Το Fisker Ocean, ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό SUV που προοριζόταν να ανταγωνιστεί την Tesla, εντοπίστηκε να φορτίζει στη Θεσσαλονίκη, παρά την οικονομική κατάρρευση της εταιρείας του το 2023. Με μπαταρίες 75 και 100 kWh και αυτονομία άνω των 707 χιλιομέτρων, το Fisker Ocean προσέφερε υψηλές επιδόσεις και ελκυστικό σχεδιασμό.
Ωστόσο, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων αυτών αντιμετωπίζουν ανησυχίες για την υποστήριξη και τα ανταλλακτικά. Ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου οχήματος φαίνεται να αναζητά ευκαιρίες αποζημίωσης μέσω ενός ενδεχόμενου ατυχήματος.
Πιο αναλυτικά
Fisker Ocean, το λες και αδικοχαμένο. Ένα πανέμορφο ηλεκτρικό SUV, που διαφημίστηκε ως η εμφατική απάντηση στο Tesla Model Y.
Ήταν διαθέσιμο με μπαταρίες 75 και 100 kWh, αυτονομία που ξεπερνούσε τα 707 km σύμφωνα με τo πρωτόκολλο WLTP. Με εμφάνιση και εξοπλισμό που σαγήνευε, αλλά και 550+ ίππους. Το αμερικανικό Fisker Ocean άρχισε να πωλείται το 2022, αλλά δύο χρόνια μετά, ήρθε η καταστροφή.
Η κατασκευάστρια εταιρεία κατέρρευσε οικονομικά και μετά από κάμποσες απέλπιδες προσπάθειες, από τον περασμένο Ιούνιο είναι και επισήμως νεκρή.
Οι περισσότεροι θα φοβόμαστε να πάμε μέχρι τη γωνία. Αυτός ήρθε από τη Σουηδία στην Ελλάδα
Αυτό δεν σημαίνει ότι οι κάτοχοι Fisker Ocean τα έχουν για να τα κοιτούν. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι αγωνία έχουν μην τυχόν και τρακάρουν και δεν βρίσκουν ανταλλακτικά.
Πάντως, ένα αυτοκίνητο με σουηδικές πινακίδες συνελήφθη να φορτίζει στη Θεσσαλονίκη. Ίσως ο ιδιοκτήτης του σκέφτηκε ότι τα Βαλκάνια είναι μια καλή ευκαιρία για ένα τρακάρισμα που θα βγάλει το αυτοκίνητο μη επισκευάσιμο.
Ολική καταστροφή, παίρνει την αποζημίωση και αγοράζει κάποιο άλλο EV.
Το Fisker Ocean ήταν διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις: Extreme, Ultra και την εισαγωγική Sport. Η τελευταία ξεκινούσε από τις €41.900 στην Ισπανία, φορώντας LFP μπαταρία 75 kWh. Οι δύο ακριβότερες φορούσαν 100άρα μπαταρία και τιμολογούνταν €54.322 και €67.272 στη γερμανική αγορά.
Δεν είναι το πρώτο ηλεκτρικό που δεν εισάγεται στην πατρίδα μας, αλλά το έχουμε φωτογραφίσει επ’ αυτοφώρω. Το Tesla Cybertruck είχε εμφανιστεί στην Αλεξανδρούπολη και δεν μας ξέφυγε.
Το θηριώδες GMC Hummer των τεσσάρων τόνων, 5,5 m και 1.000+ ίππων κατάφερε να παρκάρει στην πλατεία Κλαυθμώνος στο κέντρο της Αθήνας. Το απαθανατίσαμε.
Αξίζει να σημειωθεί ότι εδώ και κάποιους μήνες, στους αθηναϊκούς δρόμους περιφέρεται και το κινεζικό Hummer, το Dongfeng MHero 1. Με περισσότερους από 1.000 ίππους από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες.