Καμία επίσημη δέσμευση για ναυπήγηση FDI Belharra στην Ελλάδα

Καμία επίσημη συμφωνία για τις γαλλικές φρεγάτες Belharra στην Ελλάδα σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, Αντιπρόεδρος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, δηλώνει ότι δεν υπάρχει καμία έγγραφη συμφωνία με τα γαλλικά ναυπηγεία για την κατασκευή τριών φρεγατών FDI Belharra στην Ελλάδα.

Παρά τις σχετικές πληροφορίες από αρμόδιες πηγές, ο κ. Βαρβιτσιώτης υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει διάθεση από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας να προχωρήσει σε περισσότερες από μία φρεγάτα, και χαρακτηρίζει περιττή οποιαδήποτε υπογραφή προσυμφώνου.

Πιο αναλυτικά:

Δεν υπάρχει καμία υπογεγραμμένη συμφωνία με την κατασκευάστρια εταιρεία των FDI Belharra στη Γαλλία για ναυπήγηση 3 φρεγατών στην Ελλάδα λέει ο Αντιπρόεδρος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, κληθείς να σχολιάσει τα δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για πρόταση προς το Πολεμικό Ναυτικό.

Του Χρήστου Μαζανίτη

Στην αποκάλυψη ότι δεν έχει υπάρξει καμία έγγραφη συμφωνία των γαλλικών ναυπηγείων στην Λοριάν της Γαλλίας με τα αντίστοιχα του Σκαραμαγκά στην Ελλάδα προχώρησε ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, κληθείς να σχολιάσει τα σχετικά δημοσιεύματα.

«Απ’ ότι έχω καταλάβει, δεν υπάρχει καμία διάθεση από την πλευρά του υπουργείου Εθνικής Άμυνας να προχωρήσει άλλων τριών πέραν της μίας που ανακοινώθηκε, Belharra. Άρα συζητάμε για ένα πρόγραμμα το οποίο δεν υπάρχει στο τραπέζι. Τι να υπογράψουμε; Να υπογράψουμε MoU για να λέμε ότι υπογράψαμε MoU; Δεν έχει κανένα νόημα όλο αυτό το πράγμα» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βαρβιτσιώτης.

Η δήλωση αυτή του κυρίου Βαρβιτσιώτη έρχεται τη στιγμή που αρμόδιες πηγές ενημέρωσης της NAVAL διαβεβαίωναν το enikos.gr για συμφωνία με τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά στην πρόταση που κατέθεσε για ναυπήγηση τριών φρεγατών FDI Belharra στην Ελλάδα. Μία πρόταση που απεστάλη εγγράφως προς την Ελληνική Κυβέρνηση και το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Μάλιστα σε σχετική επικοινωνία μάς διευκρινίστηκε ότι «ο λόγος επιλογής των ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι διότι είχαν επιλεγεί και για πρόγραμμα των κορβετών GoWind», που τελικά δεν προχώρησε με το Πολεμικό Ναυτικό.

Υπενθυμίζεται ότι – όπως πρώτο αποκάλυψε το enikos.gr – τα ναυπηγεία Ελευσίνας έχουν ήδη καταθέσει έγγραφη – κοστολογημένη πρόταση από τις 20 Δεκεμβρίου 2024, προς το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, το ΓΕΕΘΑ και το ΓΕΝ για ναυπήγηση της 4ης φρεγάτας FDI Belharra στην Ελλάδα, στα ναυπηγεία Ελευσίνας.

Η έγγραφη πρόταση αναφέρει ότι η τιμή ναυπήγησης του πλοίου στην Ελλάδα μπορεί να κοστίσει 10% φθηνότερα στο ελληνικό Δημόσιο απ’ ότι στη Γαλλία ενώ υπάρχει η δυνατότητα να αυξηθεί σε 15% η εξοικονόμηση χρημάτων εάν αποφασιστεί να γίνει η υποστήριξη των πλοίων στα αμερικανικά ναυπηγεία. Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση επιλογής ναυπήγησης 4ης φρεγάτας της κλάσης ΚΙΜΩΝ, το Πολεμικό Ναυτικό πρέπει να καλέσει για συζητήσεις υποχρεωτικά τα ναυπηγεία Ελευσίνας για συζητήσεις, διαφορετικά ελλοχεύουν πολλές νομικές εμπλοκές.

Από τη μεριά του, ο κ. Βαρβιτσιώτης πρόσθεσε ότι αυτό που βλέπει ελκυστικό ως project είναι η ναυπήγηση ενός 100% εθνικού πλοίου, κάτι που έχει γίνει κατά το παρελθόν στην Ελλάδα, λέγοντας χαρακτηριστικά «Εγώ θέλω να υπηρετήσουμε τη φιλοδοξία της συνέργειας για την κατασκευή του ελληνικού πλοίου (Εθνικού Πλοίου), που μπορεί να είναι από το μέγεθος μίας απλής κανονιοφόρου που να εξελίσσεται ως το OPV πλοίο ανοιχτής θαλάσσης, ενδεχομένως και με κάποια συστήματα και σε ρόλο κορβέτας. Είναι κάτι που μπορούμε να το φτιάξουμε και δεν το είδα στα εξοπλιστικά προγράμματα τόσο αναπτυγμένο. Είδα την φιλοδοξία του ΕΛΚΑΚ να σχεδιαστεί για το μέλλον».

Η πίστη για τη σχεδίαση και ναυπήγηση του Εθνικού Πλοίου από κοινού των δύο μεγάλων ναυπηγείων της χώρας (Ελευσίνας – Σκαραμαγκά) εκφράστηκε και με δημόσια πρόταση του Προέδρου της Ένωσης Ελληνικών Ναυπηγείων, Πάνου Ξενοκώστα, λέγοντας χαρακτηριστικά «Στο αμυντικό κομμάτι, ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας να είναι ένας συνομιλητής απέναντι στο Πολεμικό Ναυτικό κι αυτός ο τομέας να μπορεί να χειρίζεται όλες τις ανάγκες, όπως σχεδίαση, κατασκευή, υποστήριξη».

Σύμφωνα με την εισήγηση του Προέδρου της ΕΕΝ και των ναυπηγείων Ελευσίνας, η ΟΝΕΧ από κοινού με τον Σκαραμαγκά μπορούν να αναλάβουν την πλήρη κατασκευή όλων των πλοίων, κάθε τύπου, του Πολεμικού Ναυτικού, διαλύοντας μάλιστα και τις όποιες φήμες περί αντιπαλότητας των δύο ναυπηγείων.

«Αφουγκράζομαι τους προβληματισμούς τους. Οι ηγεσίες των Ναυπηγείων δεν είναι τσακωμένες. Και προτείνω να δημιουργηθεί ένας νέος εθνικός φορέας, με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και της ΟΝΕΧ να εμφανίζονται ως ενιαίος συνομιλητής του Πολεμικού Ναυτικού» τόνισε εμφατικά για να προσθέσει θα πρέπει να αρχίσουμε να μιλάμε για ένα «ελληνικό πλοίο», ένα «εθνικό πλοίο», με σχεδίαση, κατασκευή και υποστήριξη από τα ελληνικά Ναυπηγεία, που θα ενισχύσει ουσιαστικά συνολικά το εγχώριο βιομηχανικό οικοσύστημα, το οποίο στη συνέχεια θα μπορεί να καλύπτει και τις ανάγκες ξένων. «Χρειαζόμαστε εταιρείες που να μπορούν να φτιάχνουν ολοκληρωμένα προϊόντα. Κάναμε επενδύσεις για κορβέτες, το Πολεμικό Ναυτικό ωστόσο δεν προχώρησε», πρόσθεσε.

Και κατέληξε ότι «με αυτή την πρόταση θα τελειώσει η παραφιλολογία ότι τα ελληνικά ναυπηγεία είναι τσακωμένα, κάτι που ωφελεί τα ξένα ναυπηγεία και όχι την εθνική μας οικονομία».

Όπως γράψαμε αναλυτικά χθες στο enikos.gr, η εισήγηση του Ελληνο-αμερικανού ιδιοκτήτη είχε επί της αρχής θετική απόκριση από τον αντιπρόεδρο των ναυπηγείων Σκαραμαγκά (και πρώην υπουργό Ναυτιλίας) Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, ο οποίος αρχικά επεσήμανε την ανάγκη να συμπράξουν όλες οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον αμυντικό τομέα από κοινού με τα ναυπηγεία «Οποιοδήποτε πρόγραμμα πρέπει να εξετάσουν οι ένοπλες δυνάμεις δεν πρέπει να μετράνε το πόσο λαμαρίνα θα κοπεί στη χώρα αλλά θα πρέπει να κοιτάξουν και έναν άλλον δείκτη που είναι η μεταφορά τεχνογνωσίας» είπε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ότι το 25% εγχώριας συμμετοχής της αμυντικής βιομηχανίας στα προγράμματα των Ενόπλων Δυνάμεων που εξήγγειλε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας είναι μία καλή αρχή, δεν είναι όμως αρκετό.

«Είναι πολύ δυνατό κι ελπιδοφόρο το μήνυμα για 25% ελληνική συμμετοχή. Δεν αρκεί. Οποιοδήποτε πρόγραμμα εξετάζουν οι ένοπλες δυνάμεις δεν πρέπει να μετράνε το πόσο λαμαρίνα θα κοπεί στη χώρα αλλά θα πρέπει να κοιτάξουν και έναν άλλον δείκτη πού είναι η μεταφορά τεχνογνωσίας. Πρέπει να έχεις την δυνατότητα όταν μάχεσαι να έχεις γρήγορη και αποτελεσματική συντήρηση των συστημάτων σου για να μπορέσεις να υπερασπίσεις της χώρα με το τσαγανό του Έλληνα αξιωματικού και του Έλληνα στρατιώτη» είπε ο κος Βαρβιτσιώτης.

Τα ελληνικά ναυπηγεία έχουν τη δύναμη και τις ικανότητες. Μάλιστα, περιγράφοντας το αποτύπωμα της ΟΝΕΧ στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία για το 2024, ο κ. Ξενοκώστας ανέφερε ότι: Eκτελέστηκε το 80,1% της συνολικής χωρητικότητας, εντός της ελληνικής επικράτειας, των πλοίων που επισκευάστηκαν εντός των δεξαμενών. Πλοία συνολικής χωρητικότητας 2.755.954 ΚΟΧ από τους 3.438.812 ΚΟΧ σε GT εξυπηρετήθηκαν σε όλα τα ελληνικά ναυπηγεία, ένα αριθμητικό δεδομένο που αντιπροσωπεύει το 51,2% του συνολικού αριθμού των πλοίων τα οποία εξυπηρετήθηκαν σε όλα τα ναυπηγεία της χώρας. Η ONEX εξυπηρέτησε εντός δεξαμενών 126 από τα 246 πλοία (51,2%), αποδεικνύοντας το σημαντικό της αντίκτυπο στην τοπική οικονομία και τη ναυτιλία.

Ο κος Ξενοκώστας δήλωσε περήφανος για τα αποτελέσματα της μεγάλης δουλειάς που έγινε τα τελευταία χρόνια, με περισσότερα από 200 πλοία να εξυπηρετούνται από τα δυο Ναυπηγεία, Σύρου και Ελευσίνας, σε ετήσια βάση. «Οι επενδύσεις προχωρούν. Το αποτύπωμα μεγαλώνει, και αλλάζει η τοποθέτηση της χώρας σε διεθνές επίπεδο. Το αποτύπωμα στο εθνικό ΑΕΠ αγγίζει πλέον το 1 δισεκατομμύριο ευρώ», υπογράμμισε.

Από τη μεριά του, διαψεύδοντας τις απόψεις που έχει κατά καιρούς εκφράσει η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού ότι τα ελληνικά ναυπηγεία είναι ακριβότερα στις τιμές και καθυστερούν στις παραδόσεις πλοίων, ο κος Βαρβιτσιώτης διευκρίνισε ότι «Για κάθε εκατομμύριο ευρώ που ξοδεύουν οι ένοπλες δυνάμεις για νέα οπλικά συστήματα, αν αυτά παραχθούν στην Ελλάδα είναι κατά 25% φθηνότερα. Γιατί αυτά τα λεφτά βγαίνουν από την τσέπη του Έλληνα φορολογούμενου. Δεν είναι ευρωπαϊκά λεφτά. Βγαίνουν από τον κρατικό προϋπολογισμό. Οι επιστροφές μέσα από την μόχλευση της οικονομίας είναι 25%. Άρα οτιδήποτε πάρουν οι Ένοπλες Δυνάμεις από την Ελλάδα είναι φθηνότερο αν έχει την ίδια αξία».


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Μαλδίβες: Στα… σαγόνια του καρχαρία παγιδεύτηκε τουρίστρια που κατέγραψε την τρομακτική επίθεση – Σοκαριστικό βίντεο

ΑΕΚ: Προμηνύεται κιτρινόμαυρη πλημμύρα στο καθοριστικό Game 3 με την Ναντέρ

Μαρία Πολύζου: «Έτρεξα για να ξεφύγω από το σκοτάδι, σήμερα τρέχω για να οδηγήσω άλλους στο φως»

Έξοδος Πάσχα για γερά νεύρα – Χάος και ουρές ταλαιπωρούν τους εκδρομείς

Ο καιρός αύριο: Σκαρφαλώνει στους 26 βαθμούς η θερμοκρασία – Σποραδικές βροχές στα δυτικά και βόρεια

Νετανιάχου: Ορκίζεται πως το Ισραήλ θα εμποδίσει το Ιράν από την απόκτηση πυρηνικών όπλων

Μαριτίνα Ντενίση: Ερωτευμένη στα κύματα του Θεολόγου – Η κόρη της Μιμής λάμπει δίπλα στον σύντροφό της

Ολυμπιακός: Αποκάλυψη για ερυθρόλευκο “φλερτ” με δύο αστέρια της Παρί

Ζάκυνθος: Λαθροκυνηγοί ξυλοκόπησαν άγρια ορνιθολόγους που κατέληξαν στο νοσοκομείο

Alfa Romeo: Εντυπωσιακό έμβλημα για τα 115 χρόνια ιστορίας της

Κριστίν Λαγκάρντ: Σε συναγερμό η ΕΚΤ μετά το κύμα δασμών

Χανιά: Οδηγός έκανε αναστροφή, σκόρπισε τρόμο και εξαφανίστηκε στο άψε-σβήσε

Σάλος: Η Ε.Ε. επιχειρεί να εξαφανίσει και το ανθρακόνημα

Πάπας Φραγκίσκος: Αιφνιδιαστική επίσκεψη 30 λεπτών στις φυλακές Ρετζίνα Τσέλι της Ρώμης

Χρύσα Κατσαρίνη: «Η ακλόνητη δύναμή μου γεννήθηκε από τις κακοποιήσεις του πατέρα μου»

00:00 / 00:00

Μητσοτάκης: Συνομίλησε με παιδιά και εθελοντές της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES –...

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε τη Μεγάλη Τρίτη στο Μέγαρο Μαξίμου με παιδιά και μέλη της ανθρωπιστικής οργάνωσης KIDS SAVE LIVES, που έχουν εκπαιδευτεί...

Βελόπουλος για Θαλάσσιο Χωροταξικό: «Πόσα ψέματα να αντέξεις, όταν την προδοσία την βαφτίζουν...

Ο Κυριάκος Βελόπουλος, πρόεδρος της Ελληνικής Λύσης, ασκεί έντονη κριτική στην κυβέρνηση σχετικά με τον Χάρτη Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού.Καταγγέλλει ότι οι θαλάσσιες ζώνες καθορίζονται...

Παπαστεργίου: Έρχονται άμεσα οι πολιτικές ταυτότητες και για τους ένστολους

Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες για την εισαγωγή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Δικαιοσύνη, τονίζοντας ότι ξεκινά η ψηφιοποίηση των δικαστικών...

Ανδρουλάκης από το Ηράκλειο: Η εξωτερική πολιτική απαιτεί στιβαρότητα, σοβαρότητα και στρατηγική, όχι επικοινωνιακά τεχνάσματα

Κριτική στην κυβέρνηση άσκησε ο Νίκος Ανδρουλάκης από το Ηράκλειο, σημειώνοντας ότι «η εξωτερική πολιτική χρειάζεται στιβαρότητα, σοβαρότητα και σχέδιο και όχι επικοινωνιακά παιχνίδια»...

Αποκάλυψη: Πού θα γιορτάσουν το Πάσχα οι πολιτικοί αρχηγοί – Ποιοι παραμένουν στην πρωτεύουσα

Οι περισσότεροι πολιτικοί αρχηγοί θα πραγματοποιήσουν μικρές αποδράσεις από την Αθήνα κατά τη διάρκεια των ημερών του Πάσχα, με στόχο να ξεκουραστούν και να...

Κοντογεώργης: Πυλώνας του ευρωπαϊκού κεκτημένου ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός

Ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Θανάσης Κοντογεώργης, αναφέρθηκε στον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό (ΘΧΣ), τονίζοντας τη σημαντικότητα της πρωτοβουλίας. Για πρώτη φορά αποτυπώνονται οι ανθρώπινες...

Αποκαλύπτεται ο χάρτης με τις «Θαλάσσιες Ζώνες», το «Καλώδιο» και τα κρίσιμα διδάγματα...

Η αιφνιδιαστική ανακοίνωση από το υπουργείο Εξωτερικών του χάρτη με τον ορισμό των Θαλάσσιων Ζωνών της Ελλάδας έφερε βραχυκύκλωμα στην Τουρκία αλλά και νέα...

Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός: Το μήνυμα της στρατηγικής της Αθήνας, η “μάχη” των χαρτών και η οργισμένη αντίδραση της Τουρκίας

Μια σειρά από αποφάσεις που αφορούν στην εθνική στρατηγική για τον θαλάσσιο χώρο, καθώς και στην περαιτέρω αμυντική θωράκιση της Ελλάδας έλαβε το ΚΥΣΕΑ...

Κατρίνης: «Η καλύτερη άμυνα δεν είναι η επίθεση, κύριε Δένδια»

Ο Μιχάλης Κατρίνης ασκεί κριτική στον υπουργό Εθνικής Άμυνας Νίκο Δένδια, κατηγορώντας τον ότι δεν ενημέρωσε επαρκώς την αρμόδια επιτροπή της Βουλής σχετικά με...

Κωνσταντινόπουλος: Η αποκαλυπτική τοποθέτηση για τη διαγραφή Μπατζελή

Ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος σχολίασε με συμβολικό τρόπο την απόφαση της ΕΔΕΚΑΠ του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ να αναστείλει την κομματική ιδιότητα της Κατερίνας Μπατζελή για ένα έτος.Μέσω...

Τσουκαλάς για Εξάρχεια: Η καθολική απαγόρευση συναυλιών σε γειτονιές της Αθήνας συνιστά κραυγαλέα...

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Κώστας Τσουκαλάς, ασκεί κριτική στην απαγόρευση συναυλιών σε περιοχές της Αθήνας.Χαρακτηρίζει την απόφαση ως ομολογία αδυναμίας των αρχών να...

Δόμνα Μιχαηλίδου: Με το πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ» ενισχύουμε κάθε ελληνικό νοικοκυριό

Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, παρουσίασε το στεγαστικό πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ», το οποίο διπλασίασε τον προϋπολογισμό στα 2 δισ. ευρώ,...

Παπασταύρου για τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό: «Ορόσημο για το μέλλον – Επιλύεται μια...

«Η εθνική στρατηγική και ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός είναι μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία για την χώρα μας» τόνισε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρος...

ΣΥΡΙΖΑ για Θαλάσσιο Χωροταξικό: «Αδικαιολόγητη ολιγωρία 4 ετών πριν την αποκάλυψη»

Ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί την κυβέρνηση για καθυστερημένη κατάθεση του Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού, επισημαίνοντας ότι η χώρα βρέθηκε εκτεθειμένη από το Δεκέμβριο του 2021 μετά...

Χρυσοχοΐδης: «Τα Εξάρχεια δεν είναι πλέον άβατο ανομίας» – Ο απολογισμός του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη

Με αφορμή τα πρόσφατα επεισόδια που σημειώθηκαν στα Εξάρχεια, ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, επανήλθε στο ζήτημα της ασφάλειας στην περιοχή, παρουσιάζοντας...

ΚΚΕ: Ο «θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός» εξυπηρετεί τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων, όχι προστασία απέναντι στις προκλητικές αξιώσεις της Τουρκίας

«Ο πολυδιαφημισμένος ”θαλάσσιος χωροταξικός σχεδιασμός” υπηρετεί μόνο τα συμφέροντα και την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων που δραστηριοποιούνται στους τομείς της ενέργειας, της ναυτιλίας, του...

Καραγκούνης: Η Ελλάδα αναδεικνύει τον κοινωνικό διάλογο ως θεμελιώδη πυλώνα για δίκαιη ψηφιακή επανάσταση

Ο υφυπουργός Εργασίας Κωνσταντίνος Καραγκούνης συμμετείχε στην Άτυπη Συνάντηση Υπουργών Απασχόλησης στη Βαρσοβία, όπου συζητήθηκαν σημαντικές προκλήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, με έμφαση στην...

Ελληνική Λύση: Η κυβέρνηση εκμεταλλεύτηκε τις Ιερές Ημέρες της Μ. Εβδομάδας για να αποκαλύψει το σχέδιο εκχώρησης κυριαρχικών δικαιωμάτων

Η Ελληνική Λύση ασκεί σκληρή κριτική στην κυβέρνηση της ΝΔ για τον Θαλάσσιο Χωροταξικό Σχεδιασμό, κατηγορώντας την ότι υποχρεώθηκε να τον εγκρίνει μετά από...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Βασίλης Καρράς: Το οικογενειακό δράμα που εξελίσσεται μετά την απώλειά του

Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

Πόρτο Ράφτη: «Για έναν ηλίθιο να χαθεί άδικα;», ξεσπά ο πατέρας της 30χρονης που...

Μια 30χρονη γυναίκα που είχε εξαφανιστεί στον Άλιμο βρέθηκε...

Νικολέτα Κοτσαηλίδου: «Ευχόμουν να γεννηθώ άντρας! Λατρεύω τις γυναίκες αλλά…»

Η Νικολέτα Κοτσαηλίδου προσκλήθηκε στην εκπομπή The 2night show...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ