- Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για εξαγωγές επιχειρήσεων παρέχει πληροφορίες και συμβουλευτικές υπηρεσίες
- Export Helpdesk του Enterprise Greece παρέχει πληροφορίες για εξαγωγικές διαδικασίες, κανονισμούς και αγορές
- Λειτούργησε πιλοτικά το 2023 και παρουσιάστηκε επίσημα στη ΔΕΘ 2024
- Απαντήθηκαν 1016 αιτήματα, το 77% εντός 24 ωρών, από 37 διαφορετικούς κλάδους και 73 χώρες
- Πραγματοποιήθηκαν 50 εξατομικευμένες συνεδρίες συμβουλευτικής και 5 σεμινάρια εξαγωγικών διαδικασιών
- Στόχος ενίσχυσης της παγκόσμιας παρουσίας των ελληνικών επιχειρήσεων μέσω της πλατφόρμας
Σε επίσημη λειτουργία βρίσκεται η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την στήριξη των εξαγωγικών επιχειρήσεων, μέσα από πληροφόρηση και συμβουλευτικές υπηρεσίες, προκειμένου να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες εξαγωγών και να ενισχύσουν την παγκόσμια παρουσία τους.
Το Export Helpdesk του αρμόδιου εθνικού φορέα του υπουργείου Εξωτερικών, Enterprise Greece, είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει πληροφορίες για τις εξαγωγικές διαδικασίες, μέσω εναλλακτικών καναλιών (τηλέφωνο, email, web interface, ηλεκτρονικές φόρμες, κ.λπ.), τους κανονισμούς και τις αγορές. Παρέχει πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία και αναλύσεις, δεδομένα από παγκόσμια databases, καθώς και σε πλήθος ψηφιακών εργαλείων που διευκολύνουν τις εξαγωγές των ελληνικών επιχειρήσεων σε διεθνείς αγορές.
Το Export Helpdesk λειτουργούσε πιλοτικά, ενώ παρουσιάστηκε επισήμως κατά την διάρκεια εκδήλωσης στη ΔΕΘ 2024.
Κατά τη πιλοτική λειτουργία του το 2023, απαντήθηκαν 1016 αιτήματα, το 77% των οποίων απαντήθηκε εντός 24 ωρών, 37 διαφορετικών κλάδων, για 73 χώρες ενδιαφέροντος.
Πραγματοποιήθηκαν 50 εξατομικευμένες συνεδρίες συμβουλευτικής και εκπαίδευσης ενώ διοργανώθηκαν 5 σεμινάρια για εξαγωγικές διαδικασίες και προβολή προϊόντων σε διεθνείς αγορές.