Η νέα αγωνιστική BMW M2 Racing, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, εξοπλίζεται με 4κύλινδρο κινητήρα 2,0 lt, διατηρώντας ωστόσο την αγωνιστική της ταυτότητα. Με 317 ίππους και 420 Nm ροπής, το αυτοκίνητο μπορεί να ξεπεράσει τα 270 km/h, αν και είναι πιο αδύναμο σε σχέση με το μοντέλο δρόμου που διαθέτει τον 6κύλινδρο κινητήρα.
Το M2 Racing προσφέρει πλήρη αγωνιστικό εξοπλισμό, όπως μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, ενώ η τιμή του ξεκινά από €98.000. Η BMW εκτιμά ότι η στενή σχέση με το μοντέλο παραγωγής θα μειώσει τα λειτουργικά κόστη, με τις πωλήσεις να αναμένονται τον Ιούνιο.
Πιο αναλυτικά
Λατρεύουμε την BMW M2 και τον υπέροχο twin-turbo 6κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της. Αλλά η αγωνιστική Racing που μόλις παρουσιάστηκε, τον έχει απαρνηθεί για χάρη του υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου των 2,0 lt.
Πρόκειται για το μοτέρ που κινεί την 2 Series Gran Coupé. Έτσι, ενώ η τρέχουσα BMW M2 (G87) καρπώνεται τον 3λιτρο S58, τους 480 ίππους και τα 600 Nm του, η Racing αρκείται σε 317 ίππους και 420 Nm.
Η γερμανική εταιρεία δηλώνει ότι επαρκούν ώστε το αγωνιστικό της να ξεπερνά τα 270 km/h, ενώ το μόνο διαθέσιμο κιβώτιο ταχυτήτων είναι το 7τάχυτο αυτόματο της ZF, φορώντας λογισμικό BMW M Motorsport.
Παράδοξο αλλά ισχύει: Η αγωνιστική BMW M2 είναι πιο αδύναμη από το αντίστοιχο μοντέλο δρόμου
Η BMW M2 Racing ξεκινά από τις €98.000, που σου εξασφαλίζουν ένα πλήρως εξοπλισμένο αγωνιστικό, έτοιμο για την πίστα. Φοράει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό με ξεχωριστό κύκλωμα ψύξης, φρένα BMW M, αμορτισέρ KW και ρυθμιζόμενες μπροστινές και πίσω αντιστρεπτικές ράβδους.
Διαθέτει επίσης LED φώτα, αεροδυναμικά βοηθήματα, πίσω προβολέα ομίχλης και ελαφριά οροφή. Η BMW βάφει όλα τα αμαξώματα στη λευκή απόχρωση U300 Alpine White III.
Στο εσωτερικό, το αυτοκίνητο διαθέτει έναν συγκολλημένο κλωβό ασφαλείας, ο οποίος συμμορφώνεται με τους τελευταίους κανονισμούς της FIA. Διαθέτει επίσης κάθισμα ασφαλείας Sabelt GT-AM και πυροσβεστήρα.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμη και κλιματισμό, αλλά και όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Όπως λειτουργίες οδήγησης της BMW M Motorsport και ρυθμιζόμενο κόφτη ταχύτητας για το πέρασμα στα πιτ.
Τα έξτρα περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή, ένα ειδικό κιβώτιο για να φορτώνεις έρμα, εφόσον βέβαια σου χρειάζεται κάτι τέτοιο. Καταγραφικό δεδομένων, τακάκια φρένων Endless, μπάκετ κάθισμα οδηγού Sabelt GT-Pro, σύστημα ανύψωσης με αέρα.
Αλλά και σιγαστήρα για την εξάτμιση, κάθισμα συνοδηγού, κουκούλα και αυτοκόλλητα M Motorsport.
«Το αυτοκίνητο είναι προσιτό ενώ προσφέρει σε αγωνιστικές ομάδες και οδηγούς ασυμβίβαστες επιδόσεις, ανθεκτικότητα και απόλυτη οδηγική απόλαυση», δήλωσε ο CEO της BMW M, Franciscus van Meel.
Η BMW θεωρεί θετικό το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος του αγωνιστικού λόγω της στενής σχέσης του με το αυτοκίνητο παραγωγής. Η εξέλιξη της Racing ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2023, ενώ οι πωλήσεις της θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο.