- Αδυναμία εισόδου στο ebanking της Alpha Bank αναφέρεται από το πρωί
- Τα τεχνικά κλιμάκια της τράπεζας εργάζονται για την επισκευή του προβλήματος
- Προβλήματα και στην πρόσβαση στην υπηρεσία IRIS της εφαρμογής
- Η Alpha Bank ζητά συγγνώμη για τις καθυστερήσεις και την ταλαιπωρία στους πελάτες
- Εργάζεται για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του προβλήματος
Αδυναμία εισόδου στην εφαρμογή ebanking της Alpha Bank σημειώνεται από το πρωί, εμποδίζοντας και την πρόσβαση στην υπηρεσία IRIS της εφαρμογής.
Αρμόδιες πηγές αναφέρουν πως από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το πρόβλημα, τα τεχνικά κλιμάκια της Alpha Bank, ασχολούνται με την αποκατάσταση της σύνδεσης στην εφαρμογή.
Την ίδια ώρα, με μήνυμα της στην πλατφόρμα X (πρώην Twitter) αναφέρει πως «θα θέλαμε να απολογηθούμε στους πελάτες μας για τις καθυστερήσεις στη σύνδεση και την πραγματοποίηση συναλλαγών που παρατηρούνται αυτή τη στιγμή μέσω myAlphaWeb και myAlphaMobile.
Λυπούμαστε ειλικρινά για την ταλαιπωρία και εργαζόμαστε για την ταχύτερη δυνατή επίλυση του ζητήματος. Θα επανέλθουμε με νέα ενημέρωση για την αποκατάσταση του. Ευχαριστούμε πολύ για την κατανόησή σας».