Το νέο Lexus ES του 2025, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης, αντικαθιστά την 7η γενιά του μοντέλου και διατίθεται σε υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το μήκος του αυξήθηκε κατά 165 mm, φτάνοντας τα 5.140 mm, με μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 80 mm.
Για πρώτη φορά, το ES δεν θα διαθέτει βενζινοκινητήρες, προσφέροντας υβριδικές επιλογές με κινητήρες 2,0 και 2,5 lt, καθώς και ηλεκτρικές εκδόσεις με αυτονομία έως 685 km. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει ανανεωθεί με πολλές οθόνες και ελάχιστους φυσικούς διακόπτες, απευθυνόμενο κυρίως σε λάτρεις της τεχνολογίας.
Πιο αναλυτικά
Το Lexus ES του 2025 παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Έρχεται να αντικαταστήσει την 7η γενιά, που μας συντρόφευε από το 2018.
Αντλώντας έμπνευση τόσο από το τρέχον ηλεκτρικό SUV RZ της μάρκας, το αντίστοιχο θερμικό RX και το πρωτότυπο LF-ZL του 2023, το μήκος του Lexus ES φτάνει πλέον τα 5.140 mm. Είναι δηλαδή 165 mm μακρύτερο από πριν.
Το μεταξόνιο των 2.950 mm είναι 80 mm μακρύτερο από του μοντέλου που αντικαθιστά.
Για πρώτη φορά στα χρονικά, η κορυφαία μπερλίνα της Lexus δεν θα επισκέπτεται το βενζινάδικο
Τα υβριδικά ES διαθέτουν μια οριζόντια γρίλια κάτω από το σήμα της Lexus, η οποία απουσιάζει από τις ηλεκτρικές εκδόσεις.
Η βασική υβριδική έκδοση κινητήρα 2,0 lt που αποδίδει 197 ίππους. Η κίνηση γίνεται μόνο από τους μπροστινούς τροχούς και χρειάζεται 9,4” για να φτάσει τα 100 km/h.
Όποιος θέλει κάτι πιο εκλεκτό, θα αγοράσει το 4κίνητο Lexus ES 350h των 2,5 lt. Με 247 ίππους, μειώνει τον χρόνο του σπριντ στα πιο αξιοσέβαστα 7,8”. Και τα δύο μοτέρ είναι 4κύλινδρα, δεν υπάρχουν πλέον 6κύλινδρες επιλογές.
Οι καλές εκδόσεις του ES μπαίνουν στην πρίζα. Το φθηνότερο προσθιοκίνητο 350e αποδίδει 224 ίππους και φτάνει τα 100 σε 8,9”. Η αυτονομία του φτάνει τα 685 km στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο CLTC. Όταν είναι εξοπλισμένο με τις 19άρες ζάντες.
Η σωστή έκδοση είναι η ES 500e. Με δύο μοτέρ και τετρακίνηση, αποδίδει 343 ίππους και πιάνει τα 100 km/h σε 5,9”. Ωστόσο, αυτό μειώνει την αυτονομία του στα 610 km. Τα βάρη κυμαίνονται από 1,785 kg έως 2.285 kg
Το εσωτερικό λαμβάνει μια εξίσου μοντέρνα αναμόρφωση. Θα ικανοποιήσει τους λάτρεις της τεχνολογίας, όχι όμως και τους παραδοσιακούς αγοραστές της Lexus.
Αφού έχει ελάχιστους φυσικούς διακόπτες και πολλές οθόνες. Ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών μπροστά από τον οδηγό, infotainment 14 ιντσών στη μέση του ταμπλό και έξτρα μια δεύτερη οθόνη αφής στην πλευρά του συνοδηγού.