Η Nissan προγραμματίζει μια δυναμική στρατηγική για το 2025, με την παρουσίαση δύο νέων ηλεκτρικών μοντέλων και την αναβάθμιση της τεχνολογίας e-POWER. Το νέο Micra, αμιγώς ηλεκτρικό, θα διαθέτει δύο επιλογές μπαταρίας και αυτονομία άνω των 400 χλμ, ενώ οι πωλήσεις του αναμένονται πριν το τέλος του έτους.
Παράλληλα, η τρίτη γενιά του LEAF θα επαναφέρει ένα εμβληματικό όνομα στην αγορά, με βελτιωμένο αεροδυναμικό σχεδιασμό. Η τεχνολογία e-POWER θα αναβαθμιστεί για καλύτερη απόδοση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Ο Leon Dorssers της Nissan τόνισε τη δέσμευση της εταιρείας για καινοτομία και εξηλεκτρισμό στην ευρωπαϊκή αγορά.
Πιο αναλυτικά:




Η δυναμική στρατηγική νέων ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan θα συνεχιστεί και το 2025, με το λανσάρισμα δύο ολοκαίνουργιων EV, καθώς και με την αναβάθμιση μίας από τις πιο καινοτόμες και δημοφιλείς εξηλεκτρισμένες τεχνολογίες της. Στο επίκεντρο, φυσικά, δεν είναι κάτι άλλο, από την επιστροφή του Micra!
Το πρώτο μοντέλο που θα λανσαριστεί φέτος, ολοκαίνουργιο και αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά παράλληλα πιστό στο DNA των προκατόχων του, με ένα συναρπαστικό μείγμα τολμηρού στυλ και απλότητας σε ένα συμπαγές μέγεθος. Το νέο Micra σχεδιάστηκε στο Nissan Design Europe στο Λονδίνο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα AmpR Small που μοιράζεται με το R5 της Renault. Θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές μπαταρίας: 40 και 52 kWh, παρέχοντας μέγιστη αυτονομία άνω των 400 χλμ. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του έτους, ενώ η κατασκευή θα γίνεται στο εργοστάσιο Ampere ElectriCity, στο Douai της Γαλλίας.
Το δεύτερο αυτοκίνητο που θα λανσαριστεί στην Ευρώπη το 2025 αντιπροσωπεύει την επιστροφή ενός ιστορικού ονόματος, του LEAF – ενός ονόματος που συνδέεται με το πρωτοποριακό EV το οποίο ξεκίνησε την επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων μαζικής παραγωγής όταν παρουσιάστηκε το 2010. Η τρίτη γενιά του Leaf θα προσελκύσει το ενδιαφέρον κυρίως χάρη στο εντυπωσιακό αεροδυναμικό σχήμα της. Έχει αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα CMF-EV της Nissan, την αρχιτεκτονική που μοιράζεται με το μεγαλύτερο αδερφάκι του, το Ariya. Η ευρωπαϊκή έκδοση του νέου LEAF θα κατασκευάζεται στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις παραγωγής της Nissan στο Σάντερλαντ. Αποτελεί μέρος του έργου EV36Zero της Nissan – ενός σχεδίου που θα μετατρέψει το εργοστάσιο του Σάντερλαντ σε έναν κορυφαίο κόμβο EV, συνδυάζοντας ηλεκτρικά οχήματα, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και παραγωγή μπαταριών.
Το τρίτο «χτύπημα» για το 2025 δεν αφορά καινούργιο μοντέλο, αλλά είναι εξίσου σημαντικό με τέτοιο. Έχοντας επανεφεύρει το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης όταν κυκλοφόρησε το 2022, η μοναδική τεχνολογία e-POWER της Nissan αναβαθμίζεται και πάλι φέτος. Ακολουθώντας την ιαπωνική αρχή του Kaizen – συνεχής βελτίωση – οι αλλαγές στο σύστημα e-POWER στο Qashqai θα επιφέρουν βελτιώσεις στις εκπομπές ρύπων και την απόδοση, φέρνοντας την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο κοντά σε αυτήν ενός αμιγούς EV. Σχεδόν 250.000 οχήματα εξοπλισμένα με e-POWER έχουν πουληθεί στην Ευρώπη από το λανσάρισμά του. Τρίτο νέο Nissan θα δούμε, ωστόσο, αλλά το 2026. Τη χρονιά που είναι προγραμματισμένο το ντεμπούτο του νέου Juke 3ης γενιάς, διαθέσιμο για πρώτη φορά και ως EV, με βάση το πρωτότυπο Hyper Punk που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023 στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας.
Μιλώντας για όλα τα νέα των προϊόντων για τα επόμενα χρόνια, ο Leon Dorssers, Regional Senior Vice President, Sales & Marketing, Nissan AMIEO (Αφρική, Μέση Ανατολή, Ινδία, Ευρώπη και Ωκεανία), δήλωσε: «Η ανανέωση της ευρωπαϊκής γκάμας της Nissan είναι η υλοποίηση του ισχυρού μας σχεδίου για την Ευρώπη, όσον αφορά τα μοντέλα μας και τον εξηλεκτρισμό τους. Όλα τα νέα μοντέλα θα μοιράζονται το κοινό DNA της Nissan: εντυπωσιακή σχεδίαση, καινοτομία και διαισθητική τεχνολογία – ένας συνδυασμός χαρακτηριστικών που είμαστε βέβαιοι ότι θα προσελκύσει νέους αγοραστές στη Nissan και θα συνεχίσει να προσελκύει πελάτες που ήδη αγαπούν τον τρόπο με τον οποίο τα οχήματα Nissan εμπλουτίζουν την καθημερινότητά τους».