Ο Στέφανος Τσιτσιπάς προκάλεσε αίσθηση στο Monte Carlo Masters οδηγώντας μια σπάνια Aston Martin V12 Speedster, ένα supercar με μόλις 88 κομμάτια παγκοσμίως και αξίας 895.000€.
Το διαδίκτυο διχάστηκε σχετικά με την επίδειξη πλούτου του τενίστα, με τους μισούς να τον αποθεώνουν και τους άλλους μισούς να ασκούν κριτική, ενώ ο ίδιος απλώς απολαμβάνει τους καρπούς της σκληρής του δουλειάς.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ένα πραγματικό αριστούργημα με 700 ίππους, σχεδιασμένο με έμπνευση από αγωνιστικά αεροσκάφη, με πλήρως carbon αμάξωμα και χειροποίητο εσωτερικό, που αντιπροσωπεύει ένα προσωπικό statement του Τσιτσιπά.
Πιο αναλυτικά:
Όποιος νόμιζε ότι ο Στέφανος Τσιτσιπάς θα πήγαινε στο Monte Carlo Masters με… νοικιασμένο Smartάκι, έπεσε τραγικά έξω. Ο Έλληνας τενίστας επέλεξε να ρίξει το internet στο καναβάτσο, όχι με forehand, αλλά οδηγώντας μια Aston Martin V12 Speedster στους δρόμους του Μόντε Κάρλο, αφήνοντας πίσω του καπνούς από κάθε άποψη.
Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι απλά ένα supercar. Είναι ένα έργο τέχνης και συλλεκτικό μοντέλο, με μόλις 88 κομμάτια παγκοσμίως. Δηλαδή πιο σπάνιο και από… ήττα του Τσιτσιπά στο Monte Carlo Masters, που έχει κατακτήσει 3 φορές μέσα σε 4 χρόνια (2021, 2022, 2024).
Το internet διχάστηκε με το αμάξι του Στέφανου Τσιτσιπά
Όπως πάντα, οι μισοί τον αποθέωσαν για το δικαίωμα του να χαρεί τους κόπους του, ενώ οι άλλοι μισοί του κούνησαν το δάχτυλο για επίδειξη πλούτου. Κάποιοι έκαναν συγκρίσεις με τον πιο «σοβαρό» και «πειθαρχημένο» Νόβακ Τζόκοβιτς -λες και υπάρχει manual συμπεριφοράς για τους επιτυχημένους αθλητές.
Άλλοι, πάλι, είδαν την Aston Martin και τους έπιασε αλλεργία… στη χλιδή. Βέβαια, αν τους την έδιναν για test drive, σε story θα την ανέβαζαν πριν πατήσουν γκάζι.

Το θηρίο των 895.000€
Η V12 Speedster δεν είναι αυτοκίνητο. Είναι statement. Μόλις 88 στον κόσμο, 700 άλογα, 753 Nm ροπής και 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα. Αν μπορούσε να πετάξει, θα το έκανε. Η τελική της ταχύτητα «περιορίστηκε» στα 300 χλμ./ώρα μόνο και μόνο για να μην πάρει άδεια F-16.

Η σχεδίαση της είναι εμπνευσμένη από αγωνιστικά και μαχητικά αεροσκάφη. Όλο το αμάξωμα είναι carbon, το εσωτερικό χειροποίητο, με δέρματα, χρώμιο και μια αφαιρούμενη δερμάτινη τσάντα εκεί που θα περίμενες ντουλαπάκι. Γιατί αν έχεις 895.000€ να δώσεις για αμάξι, ποιος κρατάει ψιλά για απόδειξη;
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς έκανε αυτό που κάνει κάθε άνθρωπος που έχει δουλέψει από μικρός, έχει στερηθεί, έχει ιδρώσει και έχει φτάσει στην κορυφή: απόλαυσε τη ζωή του με τον τρόπο που εκείνος επέλεξε.
Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που τον βλέπουμε στο εν λόγω υπερπολυτελές supercar. Η τελευταία του εμφάνιση είχε δώσει είδηση, την επανασύνδεσή του με την Πάολα Μπαντόσα. Παραμένει άγνωστο γιατί έγινε ξανά θέμα…
Αλήθεια, ήθελα να σας ειρωνευτώ κα Παπανικολάου, όχι βέβαια για το πόνημα σας, που είναι και ενημερωτικό και συνάμα διασκεδαστικό, αλλά για όλες αυτές τις “νεοελληνικές εκφράσεις” που υιοθετείται στην γραφή σας. Άνευ λόγου και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΕΥ ΟΥΔΕΜΙΑΣ ΑΙΤΙΑΣ. ” …..με πλήρως carbon….ένα προσωπικό statement….όχι με forehand, αλλά ….ένα supercar…. την έδιναν για test drive, σε story θα….υπάρχει manual ….”. Δεν θα το κάνω.
Απλώς θα σας αναφέρω πως λυπάμαι πάρα πολύ, που νέοι Έλληνες συγγραφείς & δημοσιογράφοι, καταφεύγουν σε χρήση αγγλικών όρων, για να περιγράψουν όρους, που αποδίδονται ΩΡΑΙΑΟΤΑΤΑ στην νεοελληνική. Ξανασκεφτείτε το.
Καλή σας τύχη (όπως και αν γράφετε)
Υ.Γ.: Γιατί δεν σκέφτεστε να γράψετε το άρθρο σας, εξολοκλήρου στην αγγλική ???