- Η ελληνική γαλανόλευκη καλοκαιρινή πορεία στο μπάσκετ αντικατοπτρίζεται και στα social media.
- Το Instagram και το Tik Tok έδειξαν αύξηση του ενδιαφέροντος με αύξηση followers 45% και 66% αντίστοιχα.
- Καταγράφηκαν 3,749 posts και stories με 46 την ημέρα, 15.4 εκατομμύρια post video views, 91.6 εκατομμύρια post impressions και 8.5% engagement rate.
- Η δουλειά της ΕΟΚ στα social media αναδεικνύει την αγάπη του κόσμου για το μπάσκετ και τις εθνικές ομάδες.
- Η ανοδική πορεία των εθνικών ομάδων κάθε ηλικίας προκαλεί ενθουσιασμό και στα social media.
Η Εθνική Ανδρών, η πορεία της Εθνικής Νέων Ανδρών, η άνοδος της Εθνικής Νέων Γυναικών, η πορεία της Εθνικής Παίδων στο Ευρωμπάσκετ U16 στην Κρήτη ήταν από τα σημεία αναφοράς για το ελληνικό γαλανόλευκο καλοκαίρι με το ενδιαφέρον του κόσμου να μεταφράζεται και μέσα από την άνοδο των social media της ΕΟΚ.
Το Instagram και το Tik Tok ήταν τα μέσα τα οποία έδειξαν σε μεγαλύτερο βαθμό της αύξησης του ενδιαφέροντος του κόσμου για τις Εθνικές Ομάδες. Το πρώτο παρουσίασε αύξηση σε followers της τάξης του 45%, ενώ το δεύτερο, που είναι και η σχετικά πιο πρόσφατη προσθήκη στα social media της ΕΟΚ, έδειξε αύξηση 66%. Συνολικά, 437.893 άνθρωποι είναι πλέον… ακόλουθοι των κοινωνικών δικτύων της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης.
Μέσα στο καλοκαίρι έγιναν 3,749 post και story, αριθμός ο οποίος μεταφράζεται σε 46 την ημέρα (!), έγιναν 15.4 εκατομμύρια post video views (αύξηση 471%), 91.6 εκατομμύρια post impressions (αύξηση 390%), ενώ υπήρξε 8.5% engagement rate!
Όλα αυτά δείχνουν την δουλειά που γίνεται από την ΕΟΚ και σε αυτό τον τομέα, αλλά δείχνουν και κάτι πολύ πιο σημαντικό, κάτι που βιώσαμε και φέτος στα γήπεδα: Την αγάπη του κόσμου για το μπάσκετ, την αγάπη του κόσμου για τις εθνικές ομάδες κάθε ηλικίας, όπου κι αν αγωνίζονται!