Η κοινοπραξία Horse Powertrain, που περιλαμβάνει τις Geely, Renault και Aramco, παρουσίασε ένα επαναστατικό υβριδικό σύστημα συμβατό με ηλεκτρικά οχήματα.
Το νέο μηχανικό σύνολο συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρα σε μία ενιαία μονάδα, επιτρέποντας την εύκολη μετατροπή ηλεκτρικών μοντέλων σε υβριδικά χωρίς σημαντικές αλλαγές στο σχεδιασμό τους.
Το σύστημα μπορεί να λειτουργεί με διάφορα καύσιμα και προσφέρει ευελιξία στις κατασκευάστριες εταιρείες, καθώς έρχεται σε μια περίοδο όπου αρκετοί κατασκευαστές επιβραδύνουν τη μετάβασή τους σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα.
Πιο αναλυτικά
Έχουμε ακούσει για μετατροπές θερμικών μοντέλων σε EV αλλά το αντίστροφο; Και όμως, γίνεται, θυμήσου το FIAT 500e. Ξεκίνησε ως αμιγώς ηλεκτρικό και τώρα θα κυκλοφορήσει ως υβριδικό. Geely και Renault έχουν τη δική τους πρόταση.
Πρόκειται για την κοινοπραξία Horse Powertrain, πίσω από την οποία βρίσκεται η κινεζική Geely, η γαλλική Renault και ο πετρελαϊκός κολοσσός Αραβίας Aramco.
Δείγματα γραφής του έχουμε δει με το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζίνης που θα φορά η νέα Mercedes-Benz CLA. Με απόδοση 250 ίππους και 360 Nm. Αλλά και τον HR13, που αποδίδει 130 ίππους και 176 Nm από 1,3 lt. Και θα κινεί τα αγωνιστικά Caterham.
Το ηλεκτρικό σου μοντέλο δεν πουλά όσο θα ήθελες; Κάντο υβριδικό εν μία νυκτί, λέει η Horse
Το μηχανικό σύνολο περιέχει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, τον ηλεκτροκινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και όλα τα συμπαραμαρτυρούντα σε μια ενιαία μονάδα.
Που, όπως δηλώνει η Horse, καταλαμβάνει τον ίδιο χώρο με τον ηλεκτροκινητήρα ενός EV. Αυτό σημαίνει ότι οι κατασκευαστές θα μπορούσαν να εξοπλίσουν εκ των υστέρων ένα ηλεκτρικό μοντέλο με την υβριδική μονάδα χωρίς να χρειάζεται να επανασχεδιάσουν πλήρως το αυτοκίνητο. Ή να πρέπει να δημιουργήσουν μια νέα γραμμή παραγωγής.
Το σύστημα θα μπορεί να τροφοδοτηθεί με βενζίνη, μείγμα αιθανόλης-βενζίνης E85, καθαρή μεθανόλη και συνθετικά καύσιμα.
Μπορεί να λειτουργήσει τόσο ως παραδοσιακό υβριδικό, όπου ο θερμικός κινεί τους τροχούς. Όσο και ως EREV, όπου ο θερμικός αναλαμβάνει χρέη γεννήτριας για τον ηλεκτροκινητήρα.
Βιδώνει απευθείας στο υποπλαίσιο. Αν και έχει σχεδιαστεί για να αντικαταστήσει το μπροστινό ηλεκτρομοτέρ σε EV, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε θερμικές πλατφόρμες.
Η νέα μονάδα της Horse έρχεται τη στιγμή που αρκετοί κατασκευαστές επιβραδύνουν τη μετάβασή τους σε πλήρως ηλεκτρική γκάμα.
«Για πάνω από μια δεκαετία, φαινόταν ότι τα μπαταριοκίνητα ήταν ο μόνος δρόμος προς ένα καθαρό μέλλον», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Horse Powertrain, Matias Giannini.
«Ωστόσο, τώρα μεταβαίνουμε προς μια πληθώρα τεχνολογιών, που θα καλύπτουν διαφορετικές αγορές και απαιτήσεις».