Η Genesis παρουσιάζει το νέο αγωνιστικό hypercar GMR-001 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, με εντυπωσιακό πορτοκαλί χρώμα Magma Orange. Το όχημα στοχεύει να συμμετάσχει στους αγώνες αντοχής, ξεκινώντας από το Le Mans του 2026, και διαθέτει σασί και αμάξωμα από ανθρακονήματα σε συνεργασία με την Oreca.
Το υβριδικό σύστημα του GMR-001 περιλαμβάνει μπαταρία της Williams, ηλεκτροκινητήρα της Bosch και μετάδοση της X-Trac. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, η συνολική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 650 και 700 ίππων, με τον ηλεκτροκινητήρα να συνεισφέρει έως 70 ίππους και τον βενζινοκινητήρα να παρέχει τουλάχιστον 630 ίππους.
Πιο αναλυτικά:
Δεν σταματά να εντυπωσιάζει η Genesis με το αγωνιστικό της hypercar, που έχει σκοπό να πνιγεί στις σαμπάνιες για το Le Mans. Οι Κορεάτες αποκαλύπτουν σιγά σιγά τα χαρακτηριστικά του GMR-001, εκτινάσσοντας παράλληλα το ενδιαφέρον στα ύψη. Σε αυτά τα πλαίσια τοποθετείται η παρουσίασή του, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, βαμμένο σε ένα φανταχτερό πορτοκαλί χρώμα που δεν αφήνει βλέμμα για βλέμμα σε ησυχία!
Η Magma Orange απόχρωση είναι η επίσημη της Genesis Magma Racing, που θέλει να αφήσει το στίγμα της στους αγώνες αντοχής, αρχής γενομένης από το Le Mans του 2026. Το GMR-001 μπαίνει απίστευτα δυναμικά στο χώρο, αποτελώντας ενδεχομένως το πιο επιθετικό, αιχμηρό και φυσικά εντυπωσιακό πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh. Σασί και αμάξωμα εξυπακούεται πως κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, σε συνεργασία με τη φημισμένη ομάδα Oreca (γνωστή για τα τρομερά Viper, που έτρεχαν παλιότερα στους αγώνες αντοχής). Το ηλεκτρικό σκέλος του υβριδικού συνόλου είναι κοινό για όλες τις συμμετοχές, αποτελούμενο από μπαταρία της Williams Advanced Engineering, ηλεκτροκινητήρα της Bosch και μετάδοση της X-Trac.
Βάσει κανονισμών, η παροχή ισχύος από την ηλεκτρική μονάδα MGU (Motor-Generator Unit) δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 70 ίππους (40 ίπποι μίνιμουμ) και τα παραγόμενα ντεσιμπέλ από το θερμικό μοτέρ τα 110. Ακόμα και με αυτούς τους περιορισμούς η συνδυαστική ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 650 και 700 ίππων, δίχως να διευκρινίζεται η μέγιστη τιμή του βενζινοκινητήρα. Από τη στιγμή, όμως, που ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να συνεισφέρει μέχρι 70 ίππους, τότε στα συνολικά 700 άλογα ο βενζινοκινητήρας θα πρέπει να παρέχει τουλάχιστον τα 630. Δεν αποκλείεται και παραπάνω, αν η ρύθμιση για παράδειγμα θέλει την MGU στο μίνιμουμ των 40 ίππων. Σίγουρο, αντίθετα, είναι το όριο περιστροφής, που τοποθετείται στις 10.000 σ.α.λ.
Ο πρόεδρος της Hyundai Motorsport, ο οποίος έτρεχε το πρόγραμμα της Renault στη Formula 1 επί σειρά ετών, αποκάλυψε νωρίτερα στη χρονιά ότι το θερμικό σκέλος του GMR-001 θα αποτελείται από έναν twinturbo V8 στο θερμικό σκέλος. Πόθεν προέκυψε ο V8, από τη στιγμή που η Genesis και η Hyundai βγάζουν μάξιμουμ διτούρμπινους V6; Μέσα από την ένωση δυο τετρακύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων. Και μάλιστα όχι όποιων κι όποιων, αλλά δυο μοτέρ από τα i20 N Rally1! Την ευθύνη για την κατάκτηση νικών θα αναλάβουν δυο λαμπερά αστέρια των αγώνων αντοχής: από τη μια ο ο τρεις φορές νικητής του Le Mans André Lotterer, από την άλλη ο περσινός πρωταθλητής IMSA GTP και τέσσερις φορές νικητής των 12 Ωρών Sebring, Luis «Pipo» Derani.