Το άρθρο αναφέρεται σε μια κίτρινη McLaren 720S, η οποία, παρά την εμφανή καλή κατάσταση της, έχει χαρακτηριστεί από την ασφαλιστική ως «ολική καταστροφή» λόγω ζημιών που προήλθαν από τρακάρισμα.
Αν και το αυτοκίνητο φαίνεται να λειτουργεί κανονικά και δεν έχει σοβαρά μηχανικά προβλήματα, οι επισκευές του ενδέχεται να είναι δαπανηρές, καθώς απαιτούνται ανταλλακτικά από ανθρακονήματα.
Η McLaren μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως track day car, αν και δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία της στο δρόμο.
Πιο αναλυτικά
Καινούργια ή ακόμα και μεταχειρισμένη McLaren, μόνο να ονειρευόμαστε μπορούμε πως κάποια στιγμή θα αποκτήσουμε. Τρακαρισμένη ή αν έχει βγει ολική όμως; Σαν να αυξάνονται οι πιθανότητες. Ακόμα κι αν το αυτοκίνητο δεν φαίνεται να είναι πλήρως κατεστραμμένο. Αρκεί να το λένε τα χαρτιά…
Η κίτρινη 720S που βλέπουμε, μοιάζει άθικτη. Διαβάζοντας την περιγραφή της αγγελίας, διαπιστώνεις ότι ναι μεν έχει κάποιες ζημιές στο αμάξωμα και το σασί, αλλά κατά βάση λειτουργεί κανονικά. Παρόλα αυτά, η ασφαλιστική την έχει κατηγοριοποιήσει ως «ολική καταστροφή»! Για να λάβει ένα όχημα τέτοιο χαρακτηρισμό στην Αμερική, θα πρέπει να κάνει μόνο για ανταλλακτικά. Καμία σχέση με το πώς φαίνεται η εν λόγω McLaren, η οποία δεν είναι ότι έχει περάσει από πλημμύρα ας πούμε, που θα δικαιολογούσε το «αθώο» παρουσιαστικό αλλά από κάτω θα ήταν ρημάδι. Η περιπέτειά της σίγουρα περιλαμβάνει τρακάρισμα, εμφανή τα σημάδια του στην αριστερή πόρτα, το οποίο προκάλεσε φθορές στο πάτωμα και το σασί, άσχετα που δεν υπάρχουν φωτογραφίες από αυτά τα σημεία. Μόνο τα λεγόμενα του πωλητή.
Κατά τα λοιπά, ο 4.0λιτρος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 720 ίππων και 770 Nm παραμένει υγιέστατος, όπως και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο SSG, αλλά και τα ηλεκτρονικά, ενώ δεν αναφέρονται προβλήματα ούτε σε ανάρτηση-φρένα. Με λίγα λόγια, η -κατά τα άλλα «ολικώς κατεστραμμένη»- συγκεκριμένη McLaren υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δλ. και να ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα τελικής. Για τα τυπικά, να αναφέρουμε πως είναι μοντέλο του 2019 και με 59.720 μίλια (96.111 χλμ.) στο οδόμετρο, άρα έκανε τις βόλτες της πριν την βγάλει στην αχρησία η ασφαλιστική. Στο δρόμο δεν μπορεί να κυκλοφορήσει, όμως θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άνετα ως track day car, μόνο που θα χρειάζεται να μετακινείται με τρέιλερ. Μικρό το κακό. Οι επισκευές φθηνές δεν πρόκειται να είναι, εφόσον μιλάμε για ανθρακονήματα, όμως δεν είναι και για πρέσα το αυτοκίνητο.