Κυριακή, 10 Νοεμβρίου, 2024

Πού θα κατασκευάζει το BMW Group την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης

Η Neue Klasse θα εγκαινιάσει μια νέα εποχή αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο BMW Group και η επιτυχία της θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την παραγωγή ισχυρών μπαταριών υψηλής τάσης.

Αυτός είναι και ο λόγος που το BMW Group επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο παραγωγής του για την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης. «Δημιουργούμε πέντε εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους για να παράγουμε τις μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς», εξήγησε ο Milan Nedeljković, μέλος του Δ.Σ. στον τομέα Παραγωγής της BMW AG. Σε όλο τον κόσμο, η αρχή «local for local» θα τεθεί σε εφαρμογή: «Η στενή σύνδεση της παραγωγής μπαταριών και οχημάτων αποτελεί μέρος της στρατηγικής μας», εξηγεί ο Markus Fallböhmer, Ανώτερος Αντιπρόεδρος Παραγωγής Μπαταριών της BMW AG. Αυτό βοηθά το BMW Group να καταστήσει ισχυρότερη την παραγωγή του.

Στενή σύνδεση της παραγωγής μπαταριών και ηλεκτρικών οχημάτων

Η Neue Klasse θα είναι η πρώτη που θα ενσωματώσει τις ολοκαίνουργιες κυλινδρικές κυψέλες, οι οποίες αντιπροσωπεύουν ένα τεχνολογικό άλμα από το BMW Group, προσφέροντας εξαιρετικά βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα, χρόνο φόρτισης και αυτονομία. Θα συναρμολογούνται σε νέες εγκαταστάσεις που θα βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στις μονάδες παραγωγής οχημάτων, σύμφωνα με την αρχή «local for local».

Αυτή τη στιγμή υπερσύγχρονα εργοστάσια συναρμολόγησης για μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς βρίσκονται υπό κατασκευή στο Irlbach-Strasskirchen (Κάτω Βαυαρία), στο Debrecen (Ουγγαρία), στο Woodruff (κοντά στο εργοστάσιο Spartanburg στις ΗΠΑ), στο Shenyang (Κίνα) και στο San Luis Potosí του Μεξικού. Με την εφαρμογή της φιλοσοφίας «local for local», η παραγωγή θα μπορεί να συνεχίζεται ακόμη και όταν συμβαίνουν απρόβλεπτα πολιτικά ή οικονομικά γεγονότα. Επιπλέον, οι μικρές αποστάσεις μεταξύ των εργοστασίων παραγωγής μπαταριών και οχημάτων θα μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα της παραγωγής αυτοκινήτων. Το BMW Group αναβαθμίζει επίσης τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις του και διασφαλίζει θέσεις εργασίας.

Η Neue Klasse θα αρχίσει να παράγεται πρώτα στο εργοστάσιο του Debrecen το 2025

Τα πρώτα οχήματα της Neue Klasse θα κατασκευάζονται στο νέο εργοστάσιο του BMW Group στο Debrecen, αρχής γενομένης από το 2025. Η παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης και οχημάτων θα ξεκινήσει παράλληλα. Με το κέντρο εκπαίδευσης στο Debrecen να λειτουργεί από το φθινόπωρο του 2023 και το κέντρο επικοινωνιών να χρησιμοποιείται από τον Φεβρουάριο του 2024, ένας μεγάλος αριθμός ατόμων εργάζεται ήδη στα γραφεία του εργοστασίου. Εν τω μεταξύ, η ομάδα παραγωγής προετοιμάζεται για τις νέες θέσεις εργασίας σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο το δίκτυο παραγωγής του BMW Group. Αυτό θα διασφαλίσει ένα ομαλό ξεκίνημα της διαδικασίας προ-παραγωγής και την επιτυχή έναρξη της μαζικής παραγωγής στο δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Πού θα κατασκευάζει το BMW Group την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης

Η παραγωγή της Neue Klasse θα ξεκινήσει στην Κίνα το 2026

Από το 2026 τα οχήματα της Neue Klasse θα κατασκευάζονται επίσης από την BMW Brilliance Automotive (BBA) στο Shenyang της Κίνας. Και εδώ, οι μπαταρίες υψηλής τάσης έκτης γενιάς που είναι απαραίτητες για τα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται τοπικά. Η αίθουσα παραγωγής ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2023 και η εγκατάσταση της μονάδας και των μηχανημάτων είναι σε εξέλιξη από τον Μάρτιο του 2024. Οι πρώτες μπαταρίες προ-παραγωγής κινεζικής κατασκευής θα βγουν από τη γραμμή συναρμολόγησης στο τέλος του τρέχοντος έτους. Προετοιμάζοντας το λανσάρισμα της Neue Klasse, το BMW Group έχει επίσης δημιουργήσει το μεγαλύτερο δίκτυο R&D εκτός Γερμανίας, με εγκαταστάσεις στο Πεκίνο, τη Σαγκάη, τη Shenyang και τη Nanjing.

Η Neue Klasse στο Μεξικό από το 2027

Στο San Luis Potosí στο Μεξικό δημιουργείται πρόσθετη παραγωγική ικανότητα για την μαζική παραγωγή της Neue Klasse που θα ξεκινήσει το 2027. Η κατασκευή του νέου εργοστασίου συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης ξεκίνησε τον Μάιο του 2024 και όταν ολοκληρωθεί θα καλύπτει μια επιφάνεια χώρων παραγωγής άνω των 80.000 τετραγωνικών μέτρων. Ωστόσο, η ενσωμάτωση της συναρμολόγησης μπαταριών δεν είναι το μόνο που αλλάζει στο εργοστάσιο San Luis Potosí: το τμήμα αμαξωμάτων θα επεκταθεί σε περισσότερα από 90.000 τετραγωνικά μέτρα συνολικά, ενώ οι χώροι συναρμολόγησης οχημάτων και logistics θα αυξηθούν κατά σχεδόν 10.000 τετραγωνικά μέτρα. Το BMW Group είναι ο πρώτος premium OEM – και πρωτοπόρος στον κλάδο – που κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μπαταρίες υψηλής τάσης στο Μεξικό.

Πού θα κατασκευάζει το BMW Group την επόμενη γενιά μπαταριών υψηλής τάσης

Το εργοστάσιο του BMW Group στο Woodruff : Μπαταρίες υψηλής τάσης για το Spartanburg

Η ηλεκτρική κινητικότητα πραγματοποιεί σημαντικά βήματα και στη Νότια Καρολίνα. Το εργοστάσιο του BMW Group στο Woodruff θα καλύπτει έκταση περίπου 93 εκταρίων και θα αποτελείται από ένα κτίριο τεχνολογίας, βοηθητικές εγκαταστάσεις, ένα ενεργειακό κέντρο, εστιατόριο για το προσωπικό και πυροσβεστικό τμήμα. Θα δημιουργήσει περισσότερες από 300 νέες θέσεις εργασίας στο BMW Group. Όταν η κατασκευή ολοκληρωθεί το 2026, το Woodruff θα συναρμολογεί μπαταρίες υψηλής τάσης για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στο κοντινό εργοστάσιο του Spartanburg. Η τελετή θεμελίωσης του πρώτου κτιρίου στο Woodruff, και συγκεκριμένα του εκπαιδευτικού κέντρου, πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2023.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Γιάννης Μπουτάρης: Όσα έλεγε τρία χρόνια πριν για την εξάρτησή του από το αλκόόλ

Ο Γιάννης Μπουτάρης, πρώην δήμαρχος Θεσσαλονίκης, απεβίωσε σε ηλικία...

Συγκινημένη η Χριστίνα Μπόμπα: «Είμαι πολύ χαρούμενη, πέτυχα δύο από τους τρεις στόχους μου»

Η Χριστίνα Μπόμπα συμμετείχε στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της...

Ελεωνόρα Ζουγανέλη – Νίκος Συρίγος: Έκαναν το επόμενο βήμα στη σχέση τους

Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη και ο Νίκος Συρίγος είναι ένα...

Bentley: Ετοιμάζει το πρώτο της ηλεκτρικό, Urban SUV

Ποιος θα περίμενε ότι μια μάρκα πολυτελών και πανάκριβων...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Honda: Με ηλεκτρικές, πρωτότυπες μοτοσυκλέτες στο Μιλάνο

Στη διεθνή έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA 2024 που πραγματοποιείται στο Μιλάνο (7-10 Νοεμβρίου), η Honda παρουσιάζει ότι την ευρωπαϊκή της γκάμα για το 2025 και...

Ίδρυμα VINCI Autoroutes: Πόσο υπεύθυνοι οδηγοί και πεζοί είμαστε

Για μια ακόμα φορά τα συμπεράσματα της έρευνας για την «Κοινή χρήση του οδικού δικτύου στην Ευρώπη» του Ιδρύματος VINCI Autoroutes, είναι ανησυχητικά τόσο...

SYM ADX 300 TCS: Ηρθε με πλήρη αναβάθμιση

Μια ακόμα προσθήκη στην κατηγορία των Urban Adventure Scooters, το νέο SYM ADX 300 ήρθε με προηγμένη τεχνολογία. Με ενισχυμένο πλαίσιο, προστατευμένα μηχανικά μέρη, και...

UM: Οι νέες αμερικανικές μοτοσυκλέτες από την Έκθεση του Μιλάνου και στην Ελλάδα

Αυτές τις ημέρες (7-10 Νοεμβρίου) η αμερικανική εταιρεία UM Motorcycles παρουσιάζει στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας και Εξοπλισμού, EICMA 2024, στο Μιλάνο, τις νέες της...

BMW: Στους δρόμους η πρώτη M5 από τη BMW Σφακιανάκης

Μόλις λίγες ημέρες αφότου λανσαρίστηκε στην Ελλάδα η νέα και πανίσχυρη BMW M5, το πρώτο αυτοκίνητο άρχισε να κυκλοφορεί κιόλας στους ελληνικούς δρόμους, καθώς...

MOTODIRECT: Με νέο όνομα, τρία φυσικά και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ο συνεργάτης της Yamaha

Ως ένας από το 4 κλάδους του ομίλου ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, το Μοτοδίκτυο που μετονομάστηκε σε Motodirect, πλαισιώνει τις Yamaha, Porsche και Sixt. Ο μεγαλύτερος Επίσημος Συνεργάτης...

VW: Το ηλεκτρικό ID.7 Pro S διένυσε 794 χλμ. με μία φόρτιση μπαταρίας

Με χρόνο καθαρής οδήγησης 15 ώρες και 42 λεπτά, η ομάδα Volkswagen Ελβετίας διένυσε 794 χιλιόμετρα οδηγώντας το νέο πλήρως ηλεκτρικό ID.7 Pro S,...

BYD: Πού κυκλοφορούν στην Ελλάδα 100 ηλεκτρικά van ΕΤP3 και πόσα χιλιόμετρα διένυσαν

Ηλεκτρικά οχήματα δεν είναι μόνο τα ΙΧ, τα σκούτερ και τα πατίνια, αλλά και τα ελαφρά φορτηγά και τα  van, με τη BYD ήδη...

BMW Σφακιανάκης: Ιάσων, o πρώτος ψηφιακός σύμβουλος πωλήσεων αυτοκίνητων στην Ελλάδα

Αξιοποιώντας την τεχνική νοημοσύνη, η BMW Σφακιανάκης χρησιμοποιεί τον… Ιάσωνα, έναν ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων για να εξυπηρετήσει τους πελάτες της. Σε συνεργασία με την Uni...

20 χρόνια ανακύκλωση οχημάτων στην Ελλάδα: Μια χώρα σε «εγκατάλειψη»

Πέρασαν κιόλας 20 χρόνια από τότε που ξεκίνησε επίσημα η ανακύκλωση οχημάτων στην Ελλάδα. Κι όμως, παραμένουμε, ως πολίτες, με νοοτροπία μιας άλλης εποχής! Το...