Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Το Mercedes Sprinter γιορτάζει 30 χρόνια επιτυχίας, προσφέροντας καινοτόμες λύσεις μεταφοράς και εξυπηρέτησης σε επαγγελματίες από το 1995 μέχρι σήμερα.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου
Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Ένα σύμβολο γιορτάζει τα γενέθλιά του. Πριν από 30 χρόνια, η Mercedes-Benz Vans παρουσίασε το Sprinter, το όνομα του οποίου εξακολουθεί μέχρι σήμερα να είναι συνώνυμο ολόκληρης της κατηγορίας των μεγάλων Vans. Έκτοτε, το Mercedes-Benz Sprinter υποστηρίζει ανθρώπους ανά τον κόσμο στις ποικίλες δραστηριότητές τους – στο εμπόριο, τη βιοτεχνία, τον κλάδο των κατασκευών και παροχής υπηρεσιών αλλά και σε δραστηριότητες αναψυχής, αφού είναι πολύ δημοφιλές και ως αυτοκινούμενο. Χάρη στις πολυάριθμες εκδόσεις, διαδραματίζει καθημερινά ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην υποστήριξη της αλυσίδας εφοδιασμού αγαθών και παροχής υπηρεσιών αλλά και ως όχημα ειδικών αποστολών όπως ασθενοφόρο, πυροσβεστικό, περιπολικό.

1995: Η αρχή μιας νέας εποχής

Το Sprinter έκανε πρεμιέρα την άνοιξη του 1995, και αποτέλεσε ορόσημο από πολλές απόψεις. Διαδέχτηκε το θρυλικό T1/TN και ήταν το πρώτο Van με το αστέρι που είχε κανονικό όνομα αντί για έναν απλό αλφαριθμητικό κωδικό. Από τον προκάτοχό του υιοθέτησε μόνο τη βασική τεχνική ιδέα – όλα τα υπόλοιπα σχεδιάστηκαν από την αρχή. Αυτοφερόμενο αμάξωμα με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς, σύγχρονο πλαίσιο με ανεξάρτητη μπροστά ανάρτηση και πανίσχυρους κινητήρες. Επιπλέον, το πρώτο Sprinter διέθετε δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, ABS, αυτόματη πέδηση διαφορικού, ζώνες ασφαλείας τριών σημείων ρυθμιζόμενου ύψους και με πόρπες ενσωματωμένες στα καθίσματα ως βασικό εξοπλισμό. Προαιρετικά ήταν διαθέσιμος o αερόσακος οδηγού. Η πρώτη γενιά Sprinter κυκλοφόρησε το 1995 ως Chassis, Pick-Up ή ανατρεπόμενο, με διπλή ή μονή καμπίνα και ως κλειστό Van ή επιβατικό με πέντε ή εννέα καθίσματα και κανονική ή υπερυψωμένη οροφή. Τα μεταξόνια κυμαίνονταν από 3.000 έως 4.025 χιλιοστά. Το μέγιστο επιτρεπόμενο μικτό φορτίο οχήματος ανερχόταν αρχικά σε 2.590, 2.800 ή 3.500 κιλά.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Η Mercedes-Benz συνέχισε να δίνει έμφαση στο θέμα της ασφάλειας και κατά την εκτενή αναβάθμιση του Sprinter το 2000. Ο αερόσακος οδηγού περιλαμβανόταν πλέον στο βασικό εξοπλισμό, με προαιρετικό τον αερόσακο συνοδηγού, ο οποίος προστάτευε και τους επιβάτες που κάθονταν στο διπλό ενιαίο κάθισμα συνοδηγού. Από τα μέσα του 2000, προσφέρονταν επίσης αερόσακοι παραθύρων και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ASR. Με την εισαγωγή του Ηλεκτρονικού Προγράμματος Ευστάθειας ESP, το Sprinter έθεσε νέα πρότυπα στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας ήδη από το 2002.

2006: Αναβάθμιση τεχνολογίας και ασφάλειας για τη δεύτερη γενιά Sprinter

Η δεύτερη γενιά του Sprinter κυκλοφόρησε στις αρχές του 2006 με ακόμη περισσότερες επιλογές, αφού οι πελάτες είχαν στη διάθεσή τους τρία μεταξόνια, τέσσερα μήκη αμαξώματος, τρία ύψη οροφής και μέγιστο μικτό φορτίο από 3 έως 5 τόνους. Επιπλέον, το ESP ενσωματώθηκε στο βασικό εξοπλισμό στις εκδόσεις Van με μικτό φορτίο έως 3,5 τόνους. Δύο χρόνια αργότερα, ενσωματώθηκε στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με μικτό φορτίο ως 3,5 τόνους. Από το 2008, προστέθηκε επίσης το προαιρετικό σύστημα αερανάρτησης AIRMATIC για αυξημένη άνεση και ασφάλεια. Άλλο ένα ορόσημο ακολούθησε το 2009 με την εισαγωγή του BlueEFFICIENCY: η τεχνολογία με το νέο μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων και αυτόματο σύστημα ECO Start-Stop αύξησε την ευελιξία και μείωσε αισθητά την κατανάλωση καυσίμου. Το 2013, παρουσιάστηκε το σύστημα υποβοήθησης κατά των πλευρικών ανέμων, ένα εντελώς νέο κεφάλαιο ασφαλείας για την κατηγορία των Van. Από το 2016, το Sprinter είναι διαθέσιμο και σε έκδοση μικτού φορτίου 5,5 τόνων.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

2018/2019: Η συνδεσιμότητα και η ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο της τρίτης γενιάς Sprinter.

Η τρίτη γενιά του Sprinter κυκλοφόρησε το 2018. Η γκάμα εκδόσεων του Sprinter δεν διατηρήθηκε απλώς αλλά διευρύνθηκε, εν μέρει χάρη στην εισαγωγή του συστήματος κίνησης στους μπροστινούς τροχούς και, συνεπώς, τη νέα έκδοση Chassis με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Το Sprinter του 2018 έθεσε νέα πρότυπα, ιδιαίτερα στον τομέα του infotainment και της συνδεσιμότητας με το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience), διαθέσιμο για πρώτη φορά σε ένα επαγγελματικό όχημα. Έκτοτε, το Sprinter υπακούει σε φωνητικές εντολές και ενσωματώνεται απρόσκοπτα σε κεντρικές υπηρεσίες διαχείρισης στόλων οχημάτων. Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά ασφάλειας, η Mercedes-Benz Vans αναβάθμισε περαιτέρω το Sprinter με την προσθήκη, για παράδειγμα, του ενεργού συστήματος υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC. Το νέο σύστημα τετρακίνησης (που κυκλοφόρησε το 2021) ξεχώρισε, έχοντας αναπτυχθεί εσωτερικά από την ίδια την Mercedes-Benz.  Κατανέμει συνεχώς την κινητήρια ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, ανάλογα με τις συνθήκες και χωρίς την επέμβαση του οδηγού (torque-on-demand). Με αυτό τον τρόπο, εξασφαλίζει την ύψιστη δυνατή πρόσφυση και εύκολο χειρισμό.

Το επόμενο ορόσημο ήρθε το 2019: το πρώτο eSprinter Van μπήκε στην παραγωγή και, χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, επέτρεψε σε επαγγελματίες και εταιρείες εφοδιασμού να κινούνται με μηδενικές εκπομπές CO2.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

2024: Περισσότερες επιλογές από ποτέ.

Ο συνδυασμός αποδοτικότητας, αυτονομίας και χωρητικότητας φορτίου καθιστά το eSprinter ένα πραγματικά πολυχρηστικό όχημα. Στη σημερινή μορφή του, διατίθεται σε δύο τύπους και μήκη αμαξώματος, με τρεις χωρητικότητες μπαταρίας και αυτονομία που αγγίζει τα 565 χιλιόμετρα σε καθαρά αστικό κύκλο. Βασίζεται σε ένα νέο αρθρωτό σχεδιασμό αποτελούμενο από τρεις μονάδες, οι οποίες επιτρέπουν την εύκολη προσαρμογή σε πολλούς τύπους αμαξώματος. Με χωρητικότητα φορτίου έως 14 κυβικά μέτρα και συνολικό επιτρεπόμενο φορτίο ως 4,25 τόνους, το eSprinter αποδεικνύεται εξίσου πρακτικό με το αντίστοιχο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης και, συνεπώς, προσφέρει στους πελάτες παρόμοια πλεονεκτήματα για την μεταφορά των αγαθών τους.

Περίπου ένα στα δύο Vans της Mercedes που πωλούνται παγκοσμίως είναι Sprinter. Πολλοί πελάτες παρέμειναν πιστοί στο Sprinter από γενιά σε γενιά. Σήμερα, το μοντέλο διατίθεται σε περισσότερες από 130 αγορές. Στην Ευρώπη, είναι ο ηγέτης στην κατηγορία των μεγάλων Vans με επιτρεπόμενο μικτό φορτίο έως 5,5 τόνους ενώ σύντομα, θα παραδοθεί σε πελάτη το 5.000.000στό Sprinter. Παρά τις πολυάριθμες εκδόσεις, περίπου το 75% όλων των Sprinter που παράγονται παγκοσμίως τροποποιούνται περαιτέρω, προκειμένου να προσαρμοστούν με μεγαλύτερη ακρίβεια στις διαφορετικές απαιτήσεις των πελατών. Στο επίκεντρο βρίσκονται εννέα κλάδοι, οι οποίοι περιλαμβάνουν ενδεικτικά τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών και παράδοσης δεμάτων (CEP) και εφοδιαστικής αλυσίδας, το εμπόριο και το eGrocery, τα τεχνικά επαγγέλματα, την παροχή υπηρεσιών, τις δημόσιες υπηρεσίες, τη μεταφορά επιβατών και τα αυτοκινούμενα.

Mercedes Sprinter: 3 δεκαετίες επαγγελματικού θριάμβου

Το εμβληματικό Mercedes-Benz Sprinter κλείνει τα 30 και το γιορτάζει με μια αποκλειστική προσφορά για τους επαγγελματίες της ελληνικής αγοράς.

Όλες οι εκδόσεις του Sprinter Van με θερμικό κινητήρα προσφέρονται με τα εξής προνόμια:

€3.000 ελάχιστο όφελος τιμής

€399/μήνα και επιτόκιο 3,9%

3 Χρόνια Δωρεάν Service

Περισσότερες πληροφορίες για την επετειακή προσφορά μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα:  www.vans.mercedes-benz.gr


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Ανθή Βούλγαρη: Η έκρηξη στον αέρα του Κοινωνία ώρα Mega – «Μα είναι δυνατόν;»

Grand Hotel: Η Αλίκη καταρρέει και ο Πέτρος μένει αβοήθητος

Σφοδρή σύγκρουση στην παραλιακή λεωφόρο στο ύψος του Αλίμου

Λουκέτο στο ζωτικό ακτινοθεραπευτικό μηχάνημα του «Αρεταίειου» για καρκινοπαθείς

Θάνος Χατζόπουλος: Η κρυφή ζωή του συντρόφου της Κατερίνας Παπουτσάκη

Η Γη της Ελιάς: Το Μοιραίο Τέλος Πλησιάζει για τον Αποστόλη

Βήμα – βήμα: Τι θα γινόταν αν μια ηλιακή υπερκαταιγίδα χτυπούσε τη Γη – Θα μπορούσε να συμβεί «ανά πάσα στιγμή»

Βήμα – βήμα: Τι θα συνέβαινε αν μια ηλιακή υπερκαταιγίδα σάρωνε τη Γη – Θα μπορούσε να εκδηλωθεί «ανά πάσα στιγμή»

Βίντεο: Το τρόπαιο που… γκρεμίστηκε από τα χέρια του Τζέι Ντι Βανς στον Λευκό Οίκο – «Δεν ήθελα να το κατακτήσει άλλη ομάδα, οπότε το έσπασα»

Άγιος Έρωτας: Ο Εφιάλτης τους γίνεται πραγματικότητα

Ο Τιμωρός: Η Έλλη τρυπώνει αθόρυβα στο σπίτι του Μάρκου και αποκαλύπτει το σκοτεινό μυστικό των Κομνηνών

Πρωτοσέλιδα εφημερίδων: Τι γράφουν σήμερα Τρίτη 15 Απριλίου 2025

Μπέσεντ: Διαθέτουμε ισχυρό οπλοστάσιο αν χρειαστεί για να θωρακίσουμε τα αμερικανικά κρατικά ομόλογα

Ταξί: 24ώρη κινητοποίηση σήμερα ενάντια στις λεωφορειολωρίδες

Άλλο Exocet, άλλο Meteor – Αποκάλυψη για 2 γαλλικές FREMM

00:00 / 00:00

JAECOO 7 SHS, θριαμβεύει με πέντε αστέρια στο Euro NCAP [video]

Με επιδόσεις που ξεπέρασαν το 80% σε όλες τις κατηγορίες, το νέο JAECOO 7 SHS απέδειξε έμπρακτα το ισχυρό επίπεδο προστασίας που προσφέρει και...

Σπάνιο Subaru Impreza STI S203 λευκό σαν χιόνι

Ειδικές εκδόσεις του Impreza STI έχουν υπάρξει αμέτρητες, ειδικά σε βάθος γενεών. Μέσα σε όλες, το S203 της δεύτερης γενιάς είναι από τις πλέον...

Νέα έρευνα ADAC, αυτό είναι το πιο αξιόπιστο καύσιμο

Η μάχη των καυσίμων δεν αναλώνεται μόνο στο κόστος, την αυτονομία και τους ρύπους, την ισχύ και τις επιδόσεις. Αλλά περιλαμβάνει και την αξιοπιστία....

ΕΕ, σχεδιάζει να “εξορίσει” το ανθρακόνημα από τα αυτοκίνητα;

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προετοιμάζει αναθεώρηση της οδηγίας για οχήματα στο τέλος κύκλου ζωής, με πρωτοποριακή πρόταση να χαρακτηρίζει το ανθρακόνημα ως επιβλαβές υλικό παγκοσμίως....

Mercedes-Benz σαρώνει: Η μίνι G-Class επαναστατεί στην αγορά το 2027

Η Mercedes-Benz εντείνει τις προετοιμασίες για την άφιξη της νέας «Little G», που θα αποτελεί το βασικό μοντέλο στην γκάμα της G-Class με εκτιμώμενη...

Νέο Genesis GV70 εντυπωσιάζει με γιγαντιαία οθόνη και αποκλειστικά βενζινοκίνητη έκδοση

Η Genesis ανανεώνει αισθητικά και τεχνολογικά το μεσαίο της SUV, τονώνοντας την ήδη δυναμική του εμφάνιση και εμπλουτίζοντας το εσωτερικό με επιπλέον ψηφιακότητα, όπως...

Stellantis: «Η Maserati παραμένει αναπόσπαστο κομμάτι μας»

Τον τελευταίο καιρό ακούγεται συχνά το όνομα της Maserati, αλλά για τους λάθος λόγους. Η φημισμένη ιταλική εταιρία βρίσκεται διαρκώς εν μέσω σεναρίων λήψης...

Το εκπληκτικό υβρίδιο Lada-Porsche που σαρώνει

Το Lada Samara Bohse Safari Landau είναι ένα σπάνιο και ιδιαίτερο αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από τον Γερμανό καροσερίστα Bohse στις αρχές της δεκαετίας του...

O Αντονέλι δεν μπορεί να οδηγήσει τη GT 63 S του στο δρόμο

Ο Κίμι Αντονέλι, νέος οδηγός της Formula 1, παρέλαβε ως δώρο μια εντυπωσιακή Mercedes-Benz GT 63 S, ωστόσο δεν μπορεί να την οδηγήσει λόγω...

Mercedes-Benz, φέρνει την μικρή G-Class το 2027

Η Mercedes-Benz εντείνει τις προετοιμασίες για την άφιξη της νέας «Little G», που θα αποτελεί το βασικό μοντέλο στην γκάμα της G-Class με εκτιμώμενη...

Έκανε 1.000.000 μίλια με Toyota Tundra, για δεύτερη φορά!

Το Toyota Tundra αποτελεί ένα δημοφιλές pick-up στις ΗΠΑ, γνωστό για την αντοχή και την αξιοπιστία του, όπως αποδεικνύει η περίπτωση του Victor Shepherd,...

Πιο αξιόπιστα τα ηλεκτρικά από τα θερμικά αυτοκίνητα!

Η κόντρα μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών αυτοκινήτων δεν περιορίζεται στις επιδόσεις, τα άλογα, τη χρηστικότητα, τη συμβίωση στην καθημερινότητα και όλα τα σχετικά. Επεκτείνεται...

Denza Z9 GT, παρκάρει με «κολιά», πάει με 180 με τρεις ρόδες [vid]

«Το Denza Z9 GT είναι 10 φορές καλύτερο από τον ανταγωνισμό» δήλωσε την περασμένη εβδομάδα η Stella Li, επικεφαλής της BYD. Και πολλοί έσπευσαν να...

Εντυπωσιακό body-kit για το Toyota GR Yaris, επιδόσεις-φωτιά

Το Toyota GR Yaris υπέστη facelift στις αρχές του 2024, με μια σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων στον σχεδιασμό και την απόδοσή του. Το νέο body-kit...

Γιατί η Polestar εγκαταλείπει το κινεζικό όνειρο;

Η Polestar, η αμιγώς ηλεκτρική μάρκα, προχωρά σε σημαντική συρρίκνωση της παρουσίας της στην κινεζική αγορά, κλείνοντας 26 από τα 36 υποκαταστήματά της και...

Brembo & Michelin επαναστατούν στο σύστημα φρεναρίσματος

Brembo και Michelin φέρνουν την επανάσταση στα αυτοκίνητα ακόμα μια φορά, αυτή τη φορά συνεργαζόμενες μεταξύ τους και αλλάζοντας τον τρόπο που φρενάρουμε! Πώς...

Η Porsche 911 GT3 RS με πολυτελή αξεσουάρ αξίας 200.000 ευρώ

Τα έξτρα είναι η καλύτερη πηγή… έξτρα εισοδήματος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Πολλές διαφορετικές επιλογές, που αν ο αγοραστής πέσει στη «λούπα» του τικαρίσματος κατά...

Το αυτοκίνητο που μετατρέπει το ταμπλό σε οθόνη Disney+

Η Mercedes-Benz συνεργάζεται με το Disney+ για να προσφέρει ψυχαγωγία εν κινήσει στους επιβάτες της, με διαθεσιμότητα στα μοντέλα E-Class, CLE, GLC, C-Class και...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θέμος Αναστασιάδης: Αποκαλύψεις για την χήρα του, Βασιλική, 6 χρόνια μετά την απώλειά του

Η Βασιλική Παναγιωτοπούλου πραγματοποίησε μια νυχτερινή έξοδο στον Λυκαβηττό,...

Σφακιανάκης: Ραγίζει καρδιές ο ανιψιός του – «Θέλω όταν σβήσει το καντηλάκι του να...

Ο Νότης Σφακιανάκης φημολογείται ότι την επόμενη σεζόν πρόκειται να...

Δημήτρης Αλεξάνδρου: «Μια γυναίκα αγάπησα και με πρόδωσε»

Ο Δημήτρης Αλεξάνδρου, μετά τον χωρισμό του από την...

Ρωμανίδης εξομολογείται για Φιλιππίδη – Μπιμπίλα: «Δεν ήταν απλή φιλία…»

Ο Θοδωρής Ρωμανίδης σχολίασε την υπόθεση Πέτρου Φιλιππίδη, υποστηρίζοντας...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ