Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;

Η προέλευση του σκορπιού της Abarth συνδέεται με το ζώδιο του ιδρυτή της Carlo Abarth και τον δυναμικό χαρακτήρα των αυτοκινήτων της εταιρείας.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Το άρθρο εξερευνά την προέλευση του εμβλήματος της Abarth, του διάσημου σκορπιού, που έχει γίνει σύμβολο της ιταλικής εταιρίας βελτιώσεων αυτοκινήτων. Ιδρυτής της Abarth είναι ο Carlo Abarth, ο οποίος το 1949 δημιούργησε την εταιρία μετά την πτώχευση της Cisitalia.

Ο σκορπιός επιλέχθηκε ως έμβλημα λόγω του ζωδίου του Abarth, αντικατοπτρίζοντας τον δυναμικό και επιθετικό χαρακτήρα των αυτοκινήτων του. Η Abarth έχει συνδεθεί με πολλές επιτυχίες στους αγώνες, αναπτύσσοντας ειδικές εκδόσεις των Fiat και κερδίζοντας τίτλους σε παγκόσμια πρωταθλήματα.

Πιο αναλυτικά:

Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;
Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;

Το όνομα «Abarth» είναι από τα πλέον περίφημα στο χώρο των βελτιωτών-κατασκευαστών, ετοιμάζοντας ειδικές και αγωνιστικές εκδόσεις των Fiat για σχεδόν 70 χρόνια. Ο τρόπος φιλοσοφίας θυμίζει αυτόν των Alpina και Brabus, ωστόσο η Abarth είναι περισσότερο κάτι σαν ανεπίσημο M Division ή AMG για την ιταλική εταιρία. To μόνο σίγουρο, πάντως, είναι ότι έχει πολύ πιο εντυπωσιακό σήμα: έναν τρομερά επιβλητικό και απειλητικό σκορπιό.

Οι μηχανικοί του Carlo Abarth εξέλιξαν το 131, που κέρδισε 3 πρωταθλήματα Κατασκευαστών (1977, 1978, 1980) και 2 Οδηγών (Markku Alén το ’78, Walter Röhrl το ’80). Έδωσαν τα φώτα τους σε αυτούς της Lancia για την εξέλιξη του επαναστατικού twincharged κινητήρα της Delta S4, κράτησαν την ιταλική σημαία στη σκηνή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με τα Cinquecento και Seicento Sporting, έφτασαν δυο φορές κοντά στο να ξανακατακτήσουν παγκόσμιο τίτλο με το Grande Punto S2000 (2ο το 2007 και 2008) και τα κατάφεραν με το 124, τρεις σερί χρονιές στο Κύπελλο R-GT (2018, ’19, ’20). Παράλληλα, ο περίφημος σκορπιός της δεσπόζει στις κορυφαίες εκδόσεις του Fiat 500 (με τις ονομασίες 595/695 και διάφορες παραλλαγές), άσχετα που χρησιμοποιήθηκε αρκετές φορές ως προωθητικό τέχνασμα (Stilo, Bravo, Punto, Seicento, Cinquecento έφεραν το όνομα Abarth και ανάλογα οπτικά πακέτα, όμως «χέρι» από το επιτελείο της εταιρίας δεν υπήρχε πουθενά σε ανάρτηση ή μοτέρ). Ποια είναι, όμως, η ιστορία του;

Ποια η προέλευση του σκορπιού της Abarth;

Όλα ξεκίνησαν το 1948. Η Cisitalia κήρυξε πτώχευση και ένας Ιταλο-αυστριακός μηχανικός γεμάτος φιλοδοξίες, άδραξε την ευκαιρία να συστήσει τη δική του ομάδα. Με τη χορηγία του Armando Scagliarini, ο Carlo Abarth απέκτησε τα περιουσιακά στοιχεία της Cisitalia (6 αυτοκίνητα – 5 204S, 2 ολόκληρα και 3 ημιτελή, συν ένα D46 – και ανταλλακτικά) και δημιούργησε την Abarth & C., σχεδόν ένα χρόνο αργότερα (31 Μαρτίου του ’49). Για έμβλημα, ο Abarth ήθελε κάτι δυναμικό. Κάτι που να στέλνει μήνυμα στον ανταγωνισμό για τις δυνατότητες των αυτοκινήτων του, αλλά να έχει και προσωπικό στοιχείο. H επιλογή του σκορπιού, αντικατοπτρίζει τέλεια τον χαρακτήρα των κατασκευών του (μικρές και «φαρμακέρες»), όμως δεν προήλθε από ζωολογική ή εντομολογική ανάλυση.

Σκορπιός ήταν το ζώδιο του Abarth! Απλά έτυχε να συνάδει με τα «θέλω» του αναφορικά με το έμβλημα, δημιουργώντας εν τέλει ένα από τα πιο «αλήτικα» σήματα στα χρονικά της αυτοκίνησης!

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Το φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο των 2.660 ευρώ

Το άρθρο αναφέρεται στο Bajaj Qute, το φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, που κοστίζει μόλις 2.660 ευρώ. Κατασκευασμένο από την ινδική εταιρεία Bajaj, το Qute...

Tι δεν πάει καλά στην Porsche;

Η Porsche ανακοίνωσε σημαντική πτώση κερδών κατά 30,3% για το 2024, με τα κέρδη να μειώνονται από 5,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2023 σε 3,6...

Νέες εκδόσεις Édition France για τα μοντέλα της DS. Οι τιμές

Η DS Automobiles παρουσίασε τις επετειακές εκδόσεις Édition France για τα μοντέλα DS 3, DS 4 και DS 7, οι οποίες συνδυάζουν την κομψότητα...

BMW M3 E30 κολάζει στις 9.000+ σ.α.λ. (+video)

Η BMW M3 E30, ένα εμβληματικό μοντέλο της αυτοκίνησης, εντυπωσιάζει με τον ήχο του κινητήρα της που φτάνει τις 9.000 σ.α.λ. και την απόδοσή...

Kia EV On Tour σε όλη την Ελλάδα

Η Kia διοργανώνει το «Kia EV On Tour», ένα road show που προσφέρει στους ενδιαφερόμενους την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της σε...

Νέο Renault Espace Hybrid με 1.100 χλμ. αυτονομία

Το νέο Renault Espace Hybrid, που λανσαρίστηκε το 2023, συνδυάζει την πολυμορφικότητα με την SUV σχεδίαση, προσφέροντας άνεση και ευρυχωρία για έως 7 επιβάτες....

Η Mercedes στρώνει στη δουλειά ανθρωποειδή ρομπότ

Η Mercedes-Benz προχωρά στην υιοθέτηση ανθρωποειδών ρομπότ, γνωστά ως Apollo, στο εργοστάσιό της στο Marienfelde, κοντά στο Βερολίνο. Αυτά τα ρομπότ, που προέρχονται από...

Νέο Peugeot Expert Sport με έμπνευση από Le Mans

Η Peugeot παρουσίασε το νέο Expert Sport, εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά hypercar της στο Le Mans. Το μοντέλο διαθέτει εντυπωσιακό οπτικό σχεδιασμό με ανθρακί...

Φουλ της εξάτμισης η νέα Bugatti Tourbillon Pur Sang

Η νέα Bugatti Tourbillon Pur Sang εντυπωσιάζει με την εξαιρετική της εμφάνιση και τις μοναδικές λεπτομέρειες, όπως οι χρωμιωμένες εισαγωγές και οι οκτώ απολήξεις...

Ήρθαν τα νέα BYD Atto 2 και Sealion 7 (+τιμές)

Η BYD παρουσίασε πρόσφατα τα νέα SUV μοντέλα της, το Atto 2 και το Sealion 7, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στον Άλιμο. Το Atto...

Νέος «κουρσάρος» VW Lamando L

Η VW παρουσίασε το νέο Lamando L, ένα μοντέλο που απευθύνεται στην κινεζική αγορά και συνδυάζει στοιχεία από το Arteon με πιο προσιτές τιμές....

Η κινεζική AUDI ετοιμάζει την επίθεσή της

Η κινεζική Audi, σε συνεργασία με τη SAIC, ετοιμάζει την είσοδό της στην αγορά με το νέο πρωτότυπο μοντέλο AUDI E, το οποίο ξεχωρίζει...

Πάνω από πένα Audi TT MK1 με μόλις 933 χλμ.

Το άρθρο αναφέρεται σε ένα εξαιρετικά σπάνιο Audi TT MK1, το οποίο έχει διανύσει μόλις 933 χιλιόμετρα και θεωρείται ένα από τα καλύτερα διατηρημένα...

Η Xiaomi βάζει στο στόχαστρο τους Γερμανούς

Η Xiaomi, γνωστή κυρίως για τα κινητά της τηλέφωνα, επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην αυτοκινητοβιομηχανία, στοχεύοντας να ανταγωνιστεί τις γερμανικές μάρκες όπως Audi, BMW...

Ακριβότερη από Porsche 911 η τελευταία Toyota Supra

Η τελευταία έκδοση της Toyota Supra, η GR Supra A90 Final Edition, παρουσιάστηκε με εντυπωσιακές αναβαθμίσεις, όπως αυξημένη ιπποδύναμη 435 ίππων και νέα ανάρτηση,...

Τι ακινητοποίησε ένα Toyota Corolla με 261.550 χλμ.;

Το άρθρο αναφέρεται σε ένα Toyota Corolla 9ης γενιάς του 2003, το οποίο έχει διανύσει 261.550 χλμ. και παρουσιάζει σημάδια φθοράς.Παρά την αξιοπιστία του,...

Νέο Opel Rocks και προσεχώς σπορ GS

Το νέο Opel Rocks είναι η ανανεωμένη έκδοση του μικρού μοντέλου της γκάμας, που συνδυάζει σπορ στοιχεία από τη σειρά GS και απευθύνεται κυρίως...

«Έκαψε» τα χρονόμετρα η Lambo Revuelto

Η Lamborghini Revuelto, με τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.5 λίτρων και συνολική απόδοση 1.015 ίππων, καταρρίπτει τα χρονόμετρα με επιδόσεις που κόβουν την...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βάιος και Ειρήνη Καρέτσα: Δεν γεννήθηκαν στην Ελλάδα αλλά του δίδαξαν τον ελληνισμό –...

Ο Κωνσταντίνος Καρέτσας, ο πιο νεαρός σκόρερ της Εθνικής...

Βανέσα Βενέτη: «Όταν η κόρη μου ήταν 4 ετών, αποκάλυψα στη σύζυγό μου ότι...

Η Βανέσα Βενέτη, μια 49χρονη τρανς γυναίκα και αισθητικός...

Ρένα Βλαχοπούλου: Πώς είναι σήμερα ο τάφος της στην Κέρκυρα

Η Ρένα Βλαχοπούλου, η εμβληματική ηθοποιός που έφυγε από...

Κωνσταντίνος Καρέτσας: Μία δεμένη οικογένεια πίσω από τον 17χρονο παιδί θαύμα του ελληνικού ποδοσφαίρου

Ο Κωνσταντίνος Καρέτσας, 17χρονος ποδοσφαιριστής από το Βέλγιο, έχει...