Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024

To νέο Citroen C3 φέρνει την επανάσταση: Περισσότεροι χώροι και υβριδικό κινητήριο σύστημα

H Citroёn με το νέο ë-C3 επιτυγχάνει τον εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας την αρχική έκδοση με τιμή εκκίνησης από €19.710 (περιλαμβάνεται η κρατική επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3).

Η Citroёn ανανεώνει το best seller της Ευρωπαϊκής αγοράς, με το νέο επαναστατικό C3 το οποίο έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά. Με κάθε νέα γενιά του C3, η Citroёn ταράζει τα νερά της αγοράς προσφέροντας ένα καινοτόμο μοντέλο, διατηρώντας τα γνώριμα ποιοτικά χαρακτηριστικά της μάρκας, μεταξύ των οποίων τη μοναδική σχεδίαση, την απαράμιλλη άνεση και τον πλούσιο εξοπλισμό.

Η δε ελκυστική τιμολογιακή πολιτική κάνει το νέο C3 εξαιρετικά δημοφιλές σε ένα ευρύ κοινό απαντώντας στις εξατομικευμένες ανάγκες των καταναλωτών.

Ως μία εισαγωγική επιλογή, το νέο Citroën C3 προσφέρεται με τον νέας γενιάς βενζινοκινητήρα 1,2 Turbo με ισχύ 100 ίππων, που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Πλήρως επανασχεδιασμένος για επιδόσεις και αξιοπιστία, ο κινητήρας αυτός πλέον εξοπλίζεται με αλυσίδα χρονισμού. Στον μεικτό κύκλο κατά WLTP, η έκδοση αυτή αναμένεται να πιστοποιηθεί στα 126 έως 128 γρ. CO2/χλμ.

Μαζί με την βενζινοκίνητη 1.2 Turbo 100hp έκδοση, το νέο Citroёn C3 προσφέρεται για πρώτη φορά με υβριδικό κινητήριο σύστημα χάρη στην ευελιξία και την προσαρμοστικότητα της SmartCar πλατφόρμας.

Η υβριδική έκδοση του νέου Citroёn C3 αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση καθώς επιτρέπει έως και 50% αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης εντός των αστικών κέντρων. Χωρίς περιορισμούς επαναφόρτισης, επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει όλα τα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης, από την ευκολία οδήγησης χωρίς θορύβους ή κραδασμούς έως την πρόσβαση σε ζώνες χαμηλών ρύπων (αστικά κέντρα).

To νέο Citroen C3 φέρνει την επανάσταση: Περισσότεροι χώροι και υβριδικό κινητήριο σύστημα

Αυτή η υβριδοποίηση συνδυάζει τα πλεονεκτήματα βενζίνης και ηλεκτρισμού με δύο κινητήρες οι οποίοι λειτουργούν μαζί ή ξεχωριστά, αυτόματα και χωρίς την παρεμβολή του οδηγού. Βασισμένη στην Hybrid 48V τεχνολογία, αποτελείται από μίαμπαταρία ιόντων λιθίου 48V η οποία επαναφορτίζεται κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων φάσεων οδήγησης, ένα τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 100 ίππων (74 kW) νέας γενιάς σχεδιασμένο ειδικά για να συνδυάζεται με αυτό το υβριδικό σύστημα καθώς και με ένα νέο εξηλεκτρισμένο κιβώτιο ë-DCS6 διπλού συμπλέκτη, με ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα ë-Motor 21 kW, που παράγεται στη Γαλλία.

Απλό και ομαλό στη χρήση του, το Hybrid 100 προσφέρει ευχαρίστηση και ευελιξία με ροπή 205 Nm (55 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα) ενώ την ίδια στιγμή μειώνει τις εκπομπές ρύπων και την κατανάλωση σχεδόν κατά 10% σε σύγκριση με μία αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση. Κατά τον μεικτό κύκλο WLTP, αυτή η έκδοση αναμένεται να πιστοποιηθεί στα 117 γρ. CO2/χλμ. Κατά την επιτάχυνση, ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει επιπλέον ισχύ 9 kW (περίπου 12 ίπποι), εξασφαλίζοντας συνεχώς ένα υψηλό επίπεδο άνεσης ενώ την ίδια στιγμή εγγυάται δυναμική επιτάχυνση.

Το νέο ё-C3 φέρνει την επανάσταση στην ηλεκτροκίνηση γκρεμίζοντας το κατεστημένο σε ότι αφορά τη σχεδίαση και την κατασκευή των ευρωπαϊκών μοντέλων της κατηγορίας Β. Η δημοφιλής και τολμηρή μάρκα επανεφευρίσκει τον εαυτό της για να ανταποκριθεί επιθετικά στην πρόκληση να καταστήσει την πλήρως ηλεκτρική μετακίνηση προσιτή σε όλους, με το πρώτο ευρωπαϊκής σχεδίασης και κατασκευής, αμιγώς ηλεκτρικό B-hatchback για πελάτες που επιζητούν τα πλεονεκτήματα των μηδενικών εκπομπών ρύπων, με καθαρή, λογική, και σε προσιτή τιμή, κινητικότητα.

To νέο Citroen C3 φέρνει την επανάσταση: Περισσότεροι χώροι και υβριδικό κινητήριο σύστημα

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën, Thierry Koskas, εξηγεί: «Η προσφορά οχημάτων σε προσιτές τιμές ήταν πάντα σημαντικό μέρος του DNA της Citroën. Ωστόσο, οι προσδοκίες των πελατών για τα μοντέλα του segment Β έχουν αλλάξει, ιδίως με την αύξηση της δημοφιλίας των SUV, και ταυτόχρονα την αυξανόμενη επιθυμία τους να οδηγούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Καινοτομώντας, η Citroën τολμά να κάνει ακριβώς αυτό, με το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3 για τους Ευρωπαίους της πελάτες: ένα φρέσκο, εντυπωσιακό και άνετο B-hatch, που είναι πλήρως εξοπλισμένο, ειδικά σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στην Ευρώπη, που προσφέρεται σε εξαιρετικά προσιτές τιμές.»

Για πρώτη φορά στον όμιλο Stellantis, η οικονομική και σχεδιασμένη αποκλειστικά για ηλεκτρικά (BEV), πλατφόρμα χρησιμοποιεί μια μπαταρία 44 kWh LFP (Lithium Ferro Phosphate) για να προσφέρει έως και 326km αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο βάσει WLTP, ενώ η δυνατότητα ταχείας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) 100kW, επιτυγχάνει επαναφόρτιση από το 20 έως το 80% της χωρητικότητας σε μόλις 26 λεπτά.

Η στάνταρ επαναφόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC), από 20% έως 80%, διαρκεί περίπου 4 ώρες & 20λ. με ισχύ 7kW ή 2 ώρες & 52λ. εφόσον διατίθεται φορτιστής ισχύος 11 kW. Η πρόσβαση τόσο στις οικιακές όσο και στις δημόσιες εγκαταστάσεις φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος, είναι εύκολη χρησιμοποιώντας το καλώδιο Mode3 που παρέχεται στο στάνταρ εξοπλισμό, και είναι ιδανικό για συχνή επαναφόρτιση στο σπίτι με τη χρήση wallbox, καθώς και σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Το καλώδιο μπορεί να φορτίσει είτε με μονοφασική παροχή 7,4kW είτε με τριφασικό wallbox 11kW.

Με τον κινητήρα των 83kW (113hp) και το πλήρως αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0-100km/h σε 10 περίπου δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα των 135km/h, το νέο ë-C3 προσφέρει υπεραρκετή ισχύ και απόδοση, για την καθημερινή οδήγηση και την κυκλοφορία, ιδιαίτερα σε αστικά και περιαστιακά περιβάλλοντα.

Ο χρήστης έχει επίσης τη δυνατότητα να προγραμματίζει τις διαδρομές του, αλλά και να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο, την κατάσταση φόρτισης και το επίπεδο της μπαταρίας, και να απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία πλοήγησης χάρη στη νέα εφαρμογή e-ROUTES. Αυτό έχει σχεδιαστεί ειδικά για ηλεκτρικά οχήματα Citroën, ως μέρος των δικτυωμένων υπηρεσιών «Connect Plus» της εταιρείας. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyCitroën, ο οδηγός του ë-C3 μπορεί επίσης να διαχειρίζεται τον προγραμματισμό της φόρτισης, καθώς και να προγραμματίσει την θερμοκρασία ψύξης-θέρμανσης της καμπίνας, αλλά και να ελέγξει το επίπεδο της μπαταρίας καθώς και τη θέση στάθμευσής του.

To νέο Citroen C3 φέρνει την επανάσταση: Περισσότεροι χώροι και υβριδικό κινητήριο σύστημα

Μια μοναδική εμπειρία άνεσης

Το νέο Citroёn C3 φημίζεται για την οδηγική εμπειρία και την άνεση που προσφέρει, χαρακτηριστικά τα οποία ενδυναμώνονται στη νέα του γενιά.

Ανάρτηση Citroën Advanced Comfort®: για πρώτη φορά το νέο Citroёn C3 υιοθετεί την ανάρτηση Advanced Comfort με υδραυλικά “μαξιλάρια” προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions) η οποία αποτελεί και αποκλειστικότητα της Citroёn. Η εν λόγω ανάρτηση διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του νέου Citroёn C3 και προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες μία μοναδική αίσθηση άνεσης. Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα ανάρτησης το οποίο χρησιμοποιεί αμορτισέρ, ελατήρια και μηχανικά στοπ, η λύση της Citroën προσθέτει δυο υδραυλικά στοπ, ένα για συμπίεση και ένα για αποσυμπίεση.

Αυτό το τεχνολογικό επίτευγμα, επιτρέπει στους μηχανικούς να ρυθμίζουν την ανάρτηση και να προσφέρουν μία ακόμα πιο ομαλή αίσθηση του δρόμου, με το αυτοκίνητο να δίνει την εντύπωση ότι κινείται πάνω σε ένα μαγικό χαλί. Το συγκεκριμένο πλεονέκτημα είναι αισθητό σε χαμηλές ταχύτητες, εξουδετερώνοντας τις όποιες ανωμαλίες του δρόμου. Στις μεσαίες ταχύτητες, αυτή η καινοτομία προσφέρει καλύτερο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος στον διαμήκη άξονα, αποτρέποντας τις ταλαντώσεις.

Καθίσματα Advanced Comfort®: Επιπρόσθετα, το νέο Citroёn C3 εξοπλίζεται με τα νέας γενιάς, και επανασχεδιασμένα αποκλειστικά για το νέο C3, καθίσματα Advanced Comfort, άλλη μια μοναδική καινοτομία της Citroёn, τα οποία διαθέτουν 10mm επιπρόσθετου αφρώδους υλικού στη βάση και την πλάτη του καθίσματος για κορυφαία επίπεδα άνεσης.

CZen Lounge Concept: το μπροστινό τμήμα της καμπίνας των επιβατών έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι απλό, ζεστό και εργονομικό προκειμένου να προσφέρει μία αίσθηση ηρεμίας και γαλήνης. Αυτό επιτυγχάνεται πρωτίστως μέσα από ένα μινιμαλιστικά σχεδιασμένο ταμπλό, το οποίο εκτείνεται οριζόντια και είναι διαιρεμένο σε δύο διακριτά επίπεδα. To κάτω επίπεδο είναι επενδυμένο με ύφασμα, το οποίο αποκαλείται “Sofa Design” (εμπνευσμένο από τα στοιχεία απαλότητας και άνεσης που προσφέρουν οι καναπέδες).

Η απουσία ενός παραδοσιακού πίνακα οργάνων είναι μία πραγματική καινοτομία για το άνω τμήμα του ταμπλό. Το νέο Citroёn C3 διατίθεται, για πρώτη φορά, με ένα ανανεωμένο Citroën Head-Up Display, το οποίο προβάλλει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την οδήγηση, σε μία μαύρη γυαλιστερή επιφάνεια τοποθετημένη ανάμεσα στην κορυφή του ταμπλό και το κάτω τμήμα του παρμπρίζ. Αυτή η έξυπνη λύση επιτρέπει στον οδηγό να έχει εύκολη πρόσβαση σε όλες τις σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται χωρίς να στρέψει το βλέμμα του από τον δρόμο. Η καινοτομία αυτή συνδυάζεται με ένα νέο συμπαγές πολυλειτουργικό τιμόνι, μικρότερο σε μέγεθος και πολύ πιο εύκολο στο χειρισμό.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Οι Καβαλίερς νίκησαν τους Μπακς

Οι Μπακς, μετά την κατάκτηση του NBA Cup, ηττήθηκαν...

Πέρασε από την Καρδίτσα και προκρίθηκε στο Final-8 ο ΠΑΟ

Ο ΠΑΟΚ επικράτησε στην Καρδίτσα με τελικό σκορ 84-81...

Κ. Τσουκαλάς: Η κυβέρνηση αγνόησε τους χαμηλοσυνταξιούχους – Το ΠΑΣΟΚ προτείνει ένα νέο επίδομα

Ο Κώστας Τσουκαλάς από το ΠΑΣΟΚ καταγγέλλει την κυβέρνηση...

MVP της 17ης αγωνιστικής στη Euroleague ο Κορντινιέ

Ο Αϊζάια Κορντινιέ αναδείχθηκε MVP της 17ης αγωνιστικής στη...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Mercedes Benz-Vans: Η αρχή μιας καινούργιας εποχής

«Γειά σου κόσμε!». Με αυτό το σλόγκαν η Mercedes-Benz Vans προαναγγέλλει μια νέα εποχή για τη μάρκα, η οποία από το 2026 θα παρουσιάσει...

Lancia: 100% Φτιαγμένο στην Ιταλία η νέα Gamma

Σε μια συζήτηση που πραγματοποιήθηκε με τον υπουργό Αντόλφο Ούρζο, στο Υπουργείο Επιχειρήσεων της Ιταλίας, ο Ζαν-Φιλίπ Ιμπαράτο, COO του ομίλου Stellantis για την...

Skoda: Με Σύγχρονη Στερεά σχεδίαση το ηλεκτρικό Enyaq

Το αναμενόμενο facelift του ηλεκτρικού Skoda Enyaq, δεν περιορίζεται μόνο στα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά Modern Solid, που συμβάλλουν στην πιο φρέσκια εικόνα, αλλά συνεισφέρουν...

Hyundai: Ελληνική αναγνώριση σε πανευρωπαϊκή κλίμακα

«Η δική μας στιγμή» («Our Time») ήταν το κεντρικό μήνυμα του φετινού Πανευρωπαϊκού Συνεδρίου Επισήμων Εμπόρων Hyundai, στο οποίο συμμετείχε το σύνολο του δικτύου...

UM: Ήρθε το καινούριο high wheel scooter Wynwood 125

Λίγο πριν την εκπνοή του 2024, η UM Motorcycles λανσάρει, μέσω της εισαγωγικής της εταιρείας, ένα ακόμα μοντέλο που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα...

Το πρώτο σταθμό LNG-CNG στην Αττική

Ένα από τα καύσιμα που θεωρούνται το μέλλον στις οδικές μεταφορές, ειδικά στα μεγάλα οχήματα (φορτηγά και λεωφορεία), είναι το LNG, το Υγροποιημένο Φυσικό...

Honda: Εισάγει το καινούργιο υβριδικό Prelude στην Ευρώπη

Κι ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι συνομιλίες της Honda με τη Nissan για συγχώνευση των δύο εταιρειών, ίσως και με τη συμμετοχή της Mitsubishi...

MINI: Οι αιτίες που το Countryman απέσπασε 5 αστέρια στις δοκιμές ασφάλειας

Στις πρόσφατες δοκιμές του ανεξάρτητου οργανισμού δοκιμών ασφάλειας EuroNCAP, το ΜΙΝΙ Countryman απέσπασε 5 αστέρια, συνολικά. Το MINI Countryman, το οποίο κατασκευάζεται στη Λειψία, διακρίθηκε...

Ford: Έτοιμα τα ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα του νέου Ford Puma Gen-E

Αντίστροφη μέτρηση για το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E, το οποίο μπήκε στην παραγωγή και ετοιμάζεται για πωλήσεις στις αρχές του 2025. Κι ενώ η...

Τι απαιτούν οι ευρωπαίοι παραγωγοί αυτοκινήτων για την ανακύκλωση των οχημάτων

Η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αναγνωρίζει τη φιλόδοξη πρόταση για κανονισμό για οχήματα στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Σήμερα, 17 Δεκεμβρίου, συνεδριάζει το...