Η εξερεύνηση των θαλασσών απασχόλησε τους ανθρώπους εδώ και αιώνες, με τον William Bourne να σχεδιάζει την πρώτη ιδέα υποβρυχίου το 1578. Το 1620, ο Cornelius Drebbel κατασκεύασε ένα ξύλινο υποβρύχιο με κουπιά, που έμοιαζε με βαρέλι και μπορούσε να παραμείνει κάτω από το νερό για αρκετές ώρες.
Το 1718, ο Ρώσος ξυλουργός Yefim Nikonov πρότεινε στον Μεγάλο Πέτρο της Ρωσίας την κατασκευή ενός υποβρυχίου ικανού να καταστρέψει εχθρικά πλοία. Παρά την ολοκλήρωση του μοντέλου το 1721 και την παρουσίαση στον τσάρο, η προσπάθεια απέτυχε καθώς το υποβρύχιο συνέχιζε να βυθίζεται, οδηγώντας τον τσάρο να εγκαταλείψει το σχέδιο.
Πιο αναλυτικά:
Αρκετούς αιώνες πριν, απασχόλησε τους ανθρώπους η εξερεύνηση των θαλασσών, ωστόσο, μια από τις πρώτες ιδέες για ένα υποβρύχιο, εκπονήθηκε από τον Άγγλο William Bourne το 1578.
Αρκετά χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 1620 το σχεδίασε και το κατασκεύασε ο Ολλανδός Cornelius Drebbel.
Επρόκειτο για ένα υποβρύχιό του κατασκευασμένο από ξύλο το οποίο κινούταν με κουπιά και μπορούσε να μείνει κάτω από το νερό για αρκετές ώρες.
Έμοιαζε με ένα βαρέλι με σωλήνες οι οποίοι στην πραγματικότητα έφταναν μέχρι την επιφάνεια, φέρνοντας οξυγόνο στο εσωτερικό.
Η πρώτη δοκιμή έγινε στον Τάμεση στο Λονδίνο και το βαρέλι έμεινε κάτω από το νερό για τρεις ώρες.
Αρκετά χρόνια αργότερα, το 1718, ένας Ρώσος ξυλουργός, ο Yefim Nikonov έγραψε στον Μεγάλο Πέτρο της Ρωσίας ότι θα μπορούσε να κατασκευάσει ένα υποβρύχιο και να καταστρέψει όλα τα εχθρικά πλοία. Έτσι εκείνος κάλεσε τον Nikonov στην Αγία Πετρούπολη και του ζήτησε να ξεκινήσει.
Τελείωσε την κατασκευή του μοντέλου το 1721 και το δοκίμασε παρουσία του τσάρου. Ωστόσο, δεν ήταν επιτυχής η έκβαση, καθώς το ένα μετά το άλλο βυθιζόταν αναγκάζοντας τον τσάρο να εγκαταλείψει το σχέδιο.