Η Porsche κατέγραψε νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring για αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τη νέα 911 GT3, πετυχαίνοντας χρόνο 6 λεπτών και 56,294 δευτερολέπτων. Ο εργοστασιακός οδηγός Jorg Bergmeister σημείωσε ότι το νέο μοντέλο είναι ταχύτερο από το προηγούμενο, παρά το γεγονός ότι είναι 90 ίππους πιο αδύναμο και 90 κιλά πιο ελαφρύ.
Το ρεκόρ ξεπέρασε το προηγούμενο του Dodge Viper ACR, που ήταν 7 λεπτά και 1,3 δευτερόλεπτα. Η νέα GT3 προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και επιδόσεις, κάνοντάς την την πρώτη χειροκίνητη μετάδοση που σπάει το όριο των επτά λεπτών στην «Πράσινη Κόλαση».
Διαβάστε παρακάτω
Όπως υποσχέθηκε, η Porsche σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου στο Nürburgring για αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τη νέα 911 GT3.
Ο εργοστασιακός οδηγός Jorg Bergmeister κατάφερε να σημειώσει ρεκόρ γύρου 6’ 56” 294 με μια καινούργια 6τάχυτη 911 GT3. Επίδοση που όχι μόνο συντρίβει το παλιό ρεκόρ του Nürburgring για χειροκίνητα σασμάν, αλλά δείχνει πόσο ταχύτερη είναι η νέα GT3 από την παλιά. Με το παλιό γυρολόγιο να έχει επιτευχθεί από μοντέλο εξοπλισμένο με το αυτόματο PDK.
Η νέα GT3 καθίσταται το πρώτο μοντέλο με χειροκίνητη μετάδοση που σπάει το όριο των επτά λεπτών στην Πράσινη Κόλαση
Το προηγούμενο ρεκόρ για χειροκίνητα σασμάν κατείχε το Dodge Viper ACR για οκτώ χρόνια, με επίδοση 7’ 01” 3. Σημειωτέον ότι εκείνη η επίδοση αφορούσε τη μικρή διαδρομή, όπου η νέα 911 GT3 σημείωσε 6’ 51” 764. Οπότε η πραγματική απόσταση που χωρίζει τα δύο μοντέλα είναι περί τα 10”.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Porsche είναι 90 ίππους πιο αδύναμη, αλλά και 90 kg πιο ελαφριά. Το νέο ρεκόρ είναι επίσης κατά 3,7” ταχύτερο από τον χρόνο της 992 GT3 πριν το facelift.
«Η νέα 911 GT3 εμπνέει ακόμη μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο όριο από το προηγούμενο μοντέλο. Ήμουν πιο γρήγορος σχεδόν σε κάθε στροφή», δήλωσε ο Bergmeister.
«Μάθαμε πολλά από την 911 GT3 RS, ειδικά αναφορικά με το πλαίσιο. Το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο σταθερό στα σημεία που περιλαμβάνουν αναπήδηση, αλλά και στα κερμπ. Και χάρη στην κατά 8% κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης, οι ρεπρίζ είναι αισθητά καλύτερες.»
Το ερώτημα είναι τι χρόνο θα σημείωνε η αυτόματη ανανεωμένη GT3. Κανείς δεν γνωρίζει με ακρίβεια. Ο 49χρονος σχολίασε ότι «ακόμα και αν θα ήταν μερικά δευτερόλεπτα πιο γρήγορη, η χειροκίνητη ήταν σίγουρα πιο διασκεδαστική».
Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το προαιρετικό Weissach Package, το οποίο μειώνει το βάρος και βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση. Φορούσε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R, τα οποία αποτελούν την πιο σκληροπυρηνική γόμα που διατίθεται στη νέα GT3.
Ποιος θα μπορούσε να απειλήσει το ρεκόρ για τα χειροκίνητα κιβώτια; Κάμποσες εξωτικές κατασκευές μάς έρχονται στο μυαλό, προεξαρχόντων των μοντέλων Τ.33 της Gordon Murray Automotive.