Το ολοκαίνουργιο, πλήρως ηλεκτρικό Toyota bZ7, μόλις παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Έχει μήκος πάνω από πέντε μέτρα και αναμένεται να γοητεύσει το κινεζικό κοινό, που λατρεύει τις ογκώδεις μπερλίνες.
Ενσωματώνει υψηλή τεχνολογία και ποιοτικό εσωτερικό, με τη βοήθεια του HarmonyOS, του λειτουργικού συστήματος της Huawei. Το Toyota bZ7 αποτελεί το πρώτο μοντέλο της κοινοπραξίας GAC και Toyota, που φοράει το HarmonyOS.
Οι Κινέζους αγοραστές θέτουν πολύ ψηλά την άνεση και την τεχνολογία, μη δίνοντας τόση σημασία στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Το bZ7 αναπτύχθηκε ειδικά για αυτούς
Είχαμε πρωτοδεί την ηλεκτρική μπερλίδα τον Νοέμβριο του περασμένου έτους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στην Guangzhou υπό μορφή πρωτοτύπου.
Με διέθετε ψηφιακούς εξωτερικούς καθρέφτες και χωνευτές χειρολαβές, δεν μας προξενεί εντύπωση που το μοντέλο παραγωγής δεν είναι αντίστοιχα φουτουριστικό. Αφού τίποτα από τα δύο δεν έφτασε στην πράξη.
Εξακολουθεί να διαθέτει την ίδια γραμμή οροφής, προβολείς σε σχήμα «C». Φώτα πλήρους πλάτους μπρος-πίσω, ένα διακριτικό χείλος στο καπό του πορτμπαγκάζ, ζάντες 21 ιντσών και αισθητήρα LiDAR στην οροφή.
Όσον αφορά τις επιλογές κινητήρων και μπαταριών, τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα. Ωστόσο, αναμένουμε το Toyota bZ7 να προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία και καλύτερες επιδόσεις από το μικρότερο αδερφάκι του, το σεντάν bZ3.
Το τελευταίο συνδυάζεται με δύο πακέτα μπαταριών, 50 και 65 kWh. Επιτρέποντας μέγιστη αυτονομία έως τα 615 km σύμφωνα με το κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC.
Στην καμπίνα, αν και κινεζικό, το Toyota τιμά τις ιαπωνικές του ρίζες. Με λιγότερες οθόνες και πιο μινιμαλιστική προσέγγιση σε σχέση με τα πιο πομπώδη αμιγώς κινεζικά μοντέλα.