«Καλάθι του Πάσχα»: Πότε κάνει πρεμιέρα και πόσο θα διαρκέσει – Τι θα γίνει με το «Καλάθι των Νονών»

Η αγορά προετοιμάζεται για το Πάσχα με το «Καλάθι του Πάσχα» να στοχεύει σε προσιτές τιμές, ενώ εντείνεται η επιτήρηση για αποφυγή αδικαιολόγητων αυξήσεων.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Το άρθρο αναφέρεται στην έναρξη του «Καλαθιού του Πάσχα» στις 9 Απριλίου, το οποίο θα διαρκέσει έως το Μεγάλο Σάββατο, 19 Απριλίου, περιλαμβάνοντας βασικά πασχαλινά αγαθά όπως αρνί, κατσίκι και σοκολατένια αυγά. Παράλληλα, εξετάζεται η δημιουργία του «Καλαθιού των Νονών» με προϊόντα όπως πασχαλινές λαμπάδες και παιχνίδια.

Η κυβέρνηση και τα συναρμόδια υπουργεία εντείνουν τους ελέγχους στην αγορά για συγκράτηση των τιμών και προστασία των καταναλωτών από ανατιμήσεις ενόψει Πάσχα. Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές στρέφονται σε φθηνότερες αγορές λόγω αυξημένων τιμών, ενώ η ιδιωτική ετικέτα κερδίζει δημοτικότητα.

Πιο αναλυτικά:

Με επάρκεια αγαθών αυστηρούς ελέγχους και συντονισμένες προσπάθειες από τα συναρμόδια υπουργεία για συγκράτηση των τιμών οδεύει η αγορά προς το Πάσχα.

Οι ελπίδες του εμπορικού κόσμου αναπτερώνονται από την επικείμενη εορταστική περίοδο, σε συνδυασμό με την ενεργοποίηση του «καλαθιού του Πάσχα» και του «καλαθιού των Νονών» ενώ οι καταναλωτές έχουν ήδη ξεκινήσει τη δική τους έρευνα προκειμένου το επόμενο διάστημα να προχωρήσουν στις πασχαλινές αγορές.

«Ανάσα» στην ψυχολογία της αγοράς εκτιμάται ότι φέρνει η αύξηση του κατώτατου μισθού, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ενώ οι έμποροι περιμένουν ότι η καταβολή του δώρου του Πάσχα στον ιδιωτικό τομέα, έως και την Μεγάλη Τετάρτη 16 Απριλίου, θα δώσει την αναγκαία ώθηση ενισχύοντας την αγοραστική κίνηση.

Από την πλευρά τους, τα σούπερ μάρκετ έχουν κάνει τις παραγγελίες τους για την αυξημένη ζήτηση των ημερών που έρχονται, ενώ προετοιμάζονται και για το «καλάθι του Πάσχα», με στόχο τη μέγιστη δυνατή συγκράτηση των ανατιμήσεων στα βασικά είδη διατροφής που χρειάζεται κάθε νοικοκυριό για το παραδοσιακό εορταστικό τραπέζι.

Στις 9 Απριλίου θα τεθεί σε ισχύ το «Καλάθι του Πάσχα» και θα διαρκέσει έως το Μεγάλο Σάββατο 19 Απριλίου. «Παραδοσιακά» θα περιλαμβάνει αρνί, κατσίκι, τσουρέκι, πασχαλινά σοκολατένια αυγά και σοκολατοειδή προϊόντα.

Υπενθυμίζεται ότι το «καλάθι του Πάσχα» θα τεθεί σε ισχύ για τρίτη διαδοχική χρονιά και πρόκειται για προσωρινή επέκταση της πρωτοβουλίας «καλάθι του νοικοκυριού» που βρίσκεται σε ισχύ.

Επιπλέον, αναμένεται η απόφαση και για το «καλάθι των Νονών» που θα περιλαμβάνει κατηγορίες προϊόντων όπως: πασχαλινές λαμπάδες – παιχνίδια, επιτραπέζια / παζλ, παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης), βρεφικά παιχνίδια, φιγούρες δράσης, παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας (π.χ. παιχνίδια με τουβλάκια), οχήματα/τηλεκατευθυνόμενα, ηλεκτρονικά παιχνίδια, αθλητικά παιχνίδια (π.χ. μπάλες, παιδικές μπασκέτες και τέρματα), λούτρινα, μουσικά παιχνίδια, σοκολατένια αυγά και αντίστοιχα προϊόντα (προαιρετικά).

Στο μεταξύ, οι έλεγχοι στην αγορά εντείνονται ενώ δρομολογείται σχέδιο δράσης για τη συγκράτηση των τιμών των αμνοεριφίων ενόψει Πάσχα. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε σύσκεψη των υπουργών Ανάπτυξης Τάκη Θεοδωρικάκου και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Κώστα Τσιάρα, στο υπουργείο Ανάπτυξης. Βασικός στόχος είναι η προστασία του καταναλωτή και η στήριξη της ελληνικής παραγωγής, μέσα από στοχευμένες ενέργειες που αποτρέπουν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις και φαινόμενα αισχροκέρδειας. Στο τραπέζι τέθηκαν όλα τα δεδομένα της αγοράς, καθώς και οι επόμενες κινήσεις για τη διασφάλιση ομαλών συνθηκών ενόψει των εορτών. Στο επόμενο διάστημα, μάλιστα, θα δρομολογηθούν ενισχυμένοι έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές των δύο υπουργείων, τόσο στο στάδιο της χονδρεμπορικής όσο και της λιανικής πώλησης, με στόχο την τήρηση του προβλεπόμενου ποσοστού κέρδους και την αποτροπή στρεβλώσεων στην αγορά. Οι δύο υπουργοί ξεκαθάρισαν ότι η κυβέρνηση θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις, με στόχο ένα πασχαλινό τραπέζι με προσιτές τιμές και χωρίς αιφνιδιασμούς για τους καταναλωτές.

Οι νέες αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών

Κρίσιμο ωστόσο παραμένει το ζήτημα της συμπεριφοράς του καταναλωτή ενόψει του Πάσχα καθώς έρευνες αποτυπώνουν αλλαγές τόσο στις καταναλωτικές όσο και στις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων. Συγκεκριμένα, μεγάλες επιπτώσεις στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών έχουν οι ανατιμήσεις των προϊόντων καθημερινής χρήσης, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ετήσιας έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που διεξήχθη στο Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών υπό την επιστημονική ευθύνη του διευθυντή του ερευνητικού εργαστηρίου καθηγητή Γεωργίου Μπάλτα. Η ποσοτική έρευνα έγινε τηλεφωνικά τον Ιανουάριο 2025 σε δείγμα 1355 καταναλωτών με τυχαία δειγματοληψία και με χρήση δομημένου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και ειδικού λογισμικού.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 93% δηλώνει ότι δυσκολεύεται οικονομικά εξαιτίας των αυξημένων τιμών στο σούπερ μάρκετ. Επίσης, οι καταναλωτές κυρίως στρέφονται σε φθηνότερες και λιγότερες αγορές. Οι 4 στους 10 δηλώνουν ότι περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα προϊόντα. Σχεδόν ένας στους δέκα καταναλωτές δηλώνει ότι δεν μπορεί να αγοράσει ούτε τα στοιχειώδη.

Οι καταναλωτές δήλωσαν επίσης ποιος νομίζουν ότι ευθύνεται περισσότερο για υπερβολικές ανατιμήσεις στα καταναλωτικά προϊόντα ανάμεσα σε πολυεθνικές βιομηχανίες, ελληνικές βιομηχανίες, μεγάλες εμπορικές αλυσίδες και μικρά τοπικά καταστήματα. Οι περισσότεροι καταναλωτές επέλεξαν τις πολυεθνικές εταιρείες (68%) ενώ πολύ πιο κάτω και στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι μεγάλες αλυσίδες
(25%). Πολύ μικρό ποσοστό (6%) επέλεξε τους εγχώριους κατασκευαστές και ελάχιστοι (1%) τα μικρά καταστήματα.

Από οικονομικής πλευράς, οι αποτιμήσεις του έτους 2024 και οι προσδοκίες των καταναλωτών για το έτος 2025 είναι κατά κύριο λόγο αρνητικές. Συγκεκριμένα για το 2024 ποσοστό 48% ανέφερε ότι η οικονομική του κατάσταση έγινε χειρότερη, 39% ανέφερε ότι παρέμεινε ίδια και 13% ανέφερε ότι έγινε καλύτερη. Για το 2025 ποσοστό 34% ανέφερε ότι θα είναι χειρότερη, 20% καλύτερη και 46% θα
παραμείνει ίδια. Ποσοστό 24% προβλέπει ότι θα πραγματοποιήσει λιγότερες αγορές το 2025, 11% περισσότερες και 65% ίδιες.

Για το καλάθι του νοικοκυριού, το 35% πιστεύει ότι είναι ένα χρήσιμο μέτρο, το 43% ψωνίζει προϊόντα που βρίσκονται στο καλάθι του νοικοκυριού.

Οι ερωτηθέντες, στο πλαίσιο της έρευνας, δήλωσαν τι ποσοστό των προϊόντων που αγοράζουν εκπροσωπούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η μέση τιμή υπολογίστηκε σε 35,5% και είναι πρακτικά ίδιο ποσοστό με πέρυσι, παραμένοντας για δεύτερο έτος στην κορυφή των ποσοστών της ιδιωτικής ετικέτας στα 20 έτη που διεξάγεται η έρευνα.

Επίσης, το μερίδιο της ιδιωτικής ετικέτας στο καλάθι αγορών βρίσκεται πολύ άνω του 30% των κωδικών που μπαίνουν μέσα στο καλάθι του καταναλωτή, δηλαδή πάνω από τα 3 στα 10 προϊόντα που αγοράζονται είναι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας. Υψηλή είναι επίσης η ικανοποίηση από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η πλειονότητα των καταναλωτών (68%) δηλώνει πολύ ικανοποιημένη ή
ικανοποιημένη από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και μόνο το 12% εκφράζει δυσαρέσκεια. Ουδέτερη στάση διατηρεί το 28% των ερωτηθέντων. Οι ερωτηθέντες συνέκριναν την ιδιωτική ετικέτα με τις μάρκες των κατασκευαστών σε βασικά χαρακτηριστικά. Στο θέμα της τιμής, η συντριπτική πλειοψηφία του δείγματος 78% θεωρεί ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν καλύτερη τιμή. Στο θέμα της ποιότητας, το 24% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι είναι προϊόντα χειρότερης ποιότητας, το 62,4% ίδιας ποιότητας, ενώ το 13,6% τα θεωρεί ανώτερης ποιότητας από τις μάρκες των κατασκευαστών. Το 28,1% του δείγματος βρίσκει τις συσκευασίες των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας χειρότερες, το 8,5% καλύτερες και το 63,4% εφάμιλλες με εκείνες των άλλων μαρκών.

Σε ερώτηση σφαιρικής σύγκρισης, το 15% των ερωτηθέντων αξιολογούν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας ως καλύτερα ή πολύ καλύτερα, το 21% ως χειρότερα ή πολύ χειρότερα σε σχέση με τις μάρκες των προμηθευτών. Όμως η μεγάλη πλειονότητα των καταναλωτών σε ποσοστό 64% τα θεωρεί ίδια. Το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν ωριμάσει στην αγορά
και θεωρούνται ισοδύναμες ή καλύτερες επιλογές από σχεδόν το 80% των καταναλωτών. Στο πλαίσιο της έρευνας, μετρήθηκε επίσης η πρόθεση αγοράς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε 12 κατηγορίες προϊόντων. Για παράδειγμα, το 80,3% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να αγοράσει χαρτικά ιδιωτικής ετικέτας, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για κρασιά, μπύρες και οινοπνευματώδη είναι 13,5%.

Σχετικά με τον αριθμό των σούπερ μάρκετ που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, μόνο το 30% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ψωνίζει σταθερά σε ένα σούπερ μάρκετ και το 70% μοιράζει τις αγορές σε περισσότερα. Το 90,6% των ερωτηθέντων χρησιμοποιεί μέχρι 3 διαφορετικά καταστήματα για τις αγορές του.

Η συχνότητα αγορών στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχει μέση τιμή 6,3 φορές τον μήνα. Οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν ότι ψωνίζουν 4 φορές μηνιαίως. Το 75% των ερωτηθέντων ψωνίζουν μέχρι 8 φορές μηνιαίως. Μετρήθηκε επίσης το ύψος της δαπάνης κάθε φορά που ψωνίζουν. Η μέση δαπάνη στο σούπερ μάρκετ εκτιμάται σε 64 ευρώ. Συγκεκριμένα, η μέση μηνιαία δαπάνη εκτιμάται στα 334
ευρώ. Το 75% των καταναλωτών δαπανά ως 400 ευρώ τον μήνα. Το 92,4% των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι έχουν προαποφασίσει τι είδη θα αγοράσουν πριν πάνε στο φυσικό ή ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ. Στο θέμα της μάρκας του κάθε προϊόντος προαποφασισμένο εμφανίζεται μόνο το 43,5% των ερωτηθέντων, δηλαδή το 56,5% των καταναλωτών επιλέγει μάρκα μέσα στο κατάστημα την ώρα που ψωνίζει. Αναφορικά με τον τρόπο που επιλέγουν προϊόντα στο σούπερ μάρκετ, οι ερωτηθέντες δήλωσαν τη σημασία που αποδίδουν όταν ψωνίζουν σε βασικά κριτήρια επιλογής προϊόντων. Εξετάζοντας τη σπουδαιότητα των κριτηρίων επιλογής προϊόντων, προκύπτει ότι σημαντικότερα κριτήρια επιλογής προϊόντων θεωρούνται η τιμή, η ποιότητα, οι προσφορές, και η ελληνική προέλευση. Όσον αφορά τη σημασία που δίνουν οι καταναλωτές σε συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής καταστημάτων σούπερ μάρκετ, η έρευνα έδειξε ότι οι τιμές, οι προσφορές, η ποιότητα και ποικιλία των εμπορευμάτων έχουν τη μεγαλύτερη σπουδαιότητα στην επιλογή καταστήματος από τον καταναλωτή.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Τέμπη: Αποκαλυπτική συνομιλία για τον μοιραίο σταθμάρχη – «Ξερόλας, δεν σήκωνε μύγα στο σπαθί του»

Η αιχμηρή απάντηση Λάνθιμου στο υπουργείο Πολιτισμού για την Ακρόπολη: Δεν έχουμε λάβει καμία επίσημη ενημέρωση

Μοναδική προσφορά: Ford Focus τώρα σε εκπληκτική τιμή

Ντιέγκο Μαραντόνα: Καθαρό από ναρκωτικά και αλκοόλ το σώμα του – Αποκάλυψη για τις ουσίες που εντοπίστηκαν

Προαστιακός: Σοκαριστικό βίντεο αποκαλύπτει ασυνείδητο οδηγό να συγκρούεται με μπάρα διάβασης προκαλώντας χάος

Ιταλία: Ομολόγησε το έγκλημα της 22χρονης φοιτήτριας ο πρώην σύντροφός της – Την μαχαίρωσε, την έκρυψε σε βαλίτσα και την εγκατέλειψε

Κωνσταντίνα Ευριπίδου: Προχωρά σε νομικό πόλεμο μετά το εξώδικο της Αθηνάς Οικονομάκου

Trade Estates: Εντυπωσιακή εκτόξευση μεγεθών και συνολικών εσόδων κατά 73,1%

Χρηματιστήριο Αθηνών: Ανοδικά έκλεισε ο Γενικός Δείκτης

Θεσσαλονίκη: Σοβαρό τροχαίο με 4 τραυματίες στην Περαία – Τα οχήματα καταστράφηκαν ολοσχερώς

00:00 / 00:00

IRIS: Πότε γίνεται υποχρεωτικό για τις επιχειρήσεις – Πώς θα γίνονται οι έλεγχοι

Το IRIS, μια υπηρεσία άμεσων πληρωμών, έχει κερδίσει την αποδοχή των καταναλωτών, με πάνω από 3,6 εκατομμύρια χρήστες και συναλλαγές ύψους 6,1 δισ. ευρώ...

Youth Pass: Κατακλυσμός αιτήσεων – Εκτοξεύτηκαν πάνω από 10.000 μέσα σε λίγες ώρες

Το πρόγραμμα Youth Pass έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον, με πάνω από 10.000 αιτήσεις να έχουν υποβληθεί μέσα σε λίγες ώρες. Με προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρώ,...

ΚΕΑΟ: Ρύθμιση για να βελτιωθεί η εισπραξιμότητα των ασφαλιστικών εισφορών – Τι προβλέπει

Η Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, κατέθεσε στη Βουλή διάταξη που επιτρέπει στον e-ΕΦΚΑ να αναθέτει σε ιδιωτικά νομικά πρόσωπα τη διαχείριση...

Ρεύμα: «Οι εντυπωσιακές μειώσεις Απριλίου διαψεύδουν τις “Κασσάνδρες”» – Τι αποκαλύπτουν πηγές του ΥΠΕΝ

Οι τιμές του ρεύματος για τον Απρίλιο παρουσιάζουν σημαντική μείωση, διαψεύδοντας τις προβλέψεις για σταθερές ή αυξημένες τιμές. Η ΔΕΗ ανακοίνωσε μείωση άνω του...

ΓΓ Εμπορίου: Αβάσιμες οι φήμες για ανατίμηση του ψωμιού

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, διαψεύδει τις φήμες για αύξηση της τιμής του ψωμιού, τονίζοντας ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις για...

Η ΕΥΠ “στρατολογεί” χάκερ – Δείτε την προκήρυξη για τις προσλήψεις

Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΕΥΠ) ανακοίνωσε την προκήρυξη για την πρόσληψη 110 μόνιμων υπαλλήλων σε διάφορες ειδικότητες, όπως χειριστές κυβερνοχώρου, μηχανικοί, νομικοί και οικονομολόγοι,...

Ρεύμα: Σημαντική ελάφρυνση εξασφάλισε η ΔΕΗ για τα πράσινα τιμολόγια Απριλίου

Η ΔΕΗ ανακοίνωσε σημαντικές μειώσεις στις τιμές του πράσινου τιμολογίου ρεύματος για τον Απρίλιο, με τις εκπτώσεις να κυμαίνονται από 19% έως 35%. Συγκεκριμένα,...

Eurostat: Σκαρφάλωσε στο 3,1% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα – Τι αποκαλύπτουν τα στοιχεία για την Ευρωζώνη

Ο πληθωρισμός στην Ελλάδα αυξήθηκε ελαφρώς στο 3,1% τον Μάρτιο από 3% τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τις προκαταρκτικές εκτιμήσεις της Eurostat. Αντίθετα, στην Ευρωζώνη ο...

Βουλή: Στον εισαγγελέα χιλιάδες πολίτες για αποκρυφθέντα πόθεν έσχες την τελευταία πενταετία

Η έκθεση πεπραγμένων της Επιτροπής Ελέγχου Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης για το 2024, που αναρτήθηκε στη Βουλή, αποκαλύπτει ότι 9.247 υποθέσεις φυσικών προσώπων έχουν διαβιβαστεί...

Μητσοτάκης από το υπουργείο Εργασίας: Ενισχύουμε το εισόδημα όλων των Ελλήνων πολιτών

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Εργασίας, ανακοίνωσε την πέμπτη διαδοχική αύξηση του κατώτατου μισθού, ο οποίος πλέον ανέρχεται στα...

Πάσχα 2025: Αναλυτικά το εορταστικό ωράριο – Ποια Κυριακή λειτουργούν τα καταστήματα

Το άρθρο παρουσιάζει το εορταστικό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων για το Πάσχα του 2025. Τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά από την Πέμπτη 10 Απριλίου έως...

Youth Pass 2025: Άνοιξε σήμερα η πλατφόρμα για τα voucher – Όλα όσα...

Η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων για το Youth Pass 2025 άνοιξε σήμερα, επιτρέποντας σε νέους 18 και 19 ετών να αιτηθούν για οικονομική...

Κατώτατος μισθός: 7 καίριες ερωτήσεις για τη νέα αύξηση

Η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, απαντά σε ερωτήματα πολιτών σχετικά με τη νέα αύξηση του κατώτατου μισθού, η οποία ανέρχεται σε 6,02% και εφαρμόζεται...

Τα POS εκτόξευσαν 2,6 δισ. ευρώ στα κρατικά ταμεία – Πόσα μετρητά “εξαφανίστηκαν”...

Η καθολική χρήση των POS στην ελληνική αγορά το 2024 οδήγησε σε σημαντική αύξηση των δηλωθέντων εισοδημάτων και των εισπράξεων από τον ΦΠΑ, με...

Νέα αύξηση στον κατώτατο μισθό: Όλα όσα αλλάζουν από σήμερα σε αποδοχές, επιδόματα και τριετίες

Από σήμερα, ο κατώτατος μισθός στον ιδιωτικό τομέα αυξάνεται στα 880 ευρώ μεικτά, ενώ το κατώτατο ημερομίσθιο φτάνει τα 39,30 ευρώ. Παράλληλα, οι δημόσιοι...

ΑΑΔΕ: Οι πληρωμές με POS ενίσχυσαν τα έσοδα από ΦΠΑ και τη διαφάνεια στις συναλλαγές

Η μελέτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) αναδεικνύει τη σημαντική αύξηση των εσόδων από ΦΠΑ και τη διαφάνεια στις συναλλαγές χάρη στη διασύνδεση...

Σταύρος Παπασταύρου: Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εσωτερικών των ΗΠΑ – Στο επίκεντρο οι έρευνες υδρογονανθράκων

Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Ελλάδας, Σταύρος Παπασταύρου, είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, με κύριο θέμα τις...

Δεμένα τα πλοία στις 9 Απριλίου – 24ωρη απεργία της ΠΝΟ

Δεμένα θα παραμείνουν τα πλοία της ακτοπλοΐας την Τετάρτη 9 Απριλίου, καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε την συμμετοχή της στην 24ωρη πανελλαδική απεργία...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αποκαλύπτουμε – Μητσοτάκης & Αργυρός: Μυστικό δείπνο με τις συζύγους τους σε λαμπερό εστιατόριο

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο δημοφιλής τραγουδιστής Κωνσταντίνος...

Σπάνιο βίντεο αποκαλύπτει τον Χίτλερ παραισθησιακό στους Ολυμπιακούς του Βερολίνου το 1936!

Νέο βίντεο δείχνει τον Α.Χίτλερ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του...

Δέσποινα Καμπούρη: «Έφυγα από το σπίτι όταν γέννησα το πρώτο παιδί, ο σύζυγός μου...

Η Δέσποινα Καμπούρη, σε συνέντευξή της στην εκπομπή "Πάμε...

Σοκ στη showbiz: Έφυγε αγαπημένος ηθοποιός της “Λάμψης” και του “Καλημέρα Ζωή” – Η...

Θρήνος έχει καταλάβει την ελληνική showbiz μετά τον θάνατο...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ