεν είναι πραγματική, ούτε η τιμή των 1.000 ευρώ είναι «ευκαιρία». Είναι απλά η συνηθισμένη τιμή στην οποία πωλείται η συγκεκριμένη τηλεόραση.

β) Ένας έμπορος ηλεκτρονικών ειδών πωλεί ψυγεία. Όλον τον Ιούνιο πωλούσε ένα συγκεκριμένο μοντέλο ψυγείου 1.000 ευρώ. Με την έναρξη των θερινών εκπτώσεων, τον Ιούλιο, αυξάνει την τιμή σε 1.200 ευρώ και επικαλείται ότι κάνει έκπτωση 20% από μία πλασματική αρχική τιμή 1.500 ευρώ. Προφανώς, η έκπτωση αυτή είναι πλασματική αφού ο έμπορος, λίγες ημέρες πριν
πωλούσε φθηνότερα το ψυγείο. Ωστόσο, γνωρίζοντας ότι οι καταναλωτές περιμένουν τις θερινές εκπτώσεις για να κάνουν τα ψώνια τους, αύξησε την τιμή κατά 200 ευρώ την πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων επικαλούμενος δήθεν «έκπτωση» 300 ευρώ από μία τιμή 1.500 ευρώ, στην οποία είτε δεν πούλησε ποτέ είτε είχε πουλήσει πολύ παλιότερα, όταν το μοντέλο ήταν καινούριο.

γ) Ένας έμπορος πωλεί γυαλιά ηλίου. Κατά τη διάρκεια της Black Friday, προσφέρει ένα συγκεκριμένο μοντέλο με έκπτωση 50% από 300 ευρώ αρχική τιμή σε 150 ευρώ τελική τιμή. Ωστόσο, και πριν 20 ημέρες πωλούσε το ίδιο μοντέλο 150 ευρώ, αύξησε την τιμή του λίγες ημέρες πριν την Black Friday σε 300 ευρώ, και έκανε δήθεν «έκπτωση» 50% και συνέχισε να το πουλά στη συνηθισμένη του τιμή, δηλαδή 150 ευρώ.

δ) Ένας έμπορος πωλεί σαμπουάν 1+1 «δώρο», σε «δεμένη» συσκευασία, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Εδώ δεν υπάρχει πραγματική έκπτωση αφού ο έμπορος δεν πωλεί ποτέ μία μονάδα
σαμπουάν μόνη της, οπότε η λέξη «δώρο» δεν έχει κάποιο νόημα. Αυτό που, στην πράξη, κάνει ο έμπορος είναι να υποχρεώνει τον καταναλωτή να αγοράζει τουλάχιστον δύο μονάδες του προϊόντος κάθε φορά που ψωνίζει, σε μια συνηθισμένη τιμή διαφημίζοντας τη δεύτερη μονάδα ως «δήθεν» δώρο. Προφανώς, σε αυτήν την περίπτωση, η λέξη «δώρο» είναι πλασματική αφού ο καταναλωτής ποτέ δεν μπορούσε να αγοράσει μία μονάδα σαμπουάν μόνη της έτσι ώστε να προκύπτει και η έννοια του «δώρου».

ε) Ένας έμπορος πωλεί αλεύρι σε συσκευασία 2+1 «δώρο» και, θεωρώντας ότι η «αρχική τιμή» ή «τιμή τιμοκαταλόγου» ενός κιλού αλεύρι είναι 2 ευρώ, πωλεί τη συσκευασία 2+1 «δώρο» 4 ευρώ.

Παράλληλα, πωλεί μία απλή συσκευασία 1 κιλού, της ίδιας μάρκας αλεύρι, με έκπτωση 50% από 2 ευρώ σε 1 ευρώ. Ο καταναλωτής αντιλαμβάνεται ότι αν αγοράσει 3 κιλά αλεύρι με τη μορφή της
συσκευασίας 2+1 «δώρο» θα πληρώσει 4 ευρώ, ενώ αν αγοράσει τρεις ξεχωριστές συσκευασίες του 1 κιλού αλεύρι θα πληρώσει 3 ευρώ. Προφανώς, και σε αυτήν την περίπτωση, η λέξη «δώρο» είναι πλασματική, αφού αν ο καταναλωτής επιλέξει το «δώρο» θα πληρώσει περισσότερα χρήματα για την ίδια ποσότητα αλεύρι.

στ) Ένας έμπορος πωλεί αφρόλουτρα με έκπτωση, από 8 ευρώ αρχική τιμή σε 4 ευρώ τελική τιμή. Στο καρτελάκι αναφέρεται ότι «κερδίζετε 4 ευρώ». Στη συνέχεια ο έμπορος αποφασίζει να ανατιμήσει το προϊόν από 4 ευρώ τελική τιμή σε 5 ευρώ τελική τιμή. Προκειμένου να κάνει την ανατίμηση λιγότερο αντιληπτή από τον καταναλωτή, αποφασίζει να «φουσκώσει» την αρχική τιμή από 8 ευρώ σε 10 ευρώ.

Το νέο καρτελάκι αναφέρει «από 10 ευρώ τώρα 5 ευρώ» ενώ επίσης αναφέρεται ότι «κερδίζετε 5 ευρώ». Εδώ η «έκπτωση» είναι πλασματική αφού, μεταξύ άλλων, ο έμπορος ανατίμησε το
προϊόν κατά 1 ευρώ αλλά ενημερώνει τον καταναλωτή ότι, μετά την ανατίμηση, ο καταναλωτής κερδίζει 1 ευρώ περισσότερο.

7. Μπορώ να εντοπίσω εύκολα τις πλασματικές εκπτώσεις;

Ο εντοπισμός των πλασματικών εκπτώσεων από τους καταναλωτές δεν είναι εύκολη υπόθεση, αφού για να αποδειχθεί η πλασματική έκπτωση θα πρέπει, συνήθως, ο καταναλωτής να τηρεί αρχείο καταγραφών τιμών για πολλές ημέρες. Αντιθέτως, η Πολιτεία, δια των ελεγκτικών της αρχών μπορεί εύκολα να εντοπίσει τις πρακτικές αυτές και να επιβάλει υψηλά και αποτρεπτικά πρόστιμα στις επιχειρήσεις που παραβιάζουν τη νομοθεσία.

8. Αν πάντως εντοπίσω μία πλασματική έκπτωση που μπορώ να την καταγγείλω;

Μπορείς να καταγγείλεις την ύπαρξη πλασματικών εκπτώσεων και προσφορών, καθώς και κάθε άλλη παράβαση της καταναλωτικής νομοθεσίας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://kataggelies.mindev.gov.gr/

9. Αν μία επιχείρηση παραβιάσει τον Κώδικα Δεοντολογίας, ποιες είναι οι κυρώσεις που της επιβάλλονται;

Επιβάλλεται πρόστιμο από 5.000 ευρώ έως 1.500.000 ευρώ, και σε περίπτωση υποτροπής εντός πενταετίας έως 3.000.000 ευρώ. Επίσης, για σοβαρές παραβάσεις που επισύρουν πρόστιμο που ξεπερνά τις 50.000 ευρώ, το όνομα της επιχείρησης, καθώς και περιληπτικά στοιχεία για την παράβαση, δημοσιεύονται από το Υπουργείο Ανάπτυξης.

Τι άλλο λέει το υπουργείο Ανάπτυξης

«Δίνουμε διαρκή μάχη μέσα από την ενημέρωση των πολιτών, τη συνεργασία με την υγιή επιχειρηματικότητα και τους συνεχείς ελέγχους, για να πετύχουμε τη σταθεροποίηση των τιμών στα είδη διατροφής και τα βασικά είδη διαβίωσης. Ενισχύουμε τον ανταγωνισμό και τη διαφάνεια στις τιμές. Για αυτό σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα, βάζοντας τέλος στο φαινόμενο των παραπλανητικών και ψεύτικων εκπτώσεων, που δυστυχώς χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο αθέμιτων εμπορικών πρακτικών στην αγορά . Συνεργαστήκαμε επί μήνες με τη βιομηχανία τροφίμων και τις επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ και έχουμε πλέον καταλήξει σε έναν νέο κώδικα δεοντολογίας που τίθεται σε εφαρμογή.

Κεντρική ιδέα είναι πως για να είναι μία προσφορά ή έκπτωση αληθινή και αξιόπιστη, θα πρέπει η τιμή πώλησης να είναι χαμηλότερη από τη φθηνότερη πραγματική τιμή των τελευταίων τριάντα ημερών. Τις επόμενες δέκα ημέρες θα συνεχιστεί η ενημέρωση, τόσο των εμπορικών επιχειρήσεων όσο και των καταναλωτών, για την εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας.

● Για την ενημέρωση της κοινής γνώμης δίνεται σήμερα στη δημοσιότητα έντυπο με ερωτήσεις και απαντήσεις από το Υπουργείο Ανάπτυξης και τη ΓΓΕ.

● Οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τις τιμές μέσα από την πλατφόρμα e- katanalotis.

Οι οργανωμένοι έλεγχοι ξεκινούν στις 17 Μαρτίου, με πρόστιμα που φτάνουν τα 3 εκατ. ευρώ και οι πολίτες θα μπορούν να κάνουν τις καταγγελίες τους για παραπλανητικές εκπτώσεις και προσφορές στην ηλεκτρονική σελίδα kataggelies.mindev.gov.gr/. Κεντρικό μας μήνυμα, ο ενημερωμένος πολίτης και καταναλωτής έχει δύναμη, με τον νέο κώδικα θέλουμε περισσότερες αληθινές εκπτώσεις και προσφορές, διαφάνεια και καλύτερες τιμές» σημειώνει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση του το υπουργείο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Χωρίς «καλάθι της Σαρακοστής» τα σούπερ μάρκετ φέτος – Τι θα γίνει με...

Φέτος, δεν θα εφαρμοστεί το «καλάθι της Σαρακοστής» στα σούπερ μάρκετ, λόγω της σημαντικής πτώσης των τιμών των προϊόντων, όπως ανακοίνωσε ο Γενικός Γραμματέας...

ΟΔΔΗΧ: Στο 2,15% ανέρχεται η απόδοση των εντόκων γραμματίων ετήσιας διάρκειας – Τι...

Ο Οργανισμός Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ) ανακοίνωσε ότι η απόδοση των εντόκων γραμματίων ετήσιας διάρκειας διαμορφώθηκε στο 2,15%, σημειώνοντας μείωση από το 2,27% της...

Φορολογικές δηλώσεις: Τι πρέπει να γνωρίζουν μισθωτοί και συνταξιούχοι – Αναλυτικός οδηγός για την αυτόματη υποβολή

Μέχρι τις 20 Απριλίου, οι μισθωτοί και συνταξιούχοι μπορούν να ελέγξουν και να διορθώσουν τα στοιχεία των φορολογικών τους δηλώσεων, με το TAXIS να...

Κίνα: Στοχεύει σε ανάπτυξη «περί το 5%» και πληθωρισμό στο 2% το 2025

Η κυβέρνηση της Κίνας ανακοίνωσε τους στόχους της για το 2025, επιδιώκοντας ανάπτυξη της οικονομίας γύρω στο 5%, πληθωρισμό κοντά στο 2% και τη...

Φορολογικές δηλώσεις 2025: Νέος οδηγός με 4 μυστικά που πρέπει να γνωρίζετε

Το άρθρο αναφέρεται στην επικείμενη υποβολή φορολογικών δηλώσεων για το έτος 2024, με το Taxisnet να ανοίγει στις 17 Μαρτίου και να κλείνει στις...

Ελεύθεροι επαγγελματίες: Πώς και ποιοι μπορούν να εξαγοράσουν πλασματικά έτη για να λαμβάνουν...

Χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες που είχαν εργαστεί ως μισθωτοί θα μπορούν σύντομα να εξαγοράσουν πλασματικά έτη ασφάλισης, επιδιώκοντας να συμπληρώσουν το ελάχιστο όριο των 15...

Συντάξεις Απριλίου 2025: Ποια ταμεία πληρώνουν πρώτα – Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα

Το άρθρο αναφέρεται στο χρονοδιάγραμμα καταβολής των συντάξεων για τον Απρίλιο 2025, ανακοινώνοντας ότι οι συντάξεις από τον ΟΑΕΕ, τον ΟΓΑ και το ΕΤΑΑ...

Καθαρά Δευτέρα 2025: Ποιοι θα λάβουν σήμερα προσαύξηση 75% στις αποδοχές τους και ποιοι δεν θα πάρουν τίποτα

Σήμερα, Καθαρά Δευτέρα 2025, ορισμένοι εργαζόμενοι θα λάβουν προσαύξηση 75% στις αποδοχές τους, αν εργάζονται σε επιχειρήσεις που λειτουργούν κατ' εξαίρεση και δεν έχουν...

Σούπερ μάρκετ: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές για τις αλλαγές που...

Από τις αρχές Μαρτίου, οι καταναλωτές θα αντιμετωπίσουν νέες αλλαγές στις προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ, με την εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας,...

Καθαρά Δευτέρα 2025: Πώς λειτουργούν σήμερα σούπερ μάρκετ, λαϊκές αγορές και η Αγορά...

Στην Καθαρά Δευτέρα του 2025, τα περισσότερα σούπερ μάρκετ θα παραμείνουν κλειστά, με εξαίρεση τα LIDL και κάποια myMarket που θα λειτουργούν έως τις...

Επιδόματα από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και Ελάχιστο Εγγυημένο Εισόδημα: Ποιοι πάνε από σήμερα στα...

Από σήμερα, 3 Μαρτίου έως 7 Μαρτίου, ο e-ΕΦΚΑ και η ΔΥΠΑ προχωρούν σε πληρωμές συνολικού ποσού 76.484.000 ευρώ σε 95.954 δικαιούχους. Ο e-ΕΦΚΑ θα...

Επίδομα γέννησης: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι για να λάβουν τα χρήματα...

Ο ΟΠΕΚΑ προγραμματίζει την καταβολή του επιδόματος γέννησης για τον μήνα Μάρτιο, το οποίο θα πιστωθεί στους δικαιούχους την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα,...

Kαθαρά Δευτέρα: Αυξημένη κίνηση στη Βαρβάκειο Αγορά – Στα ίδια επίπεδα με τα...

Αυξημένη είναι η κίνηση στη Βαρβάκειο Αγορά, καθώς οι καταναλωτές προετοιμάζονται για την Καθαρά Δευτέρα, με τις τιμές να παραμένουν στα ίδια επίπεδα με...

Επιχείρηση «Πυρετός το Σαββατόβραδο»: Εκτεταμένη φοροδιαφυγή σε νυχτερινά κέντρα – Τα στοιχεία της...

Η επιχείρηση «Πυρετός το Σαββατόβραδο» της ΑΑΔΕ αποκάλυψε εκτεταμένη φοροδιαφυγή σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Μέσω συντονισμένων ελέγχων και σύγχρονων τεχνολογικών...

Καθαρά Δευτέρα: Οι τιμές για τον χαλβά – «Η γεύση Dubai ξεπουλάει»

Στην Καθαρά Δευτέρα, ο χαλβάς παραμένει βασικό συστατικό του σαρακοστιανού τραπεζιού, με τιμές που ξεκινούν από 9 ευρώ και φτάνουν έως 22 ευρώ για...

Τέλη κυκλοφορίας: Ποιοι θα πληρώσουν «πέναλτι» με υπέρογκες προσαυξήσεις στην Εφορία

Χιλιάδες ιδιοκτήτες οχημάτων θα αντιμετωπίσουν υπέρογκες προσαυξήσεις στην Εφορία για τη μη έγκαιρη πληρωμή των τελών κυκλοφορίας του 2025, σύμφωνα με νέα νομοθεσία. Από...

Καθαρά Δευτέρα: Ανοιχτά τα καταστήματα στην Αγορά Καταναλωτή του ΟΚΑΑ

Ανοιχτά θα παραμείνουν τα καταστήματα στην Αγορά Καταναλωτή του ΟΚΑΑ από την Κυριακή το πρωί έως και το απόγευμα της Καθαράς Δευτέρας, εκτός από...

Καθαρά Δευτέρα: Αυξημένη η κίνηση στη Βαρβάκειο για το σαρακοστιανό τραπέζι – Πού κυμαίνονται οι τιμές

Η κίνηση στη Βαρβάκειο Αγορά είναι αυξημένη ενόψει της Καθαράς Δευτέρας, με τις τιμές των σαρακοστιανών προϊόντων να παραμένουν στα περσινά επίπεδα. Παρά το...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ελεωνόρα Ζουγανέλη: Η αντίδραση στην κάμερα για τα αρνητικά σχόλια – «Δεν με ενοχλούν...

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη, σε δηλώσεις της κατά τη διάρκεια...

Ντόναλντ Τραμπ: Νέο τελεσίγραφο στη Χαμάς για απελευθέρωση των ομήρων

Ο Ντόναλντ Τραμπ, πρόεδρος των ΗΠΑ, εξέδωσε νέο τελεσίγραφο...

WSJ: Καταργείται με διάταγμα Τραμπ το Υπουργείο Παιδείας των ΗΠΑ

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, προγραμματίζει την έκδοση...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ