Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Πού θα κατασκευάζει το BMW Group την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης

Η Neue Klasse θα εγκαινιάσει μια νέα εποχή αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο BMW Group και η επιτυχία της θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την παραγωγή ισχυρών μπαταριών υψηλής τάσης.

Αυτός είναι και ο λόγος που το BMW Group επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο παραγωγής του για την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης. «Δημιουργούμε πέντε εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους για να παράγουμε τις μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς», εξήγησε ο Milan Nedeljković, μέλος του Δ.Σ. στον τομέα Παραγωγής της BMW AG. Σε όλο τον κόσμο, η αρχή «local for local» θα τεθεί σε εφαρμογή: «Η στενή σύνδεση της παραγωγής μπαταριών και οχημάτων αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας», εξηγεί ο Markus Fallböhmer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Παραγωγής Μπαταριών της BMW AG. Αυτό βοηθά το BMW Group να καταστήσει ισχυρότερη την παραγωγή του.

Στενή σύνδεση της παραγωγής μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων

Η Neue Klasse θα είναι η πρώτη που θα ενσωματώσει τις ολοκαίνουργιες κυλινδρικές κυψέλες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ένα τεχνολογικό άλμα από το BMW Group, προσφέροντας εξαιρετικά βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα, χρόνο φόρτισης και αυτονομία. Θα συναρμολογούνται σε νέες εγκαταστάσεις που θα βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στις μονάδες παραγωγής οχημάτων, σύμφωνα με την αρχή «local for local».

Αυτή τη στιγμή υπερσύγχρονα εργοστάσια συναρμολόγησης για μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς βρίσκονται υπό κατασκευή στο Irlbach-Strasskirchen (Κάτω Βαυαρία), στο Debrecen (Ουγγαρία), στο Woodruff (κοντά στο εργοστάσιο Spartanburg στις ΗΠΑ), στο Shenyang (Κίνα) και στο San Luis Potosí του Μεξικού. Με την εφαρμογή της φιλοσοφίας «local for local», η παραγωγή θα μπορεί να συνεχίζεται ακόμη και όταν συμβαίνουν απρόβλεπτα πολιτικά ή οικονομικά γεγονότα. Επιπλέον, οι μικρές αποστάσεις μεταξύ των εργοστασίων παραγωγής μπαταριών και οχημάτων θα μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα της παραγωγής αυτοκινήτων. Το BMW Group αναβαθμίζει επίσης τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις του και διασφαλίζει θέσεις εργασίας.

Η Neue Klasse θα αρχίσει να παράγεται πρώτα στο εργοστάσιο του Debrecen το 2025

Τα πρώτα οχήματα της Neue Klasse θα κατασκευάζονται στο νέο εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen, αρχής γενομένης από το 2025. Η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και οχημάτων θα ξεκινήσει παράλληλα. Με το κέντρο εκπαίδευσης στο Debrecen να λειτουργεί από το φθινόπωρο του 2023 και το κέντρο επικοινωνιών να χρησιμοποιείται από τον Φεβρουάριο του 2024, ένας μεγάλος αριθμός ατόμων εργάζεται ήδη στα γραφεία του εργοστασίου. Εν τω μεταξύ, η ομάδα παραγωγής προετοιμάζεται για τις νέες θέσεις εργασίας σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο το δίκτυο παραγωγής του BMW Group. Αυτό θα διασφαλίσει ένα ομαλό ξεκίνημα της διαδικασίας προ-παραγωγής και την επιτυχή έναρξη της μαζικής παραγωγής στο δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Πού θα κατασκευάζει το BMW Group την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης

Η παραγωγή της Neue Klasse θα ξεκινήσει στην Κίνα το 2026

Από το 2026 τα οχήματα της Neue Klasse θα κατασκευάζονται επίσης από την BMW Brilliance Automotive (BBA) στο Shenyang της Κίνας. Και εδώ, οι μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς που είναι απαραίτητες για τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται τοπικά. Η αίθουσα παραγωγής ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2023 και η εγκατάσταση της μονάδας και των μηχανημάτων είναι σε εξέλιξη από τον Μάρτιο του 2024. Οι πρώτες μπαταρίες προ-παραγωγής κινεζικής κατασκευής θα βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης στο τέλος του τρέχοντος έτους. Προετοιμάζοντας το λανσάρισμα της Neue Klasse, το BMW Group έχει επίσης δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο R&D εκτός Γερμανίας, με εγκαταστάσεις στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Shenyang και τη Nanjing.

Η Neue Klasse στο Μεξικό από το 2027

Στο San Luis Potosí στο Μεξικό δημιουργείται πρόσθετη παραγωγική ικανότητα για την μαζική παραγωγή της Neue Klasse που θα ξεκινήσει το 2027. Η κατασκευή του νέου εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης ξεκίνησε τον Μάιο του 2024 και όταν ολοκληρωθεί θα καλύπτει μια επιφάνεια χώρων παραγωγής άνω των 80.000 τετραγωνικών μέτρων. Ωστόσο, η ενσωμάτωση της συναρμολόγησης μπαταριών δεν είναι το μόνο που αλλάζει στο εργοστάσιο San Luis Potosí: το τμήμα αμαξωμάτων θα επεκταθεί σε περισσότερα από 90.000 τετραγωνικά μέτρα συνολικά, ενώ οι χώροι συναρμολόγησης οχημάτων και logistics θα αυξηθούν κατά σχεδόν 10.000 τετραγωνικά μέτρα. Το BMW Group είναι ο πρώτος premium OEM – και πρωτοπόρος στον κλάδο – που κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες υψηλής τάσης στο Μεξικό.

Πού θα κατασκευάζει το BMW Group την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης

Το εργοστάσιο του BMW Group στο Woodruff : Μπαταρίες υψηλής τάσης για το Spartanburg

Η ηλεκτρική κινητικότητα πραγματοποιεί σημαντικά βήματα και στη Νότια Καρολίνα. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Woodruff θα καλύπτει έκταση περίπου 93 εκταρίων και θα αποτελείται από ένα κτίριο τεχνολογίας, βοηθητικές εγκαταστάσεις, ένα ενεργειακό κέντρο, εστιατόριο για το προσωπικό και πυροσβεστικό τμήμα. Θα δημιουργήσει περισσότερες από 300 νέες θέσεις εργασίας στο BMW Group. Όταν η κατασκευή ολοκληρωθεί το 2026, το Woodruff θα συναρμολογεί μπαταρίες υψηλής τάσης για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο κοντινό εργοστάσιο του Spartanburg. Η τελετή θεμελίωσης του πρώτου κτιρίου στο Woodruff, και συγκεκριμένα του εκπαιδευτικού κέντρου, πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2023.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Ουκρανία – Συνεργάτης Τραμπ: Συμμετοχή και των Ευρωπαίων σε διπλωματικές προσπάθειες

Ο σύμβουλος του Ντόναλντ Τραμπ προτείνει συμμετοχή Ευρωπαίων σε...

Κυνήγι ανθρώπων στη Βρετανία για τον εντοπισμό κακοποιού που τραυμάτισε μια 8χρονη

Η αστυνομία στη Βρετανία διεξάγει ανθρωποκυνηγητό για τον εντοπισμό...

Με κυκλοφοριακή συμφόρηση αρχίζει η εβδομάδα – Χάος στην ανηφόρα του Κηφισού λόγω ατυχήματος

Μεγάλο μποτιλιάρισμα επικρατεί στην άνοδο του Κηφισού λόγω τροχαίου...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Formula 1: Ο Ράσελ με Mercedes στην κορυφή της εκκίνησης του Λας Βέγκας

Αισίως έχουμε φθάσει στο 22ο από τα 24 φετινά grand prix της Formula 1 και στην έρημο Μοχάβε, στο Λας Βέγκας, πριν από λίγο,...

Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 82PS – Ζωντανό και αποδοτικό στην κατανάλωση

Μπορεί, πολλά μοντέλα να μεγαλώνουν και να αλλάζουν κάποια στιγμή κατηγορία, το Suzuki Swift, πάντως, παραμένει μικρό, εύχρηστο αλλά και υβριδικό στη νέα του...

F1 in Schools 2024: Με 4 ελληνικές μαθητικές ομάδες και 1 κυπριακή

Για μια ακόμα φορά ελληνικές ομάδες και μία κυπριακή μαθητική ομάδα θα συμμετάσχουν στο F1 In Schools, διεκδικώντας και πάλι κορυφαίες διακρίσεις. Το F1 In Schools είναι ένας από...

Ημερολόγιο Pirelli 2025: Επιστροφή στην ανθρώπινη φύση

Με τίτλο «Ανανέωση και Αποκάλυψη», η 51η έκδοση του Ημερολογίου της Pirelli τεντώνει και πάλι τη φαντασία των ανθρώπων σαν λάστιχο, υιοθετώντας και πάλι...

WRC: Καταπληκτική εξέλιξη στο ράλι Ιαπωνίας – Στη λεπτή γραμμή ο τίτλος για Νεβίλ – Τάνακ

Μόλις 6 βαθμούς θέλει ο Τιερί Νεβίλ να συγκεντρώσει στο ράλι Ιαπωνίας, τελευταίο από τα 13 της χρονιάς του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι – WRC,...

Formula 1: Ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes ο ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές στο Λας Βέγκας

Ο Λιούις Χάμιλτον, που διανύει τις τελευταίες του μέρες στη Mercedes, πριν μετακομίσει στη Ferrari, ήταν ο ταχύτερος και στις δύο περιόδους των ελεύθερων...

Formula 1: Στην τύχη του Λας Βέγκας

Πολύχρωμα λαμπάκια, ρουλέτα και μπλακ τζακ χαρακτηρίζουν μια ολόκληρη πόλη, όπως το Λας Βέγκας, που φιλοξενεί τον 22ο από τους 24 αγώνες της Formula...

WRC: Άρχισε το τελευταίο ράλι του πρωταθλήματος στην Ιαπωνία

Με τον Αντριέν Φορμό, της M-Sport-Ford να κερδίζει την πρώτη, υπερειδική διαδρομή του τελευταίου ράλι της χρονιάς στην Ιαπωνία, πηγαίνουμε για ένα φινάλε που...

Ecocar: Το νέο ηλεκτρικό τετραθέσιο μήκους 3 μέτρων

Μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση στα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης είναι το ecocar neo. Με μήκος λίγο πάνω από 3 μέτρα, πλάτος 1,493 μ. και ύψος...

Skoda: Μεταμορφώνονται τα πάντα, από τα μοντέλα μέχρι τις πωλήσεις στην Ελλάδα

Λίγο πριν συμπληρώσει 130 χρόνια ιστορίας η τσεχική Skoda, μέλος του ομίλου VW από το 1991, αρχικά με το 30% και έπειτα εξ ολοκλήρου,...