Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου, 2024

BYD: Στο δρόμο με το ηλεκτρικό BYD Atto 3 των 204 ίππων

Build Your Dreams λέει η κινεζική BYD, χρησιμοποιώντας ένα ιδιαίτερα έξυπνο σλόγκαν που «παίζει» και με τα αρχικά των γραμμάτων του ονόματός της αλλά και με το… μυαλό των υποψήφιων αγοραστών.

Οι Κινέζοι αποτελούν παγκόσμιο και μάλιστα καλό παίκτη στην ηλεκτρική σκακιέρα και η BYD το αποδεικνύει με τον πιο περίτρανο τρόπο.

Μετρ στην κατασκευή μπαταριών και τεχνολογικών συστημάτων, η BYD έχει εξαπολύσει μια μεγάλη εμπορική επίθεση στον τομέα του αυτοκινήτου και στην Ευρώπη, εδώ που ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός.

Ωστόσο, με τα «όπλα» που διαθέτει στη φαρέτρα της και ελκυστικά σε εμφάνιση αυτοκίνητα έχει και πλούσια εξοπλισμένα.

Ένα τρανό παράδειγμα αποτελεί το Atto 3, προϊόν σχεδίασης του Βόλφγκανγκ Έγκερ, που διετέλεσε στέλεχος σχεδιασμού σε Fiat και VW.

Με αυτό το αυτοκίνητο η BYD μπαίνει στην κατηγορία των μικρομεσαίων C-SUV και παρά το μήκος των 4,455μ., το πλάτος των 1,875μ., της απόστασης από το έδαφος των 17,5εκ. και του μεταξονίου των 2,720μ., δεν φαίνεται τόσο ογκώδες.

Η κλειστή μάσκα, τα «τραβηγμένα» προς τα πίσω φωτιστικά, οι τεράστιες εισαγωγές αέρα και το χρώμιο μπροστά, στο περίγραμμα των παραθύρων, στην πίσω κολόνα και στις ράγες οροφής, ενισχύουν την εικόνα ενός πολυτελούς μοντέλου.

BYD: Στο δρόμο με το ηλεκτρικό BYD Atto 3 των 204 ίππων

Αυτό το στοιχείο, το χρώμιο δηλαδή, το συναντάμε και στην καμπίνα, από το τιμόνι και την κονσόλα, μέχρι και τις πόρτες, στον διακόπτη που τις ανοίγουμε από μέσα.

Η πλούσια τεχνολογία γίνεται διακριτή από τους διάφορους διακόπτες, αλλά κυρίως από την καταπληκτική περιστρεφόμενη οθόνη των 12,8 ή 15,5 ιντσών, και τα διάφορα συστήματα, τα οποία με μια πρόχειρη ματιά αγγίζουν τα 11.

BYD: Στο δρόμο με το ηλεκτρικό BYD Atto 3 των 204 ίππων

Το δέρμα είναι άφθονο παντού, με διχρωμία από τα μπάκετ καθίσματα έως και τις πόρτες, παντού με κόκκινες ραφές, όπως και στο τιμόνι. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι τα κόκκινα λάστιχα σαν χορδές στις πόρτες, που συγκρατούν αντικείμενα.

BYD: Στο δρόμο με το ηλεκτρικό BYD Atto 3 των 204 ίππων

Στο πίσω μέρος θα χωρέσουν τρεις ενήλικες επιβάτες, καθώς απουσιάζει το κεντρικό τούνελ (επίπεδο πάτωμα), με τα 440 λίτρα χωρητικότητας του πορτ-μπαγκάζ να είναι αρκετά για το ταξίδι.

BYD: Στο δρόμο με το ηλεκτρικό BYD Atto 3 των 204 ίππων

Εκεί που φαίνεται η διαφοροποίηση της BYD, είναι κυρίως ο τομέας της ασφάλειας καθώς η μπαταρία είναι όχι απλά… ακίνδυνη, αλλά… αλεξίσφαιρη. Έχει περάσει όλα τα τεστ διάτρησης και δεν περιέχει κοβάλτιο, αλλά φωσφορικό σίδηρο λιθίου, έχοντας θερμική σταθερότητα και υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, προσφέροντας παράλληλα γρήγορη φόρτιση και απόδοση. Για του λόγου το αληθές, έχει χωρητικότητα 60,48kWh, στηρίζεται σε τεχνολογία 400V και παρέχει κίνηση σε έναν ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη στον εμπρός άξονα. Η ισχύς ανέρχεται στους 204 ίππους, με 310Nm ροπή, με το αμάξωμα βάρους 1.750 κιλών, να «πιάνει» τα 0-100χλμ./ώρα σε 7,3 δευτ.

BYD: Στο δρόμο με το ηλεκτρικό BYD Atto 3 των 204 ίππων

Δεν θα σε προβληματίσει στο ταξίδι, τώρα που υπάρχουν και πολλοί ταχυφορτιστές, με την αυτονομία να κυμαίνεται μεταξύ 420-565 χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση τις 15,3kWh/100χλμ. Η φόρτιση στα 11kW μέσω AC διαρκεί 6 ώρες και 20 λεπτά, ενώ σε DC με ισχύ 150kW, 29 λεπτά για το 30-80%.

Οδηγώντας το Atto 3 είναι ένα αυτοκίνητο για το μέσο οδηγό, με γόνατα McPherson μπροστά και πίσω πολλαπλούς συνδέσμους. Μαλακή η αίσθηση στον δρόμο και δεν χρειάζεται να κινείσαι στα όρια για να το ευχαριστηθείς.

Ένας οικογενειάρχης θα περάσει ευχάριστα την ώρα του στο ταξίδι και θα μείνει παραπάνω από ευχαριστημένος με τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Γιώργος Καράμπελας για Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Είναι γλυκύτατος, προφανώς δεν θα τολμούσα να κάνω κάτι τέτοιο»

Ο Γιώργος Καράμπελας ανακοίνωσε την πρεμιέρα του προσωπικού του...

Live η συζήτηση του Πρωθυπουργού με τον φιλόσοφο Πασκάλ Μπρυκνέρ

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συμμετείχε σε ζωντανή συζήτηση με...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Audi: Με το Audi Q4 Sportback 45 e-tron πιάνουμε αυτονομία έως 562 χλμ.

Το γερμανικό SUV, το Audi Q4 Sportback 45 e-tron δέχτηκε επιμελώς μερικές αλλαγές, που αυτές σχετίζονται περισσότερο με τη βελτίωση του κινητήριου συστήματος. Ο εχθρός...

Οδική Ασφάλεια: Θα αλλάξουμε συνήθειες με τις νέες κάμερες ταχύτητας;

Η Περιφέρεια Αττικής προμηθεύτηκε 388 νέες κάμερες που θα καταγράφουν την παραβίαση του φωτεινού σηματοδότη αλλά θα έχουν τη δυνατότητα και για άλλες παραβιάσεις,...

Peugeot: Το Peugeot 408 ηλεκτρικό, υβριδικό και plug-in hybrid

Με μια τριπλέτα εκδόσεων προσφέρει το 408 η Peugeot, που από τον Ιανουάριο του 2025 θα πωλείται και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το νέο Peugeot...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Βρετανοί κέρδισαν και φέτος

Με 57 πληρώματα, 579,31 χλμ. 11 ειδικών διαδρομών από τα 733,96 χλμ. συνολικά, εκκίνηση από την Ακρόπολη και τερματισμό στην Ιτέα, στο φετινό Ιστορικό...

Hyundai: Παραγγελίες για το νέο Santa Fe, 7θέσιο και plug-in hybrid

Η ναυαρχίδα της Hyundai στα SUV, το Santa Fe, ένα μοντέλο που στα 22 χρόνια της διαδρομής του έχει πουλήσει πάνω από 450.000 μονάδες...

Porsche: Η νέα 911 Carrera T coupe και cabriolet

Η Porsche επεκτείνει τη γκάμα μοντέλων της νέας 911 με την προσθήκη της ελαφριάς, δυναμικής 911 Carrera T. Μάλιστα, για πρώτη φορά, η νέα έκδοση...

Opel: Στην κορυφή των πωλήσεων τα επαγγελματικά της

Έχοντας μερίδιο 20,9% στην αγορά των κλειστών επαγγελματικών οχημάτων, το 10μηνο του 2024, τα μοντέλα της Opel βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων. Παράλληλα, τα αμιγώς ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά της...

Bentley: Ετοιμάζει το πρώτο της ηλεκτρικό, Urban SUV

Ποιος θα περίμενε ότι μια μάρκα πολυτελών και πανάκριβων αυτοκινήτων όπως η Bentley, θα γινόταν αμιγώς ηλεκτρική; Κι όμως, η εταιρεία από το Crewe, η...

MAZDA: Στο +52,1% η αύξηση των πωλήσεων στην Ελλάδα

Εδώ και πάνω από 4 χρόνια η Mazda επαναλανσαρίστηκε με επιτυχία στην Ελλάδα από τον όμιλο Συγγελίδη, έπειτα από περίπου 9 χρόνια αδράνειας, αφού...

Smart: Μπήκαν στις εκθέσεις τα smart #1 & smart #3

Η νέα εποχή της smart, με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις έφτασε, όπως και τα δυο πρώτα μοντέλα επί ελληνικού εδάφους, τα οποία βρίσκονται ήδη στις...