Ο Όμιλος Stellantis εισάγει στην ευρωπαϊκή αγορά το Leapmotor B01, ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, που θεωρείται ανταγωνιστής του Tesla Model 3.
Με μήκος 4,77 μέτρων και διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις ισχύος 180 και 217 ίππων, το B01 αναμένεται να κυκλοφορήσει με τιμή που ενδέχεται να παραμείνει κάτω από 30.000 ευρώ στην Ευρώπη.
Η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου θα γίνει στο Auto Shanghai την επόμενη εβδομάδα, όπου αναμένονται και λεπτομέρειες σχετικά με τις μπαταρίες και τις επιδόσεις του.
Πιο αναλυτικά
Η γκάμα της της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας που διανέμεται στην Ευρώπη από τον Όμιλο Stellantis από πέρυσι, εμπλουτίζεται με το Leapmotor B01.
Ύστερα λοιπόν από το μικροσκοπικό T03 και το οικογενειακό SUV C10, και τα δύο 100% ηλεκτρικά, η Leapmotor μόλις λάνσαρε μια έκδοση plug-in hybrid (με range extender που τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κινητήρα) του τελευταίου. Αλλά δεν σταματά εκεί! Η Leapmotor σκοπεύει να λανσάρει κι άλλα καινούργια μοντέλα στην αγορά της Γηραιάς Ηπείρου μέχρι το επόμενο έτος. Πέρα λοιπόν από το κόμπακτ SUV B10, που πιθανότατα θα παραχθεί στην Ευρώπη, ο Κινέζος κατασκευαστής θα λανσάρει επίσης και μια «κόμπακτ ηλεκτρική μπερλίνα», όπως είχε ανακοινώσει πέρυσι.
Για την πλήρη αποκάλυψη και το λεπτομερές τεχνικό του Leapmotor B01 θα χρειαστεί να περιμένουμε την άλλη εβδομάδα και το Auto Shanghai
Κι ενώ όλοι περιμέναμε τις επίσημες φωτογραφίες από την εταιρεία, το αυτοκίνητο αποκαλύφθηκε (ως συνήθως!) νωρίτερα από το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας Το οποίο έσπευσε να τη δείξει πολύ πριν από τις επίσημες καμπάνιες επικοινωνίας του κατασκευαστή.
Στη συνέχεια και σχεδόν κολλητά ήρθε η εταιρεία για να δώσει στη δημοσιότητα επίσημες φωτογραφίες του Leapmotor B01 από όλες τις γωνίες. Για να ανακαλύψουμε ένα μοντέλο με στιλ πολύ κοντινό σε αυτό του C10, με ήπιες και απλές γραμμές.
Και τελικά δεν είναι τόσο συμπαγές όσον αναμέναμε, καθώς το B01 μετρά σε μήκος 4,77 m, πλάτος 1,88 και ύψος 1,49 m, με το μεταξόνιο να μετρά 2,74 m. Με άλλα λόγια είναι δύο πόντους μεγαλύτερο από το Tesla Model 3 (4,72 m), αλλά με σημαντικά μικρότερο μεταξόνιο (2,88 m). Όπως και να ’χει όμως, και θα δραστηριοποιηθεί στην ίδια κατηγορία. Η γκάμα λανσαρίσματος θα συντίθεται από δύο εκδόσεις, η μια με ηλεκτρομοτέρ 180 ίππων και η άλλη με 217 ίππων. Η χωρητικότητα των μπαταριών δεν έχει γίνει ακόμη γνωστή, αν και υποτίθεται ότι θα χρησιμοποιεί παρόμοιες με εκείνες του C10 που είναι 69 kWh.
Το κινεζικό υπουργείο Βιομηχανίας ανακοινώνει τιμή στη σινική αγορά από 100.000 έως 150.000 γιουάν, ανάλογα με την έκδοση, δηλαδή από περίπου 18.000 ευρώ. Όμως, όπως γνωρίζετε, αυτές οι τιμές στην Κίνα επωφελούνται από τεράστιες επιδοτήσεις και δεν έχουν καμία σχέση με την τιμή των ίδιων προϊόντων στην Ευρώπη. Αλλά αν το ευρωπαϊκή B01 μπορέσει να διατηρήσει την τιμή του κάτω από τις 30.000 ευρώ, ίσως καταφέρει να πείσει το απαιτητικό κοινό της ηπείρου μας. Όσον αφορά αποδοτικότητα του αυτοκινήτου, αναμένεται να είναι καλύτερη από αυτήν του C10 -τουλάχιστον στη θεωρία.
Για την πλήρη αποκάλυψη και το λεπτομερές τεχνικό του Leapmotor B01 θα χρειαστεί να περιμένουμε το Auto Shanghai που ανοίγει τις πύλες του για το κοινό την επόμενη εβδομάδα, στις 23 Απριλίου