Η Ταμίλα Κουλίεβα, γνωστή από τον ρόλο της Θάλειας στη σειρά «Άγιος Έρωτας», μίλησε στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται!» για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ηρωίδα της, τονίζοντας τη σημασία του μηνύματος ότι οι γυναίκες μπορούν να διεκδικήσουν τη ζωή τους.
Αναφέρθηκε επίσης στην προσωπική της εμπειρία ως δημοσιογράφος στη σειρά ντοκιμαντέρ «Αθήνα καλεί Μόσχα», όπου βρέθηκε σε ρόλο ερωτήτριας, κάτι που της φάνηκε δύσκολο.
Τέλος, μίλησε για την παράσταση «Απόρρητο», στην οποία συμμετέχει και σκηνοθετεί, εστιάζοντας στην επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης στη ζωή μας.
Πιο αναλυτικά:
Η Ταμίλα Κουλίεβα, η ταλαιπωρημένη Θάλεια που έχει περάσει τόσα από τον σκληρό σύζυγό της Παύλο Μαρκόπουλο, μίλησε στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται!» και τη δημοσιογράφο Ναταλία Αργυράκη.
«Ο ρόλος της Θάλειας έχει πολύ ενδιαφέρον γιατί έχει να πει πράγματα. Η Θάλεια περνάει από πολλές δοκιμασίες και θα περάσει και άλλες τόσες», λέει η Ταμίλα Κουλίεβα για το ρόλο της. Η ζωή της γυναίκας ήταν πολύ διαφορετική στα τέλη της δεκαετίας του ’50 που διαδραματίζεται η σειρά και όπως λέει χαρακτηριστικά «καμιά φορά λέμε πώς ήταν τότε, και μετά από μια παύση λέμε και τώρα έτσι είναι…»

Όπως επισημαίνει η Ταμίλα Κουλίαβα, ο ρόλος της, «δίνει ένα μήνυμα: πώς μπορεί μια γυναίκα να σταθεί στα πόδια της, να πάρει τη ζωή στα χέρια της και να επιδιώξει τα θέλω της».
Η Ταμίλα Κουλίεβα και οι ρόλοι που την προβλημάτισαν
Σε διαφορετικό σημείο δηλώνει πως δεν έχει μετανιώσει που δεν επέστρεψε στη Μόσχα. Όπως λέει «ο κόσμος βιώνει λίγο – πολύ παρόμοια προβλήματα, δεν διαφέρουμε και τόσο πολύ. Ζούμε σε μια δημοκρατική χώρα, έχουμε λόγο και μπορούμε να εκφράσουμε την άποψή μας, να αντιστεκόμαστε σε κάποια πράγματα».
Παράλληλα, η Ταμίλα Κουλίεβα αναφέρθηκε στη σειρά ντοκιμαντέρ που έκανε πριν κάποια χρόνια στην ΕΡΤ, «Αθήνα καλεί Μόσχα», στην οποία πήρε τη θέση του δημοσιογράφου και «ήταν πολύ οδυνηρό για μένα, γιατί έπρεπε να παίρνω συνεντεύξεις, εγώ έχω συνηθίσει να απαντώ όχι να ρωτώ», όπως λέει.
Μίλησε επίσης, για την παράστασή «Απόρρητο», στην οποία πρωταγωνιστεί και υπογράφει σκηνοθετικά, που αφορά στην τεχνητή νοημοσύνη που έχει εισβάλλει στη ζωή μας.