- Η νέα ώρα και μέρα μετάδοσης της εκπομπής "Secret Song" δεν είχε επιτυχία, με χαμηλά ποσοστά τηλεθέασης σύμφωνα με τη Nielsen.
- Το "Secret Song" κατέγραψε τηλεθέαση 8,1% στο δυναμικό κοινό και 6,7% στο γενικό σύνολο, ενώ το "Voice" του Σκάι σημείωσε 22,7% και 26,1% αντίστοιχα.
- Παρά την εκτάκτως αλλαγή προγράμματος και την εκπομπή να προβληθεί σε βράδια Κυριακής και Σαββάτου, η συνέχεια του "Secret Song" την επόμενη σεζόν φαίνεται αβέβαιη.
Ούτε τη νέα μέρα και ώρα μετάδοσης τα πήγε καλά, σύμφωνα με τα ακαθάριστα μερίδια της Nielsen.
Ο Alpha αποφάσισε τη μετάθεση της μουσικής εκπομπής της Ναταλίας Γερμανού στη βραδινή ζώνη του Σαββάτου, αλλά και πάλι το τηλεοπτικό κοινό σφύριξε αδιάφορα, επιλέγοντας αντ’ αυτής το «Voice» στον Σκάι.
Σύμφωνα με τα νούμερα της Νielsen, το μουσικό talent show του Σκάι σημείωσε μέσο όρο 22,7% στο δυναμικό κοινό και 26,1% στο γενικό σύνολο. Το «Secret Song» σημείωσε τηλεθέαση 8,1% στο δυναμικό κοινό ηλικίας 18-54 και 6,7% στο γενικό σύνολο. Ακόμη, η μουσική εκπομπή «Παρέα» της ΕΡΤ1 με οικοδεσπότη τον Γιώργο Κουβαρά σημείωσε πενιχρή τηλεθέαση, με 1,1% στο δυναμικό κοινό και 2,1% στο σύνολο.
Το «Secret Song» άρχισε εκτάκτως την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου λόγω των συνεχών αναβολών της πρεμιέρας της εκπομπής του Νίκου Μουτσινά, ακολούθησαν δύο επεισόδια που προβλήθηκαν βράδια Κυριακής και το τέταρτο επεισόδιο της φετινής σεζόν προβλήθηκε το βράδυ του Σαββάτου. Απομένουν δύο ακόμη επεισόδια του μουσικού σόου του Alpha, ενώ, όπως φαίνεται, και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, δεν θα υπάρξει συνέχεια την επόμενη σεζόν. Η τηλεθέαση πάντα είναι νόμος.
*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ στις 9/12/2024