Η εποχή που οι μπερλίνες, κυρίως των Γερμανών κατασκευαστών αποτελούσαν σύμβολο επιτυχίας έχει περάσει. Πιθανότατα ανεπιστρεπτί. Μοντέλα όμως σαν το ανανεωμένο Audi A6 Sedan μαρτυρούν πως η συγκεκριμένη κατηγορία θα συνεχίσει να εκπροσωπείται επάξια.
Όπως έχουν τονίσει οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας, το ανανεωμένο A6 Sedan φέρει σημαντικές βελτιώσεις στην αεροδυναμική, με σκοπό να μειωθεί ακόμα περισσότερο η κατανάλωση. Πράγματι, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,23, το Α6 Sedan είναι πιο αεροδυναμικό, θερμικό μοντέλο που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τo Ingolstadt.
Σχεδιαστικά, ακολουθεί τις κομψές και εκλεπτυσμένες γραμμές της φίρμας, με την μεγάλη μάσκα Singleframe να δεσπόζει, δίνοντας στην γερμανική μπερλίνα μια πιο επιθετική και σπορτίβ εμφάνιση. Που ενισχύεται ακόμα περισσότερο από τις ενεργές γρίλιες και τις κάθετες αεροκουρτίνες.
Mε εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ και τη γνωστή πολυτέλεια εντός κι εκτός το ανανεωμένο Audi A6 Sedan θέλει να μας δείξει πως οι μπερλίνες δεν έχουν πει την τελευταία τους λέξη
Πίσω, η ενιαία μπάρα LED, που ενώνει τα λεπτά φωτιστικά σώματα αναδεικνύει το πλάτος το αυτοκινήτου, με τις πραγματικές απολήξεις της εξάτμισης, ακροβολισμένες στον προφυλακτήρα να μας θυμίζουν πως πρόκειται για αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ως προς τις διαστάσεις, αγγίζει τα 5 m (4,99 m), ον έξι εκατοστά μακρύτερο σε σχέση με το εν κυκλοφορία A6. Το μεταξόνιο κυμαίνεται στα 2,92 m, προσφέροντας, σύμφωνα με τους ανθρώπους της φίρμας ακόμα μεγαλύτερη ευρυχωρία. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 492 lt, με τα καθίσματα να αναδιπλώνονται σε αναλογία 40:20:40.
Πηγαίνοντας προς το εσωτερικό, διαπιστώνεις πως οι διαφορές σε σχέση με το A6 Avant είναι στην ουσία ελάχιστες. Η «ψηφιακή σκηνή», όπως την αποκαλεί η Audi αποτελείται από 2+1 οθόνες. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο στις 11,9”, με την κεντρική οθόνη τεχνολογίας OLED στις 14,5” να ξεχωρίζει για την υψηλή ευκρίνεια και τα κορυφαία γραφικά της. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και μια οθόνη 10,9” που μπορεί να τοποθετηθεί εμπρός από τον συνοδηγό.
Η συναρμογή κινείται στα γνωστά πρότυπα της Audi ενώ έχει γίνει και εκτεταμένη χρήση βιώσιμων υλικών, καθώς ένα μέρος της καμπίνας καλύπτεται από υφασμάτινες επενδύσεις Kaskade. Παράλληλα, η βελτιωμένη κατά 30% ηχομόνωση εγγυάται και αθόρυβα και άνετα ταξίδια ανεξάρτητα από τους τροχούς που έχεις επιλέξει. Οι τελευταίοι ξεκινάνε από τις 19 ίντσες και φτάνουν μέχρι τις 21. Σε αυτό το σημείο, αξίζει να αναφέρουμε πως η Audi έχει τοποθετήσει ειδικούς δακτυλίους στα λάστιχα, ώστε να μειωθεί ακόμα περισσότερο ο θόρυβος κύλισης.
Το φρεσκαρισμένο Audi A6 Sedan μπορεί να εξοπλιστεί και με αερανάρτηση, η οποία είναι 20 mm χαμηλότερη σε σχέση με τη συμβατική. Μάλιστα, στην σπορ ρύθμιση Dynamic μειώνεται επιπλέον 10 mm. Αξίζει δε να αναφέρουμε πως σε ταχύτητες άνω των 120 km/h, το αμάξωμα κατεβαίνει μόνο του στο χαμηλότερο επίπεδο για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική.
Στα των κινητήριων συνόλων, το μοντέλο, που πατά στην πλατφόρμα PPC θα είναι διαθέσιμο σε τρεις διαμορφώσεις. Στη βάση της γκάμας, συναντούμε την έκδοση με τον 2λιτρο TFSI και το τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας που αποδίδει 204 PS και 340 Nm. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου S tronic.
Ένα σκαλί πιο πάνω τοποθετείται η πετρελαιοκίνητη έκδοση, με τον 2λιτρο TDI που αποδίδει και πάλι 204 PS αλλά 400 Nm. H συγκεκριμένη έκδοση, μπορεί να έρθει και ως τετρακίνητη και επωφελείται από το προηγμένο ήπια υβριδικό σύστημα MHEV Plus 48V. Που επιτρέπει στο Audi A6 Sedan να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες ή κατά το ρολάρισμα (μπαταρία 1,7 kWh), μειώνοντας την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκουμε την στάνταρ τετρακίνητη έκδοση με τον 3λιτρο V6 TFSI που αποδίδει 367 ίππους, 550 Nm και εξοπλίζεται με το ήπια υβριδικό σύστημα MHEV Plus. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,7”, με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 250 km/h.
H εμπορική διάθεση θα ξεκινήσει στην Γερμανία άμεσα, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι.