Η ιαπωνική εταιρεία βελτιώσεων Cars Hatano παρουσίασε το νέο Renault Twingo, με την ονομασία C’eLavie105, εμπνευσμένο από το εμβληματικό R5 Turbo. Το αυτοκίνητο, το οποίο αποκαλύφθηκε στην τελική του έκδοση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Council 2025 στην Ιαπωνία, διαθέτει φουσκωμένα φτερά και πίσω πόρτες που τονίζουν τη σπορ εμφάνιση του.
Αν και η βασική του έκδοση δεν περιλαμβάνει αναβαθμίσεις στον κινητήρα, προσφέρει πολλές προαιρετικές βελτιώσεις και αξεσουάρ, με τη συνολική τιμή να φτάνει κοντά στα 25.000 ευρώ. Η συνεργασία με τον γαλλικό βελτιωτικό οίκο Ravage προσθέτει επιπλέον επιλογές εξατομίκευσης, αν και οι λεπτομέρειες για την τιμή και το εσωτερικό φινίρισμα παραμένουν προς ανακοίνωση.
Πιο αναλυτικά
Τον Ιανουάριο του 2024, ο ιαπωνικός βελτιωτικός οίκος Cars Hatano παρουσίασε ένα Renault Twingo, εμπνευσμένο από το 5 Turbo. Και το ονόμασε C’eLavie105.
Ήταν ένα πρωτότυπο, με τη Hatano να αποκαλύπτει τώρα την τελική έκδοση παραγωγής του υπετροφικού Renault Twingo στο Σαλόνι Αυτοκινήτου Council 2025, στην Chiba της Ιαπωνίας.
Η αναφορά στο νούμερο «105» αντιστοιχεί στα χιλιοστά που έχει φαρδύνει το γαλλικό αυτοκίνητο πόλης. Για τον σκοπό αυτό απέκτησε φουσκωμένα φτερά, με τις τροποποιήσεις να εκτείνονται και στις πίσω πόρτες.
Όντας πισωκίνητο και πισωμήχανο, το μικρό γαλλικό αποκτά τη ζόρικη έκδοση που πάντα έλειπε από την γκάμα του
Μια αεροτομή οροφής μπορεί να προστεθεί προαιρετικά, όπως και τέσσερις προβολείς, σαν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα ράλι. Κάρμπον αεραγωγοί έχουν ενσωματωθεί στα πίσω φώτα και ένας διαχύτης στο χρώμα του αμαξώματος αγκαλιάζει τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Προσφέρονται πολλές αποχρώσεις και λεπτομέρειες φινιρίσματος, με τη Hatano να τιμά τα ιστορικά χρώματα της Renault Sport.
Το βασικό κιτ Hatano C’eLavie105 δεν περιλαμβάνει καμία αναβάθμιση στην απόδοση του κινητήρα. Τιμάται €15.300, ενώ αν ζεις στην Ιαπωνία, η τοποθέτηση κοστίζει επιπλέον €4.800. Δεν τα λες και λίγα, 20 χιλιάρικα μόνο για μόστρα.
Προαιρετικά, μπορούν να προστεθούν coilover Bilstein B14 με κόστος €1.350. Ενώ η απενεργοποίηση του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης θα σου κοστίσει επιπλέον €246.
Με τον κινητήρα πίσω και μεταξόνιο μόλις 2,49 m, το γαλλικό αυτοκίνητο μπορεί να γίνει πολύ παιχνιδιάρικο. Αν θεωρείς ότι δεν σου φτάνουν οι 110 ίπποι του 3κύλινδρου τούρμπο 0.9 TCe, αναβαθμίζονται σε 140 με κόστος €1.540.
Σε κάθε περίπτωση, το βάρος παραμένει λίγο πάνω από τον τόνο. Θα έχεις πληρώσει κοντά στα 25 χιλιάρικα, ξέχωρα από την αγορά του αυτοκινήτου, για να έχεις ένα πυραυλάκι τσέπης.
Η Hatano συνεργάζεται με τον γαλλικό βελτιωτικό οίκο Ravage, ο οποίος έχει σχεδιάσει μια ειδική έκδοση του Alpine A110 Group 4 που πωλείται αποκλειστικά από τον Ιάπωνα ειδικό.
Μέρος της δουλειάς τους απολαύσαμε πέρυσι με το C’eLavie 105 Maxi Concept. Με το διθέσιο εσωτερικό, το roll-cage και τα ακραία αεροδυναμικά βοηθήματα. Φορώντας τις χρυσές ζάντες της OZ, αυτές που σχεδίασε ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος για την Alpine A110.
Αυτή η συνεργασία επεκτείνεται πλέον και στο C’eLavie105, καθώς το τελευταίο μπορεί να παραγγελθεί με εσωτερικό φινίρισμα Ravage, από το οποίο δεν έχουν δημοσιευθεί ακόμη εικόνες. Ευτυχώς δεν έχει ανακοινωθεί και η τιμή, μέρες που είναι.