Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκινώντας με τη Red Bull από την pole position κατάφερε να απομακρυνθεί νωρίς, όχι όσο θα ήθελε, καθώς ο Λάντο Νόρις με τη McLaren έμενε εντός του DRS, που σημαίνει ότι με ανοικτή την πίσω αεροτομή ο Νόρις θα μπορούσε να πλησιάσει περισσότερο.
Όμως, ο Φερστάπεν κάνοντας τον ταχύτερο γύρο, μπόρεσε να φύγει πάνω από το 1 δευτ., φτάνοντας στο 1,4 δευτ. από τον… διώκτη του, τη στιγμή που ο τρίτος Ράσελ με τη Mercedes απειλούσε τον Νόρις. Οι δύο Ferrari με Σάινθ και Λεκλέρ ακολουθούσαν αλλά σε μεγάλη απόσταση, χωρίς να απειλούν. Ο Χάμιλτον στην 6η θέση με την άλλη Mercedes προσπαθούσε να παραμείνει κοντά στους πρώτους.
Οι διαφορές στον 9ο από τους 19 γύρους του sprint ήταν ήδη μεγάλες, με όλους τους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη μεσαία γόμα της Pirelli.
Ο Σάινθ κατάφερε να περάσει τον Ράσελ, επιχειρώντας να αναρριχηθεί ψηλότερα, όντας στην 3η θέση, ενώ και ο Λεκλέρ πέρασε τον Ράσελ, θέτοντας τις δύο Ferrari σε 3η – 4η θέση. Μάλιστα, είχε ξεκινήσει και μια μάχη μεταξύ των δύο οδηγών της ιταλικής ομάδας.
Ο Νόρις δεν έδειχνε να μπορεί να κατεβάσει τη διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο, ενώ και στις πιο κάτω θέσεις δύσκολα είχαμε αλλαγές. Ο Πέρες μπόρεσε με τη δεύτερη Red Bull να ανέβει 9ος, ενώ ο Πιάστρι με τη δεύτερη McLaren ήταν 11ος. Και οι δύο έχουν γρήγορα μονοθέσια.
Στον 14ο από τους 19 γύρους η κατάταξη παρέμενε ίδια: Φερστάπεν, Νόρις, Σάινθ, Λεκλέρ, Ράσελ, Χάμιλτον, Μάγκνουσεν με Haas, Χούλκενμπεργκ με Haas, Πέρες. Αν εξαιρέσουμε τους δύο πρώτους, είχαμε στη συνέχεια δύο Ferrari, δύο Mercedes και δύο Haas.
Έναν γύρο πριν το φινάλε του sprint ο Φερστάπεν ήταν σε άλλο ρυθμό από τους υπόλοιπους οδηγούς, κάνοντας περίπατο στο ελαφρά συννεφιασμένο Οστιν του Τέξας. Ωστόσο, η επίθεση του Σάινθ στου Νόρις έφερε αποτέλεσμα, καθώς πέρασε δεύτερος, ενώ το ίδιο ήθελε να κάνει και ο Λεκλέρ κολλημένος πίσω από Νόρις. Όμως, λίγο πριν πέσει η καρό σημαία έκανε λάθος στα φρένα και έχασε την ευκαιρία.
Τελικά, το βάθρο του sprint είχε Φερστάπεν, Σάινθ και Νόρις. Με αυτή τη νίκη του ο Φερστάπεν αύξησε στους 54 βαθμούς τη διαφορά του από τον Νόρις στο πρωτάθλημα.
Εν αναμονή του αυριανού grand prix, όπου εκεί, με περισσότερους γύρους, θα περιμένουμε μεγαλύτερες μάχες και με στρατηγική αλλαγής ελαστικών.