Το Subaru Trailseeker αποτελεί το δεύτερο 100% ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων, μετά το Solterra. Το περιμέναμε και κατέφτασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.
Η περιορισμένη γκάμα της Subaru σημαίνει ότι δεν έχει τόσο συχνές παρουσιάσεις όπως όπως οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά σήμερα είναι μια σημαντική μέρα, αφού η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε τρία συνεχόμενα χτυπήματα: Το Trailseeker, το ανανεωμένο Solterra και το νέο Outback.
Στην ουσία, το Trailseeker είναι το Solterra για όσους θέλουν μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη περιπέτεια
Βλέπεις το Subaru Trailseeker και δεν μπορείς να αποφασίσεις αν μοιάζει περισσότερο με στέισον ή με SUV. Αλλά γιατί να διαλέξουμε; Προτιμούμε να το σκεφτόμαστε ως κάτι κοντά σε ηλεκτρικό Forester.
Εν τω μεταξύ, η γωνιώδης μάσκα και τα άβαφα πλαστικά στα φτερά θυμίζουν περισσότερο το Solterra πρώτης γενιάς. Με το νέο μοντέλο να υιοθετεί διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα και να διαφοροποιείται από το bZ4x.
Το Subaru Trailseeker είναι περίπου 150 mm μακρύτερο και 25 mm ψηλότερο από το Solterra. Και εκεί που το ισχυρότερο C-SUV αποδίδει 343 ίππους, το 4κίνητο Trailseeker ανεβαίνει στους 380, με δύο μοτέρ 204, ένα σε κάθε άξονα. Η απόσταση από το έδαφος των 211 mm είναι ίδια με του Solterra.
Σύμφωνα με τη Subaru, οι 380 ίπποι επαρκούν για να το εκτοξεύσουν από στάση στα 60 mph (97 km/h) σε 4,4”. Ήτοι περισσότερο από ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από το προηγούμενο WRX STI και το τρέχον WRX TR, εκδόσεις που δεν έρχονται στην Ελλάδα.
Η μπαταρία των 74,7 kWh χαρίζει 418 km αυτονομίας κατά EPA, δηλαδή περί τα 500 km κατά WLTP.3
Η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 1.590 kg, ενώ και το X-Mode περιλαμβάνει ρυθμίσεις Snow/Dirt και Deep Snow/Mud. Καθώς και Grip Control και Downhill Assist Control, ένα πραγματικό off-roader οπλοστάσιο.
Κρίμα που η Subaru δεν ανακοινώνει γωνίες προσέγγισης και λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά. Ξέρουμε ότι όπως και το Solterra, η φόρτιση δεν είναι το δυνατό του σημείο.
Με το 10-80% να διαρκεί περί τα 35’ και ο μέγιστος ρυθμός ταχυφόρτισης να μην ξεπερνά τα 150 kW.
Η καμπίνα του Trailseeker, όπως και η εξωτερική του σχεδίαση, δανείζεται σε μεγάλο βαθμό στοιχεία από το πρώτο EV της φίρμας. Και διαθέτει infotainment 14 ιντσών, ίδιο με του Solterra. Ήτοι το μεγαλύτερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Subaru.