Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Η Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS συνδυάζει σπορ οδήγηση, οικογενειακή ευρυχωρία και μοναδικό design, ιδανική για τους λάτρεις της οδήγησης.
Αποθήκευση άρθρου
Το άρθρο προστέθηκε στη λίστα σας

Η Alfa Romeo Giulia είναι από εκείνα τα μοντέλα, που όσα χρόνια και αν περάσουν θα γυρίσεις το κεφάλι σου να τα κοιτάξεις, πόσω μάλλον αν συνοδεύεται και από το «σωστό» ήχο, όπως η Competizione Q4.

Με στοιχεία που ενισχύουν τη διαχρονική της εμφάνιση και πινελιές από την αισθητική ταυτότητα της ιταλικής φίρμας που καθιέρωσε η Tonale, η Alfa Romeo Giulia έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να υποστηρίξει τον τίτλο της ιταλικής ντίβας του D-Segment. Ο «Trilobo» σχεδιασμός, δηλαδή, η σύνθεση της τριγωνικής μάσκας Scudetto και των εκατέρωθεν αυτής αεραγωγών, τονίζουν τον ατίθασο και ταυτόχρονα ελκυστικό χαρακτήρα της Giulia.

Τα 3+3 φωτιστικά σώματα Full-LED Adaptive Matrix τελειοποιούν την εμφάνιση της ιταλικής μπερλίνας, προσφέροντας παράλληλα πολύ καλή απόδοση κατά τη βραδινή οδήγηση με το σύστημα που προσαρμόζει αυτόματα τη δέσμη φωτισμού σύμφωνα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις οδηγικές συνθήκες.

Αντίστοιχη εικόνα συναντάμε και στο εσωτερικό. Στιλάτη και σπορ σχεδίαση με προσοχή στη λεπτομέρεια, ποιότητα, πολύ καλό φινίρισμα και άψογη συναρμογή, τεχνολογία και άκρως οδηγοκεντρική. Αυτό, βασικά, είναι και το κύριο μέλημα της Giulia. Να εστιάζει στον οδηγό της. Με κάθε τρόπο. Αισθητικά, πρακτικά και κυρίως οδηγικά.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων «Cannocchialle» των 12,3 ιντσών, με δυνατότητα εξατομίκευσης της προβολής και συγκεκριμένα με τις τρεις διατάξεις Evolved, Relax και Heritage, δείχνει με υπέροχο τρόπο τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό. Επίσης, συναντάμε την 8,8 ιντσών κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων με διαδραστικά widget. Επιπλέον, η Alfa Romeo Giulia διαθέτει τεχνολογία NFT, η οποία ουσιαστικά προσφέρει αδιάβλητη καταγραφή του ιστορικού του αυτοκινήτου, εάν ο ιδιοκτήτης το επιθυμεί, κάτι που είδαμε για πρώτη φορά στην Tonale.

 

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Μπορεί να μην είναι SUV, που στις μέρες μας αποκτά αυτόματα τον τίτλο του οικογενειακού αυτοκινήτου, αλλά η Giulia τελεί μια χαρά τις… οικογενειακές της υποχρεώσεις, αφού είναι ευρύχωρη και λειτουργική με διαστάσεις 4.650×1.860×1.438mm και 480lt για το χώρο αποσκευών. Έτσι κι αλλιώς, πριν από τη μεγάλη έλευση των SUV, τα ηνία των family cars στην Ελλάδα είχαν κυρίως τα σεντάν.

Η απόλυτη ικανοποίηση, έρχεται, όμως, με το που κάθεσαι και ρυθμίζεις τη θέση οδήγησης στα μέτρα σου. Κάθεσαι χαμηλά, το bucket σε αγκαλιάζει κυριολεκτικά και δεν αργείς να συνειδητοποιήσεις πόσο σπάνια το ζεις πλέον αυτό, αφού στα SUV -στα οποία βρισκόμαστε συχνά πυκνά- η ψηλή θέση οδήγησης είναι βασικό χαρακτηριστικό τους.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Την ικανοποίηση αυτή ακολουθεί η προσμονή να πατήσουμε το μπουτόν στο τιμόνι για να τεθεί σε λειτουργία ο δίλιτρος MultiAir turbo βενζινοκινητήρας, με άμεσο ψεκασμό, των 280PS και των 400Nm ροπής. Και μόλις γίνει αυτό, η ευτυχία κατακλύζει κάθε κύτταρο του σώματός μας.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Δεν αργεί κάποιος να καταλάβει τι μέλλει γενέσθαι. Ο κινητήρας έχει ροπή από χαμηλά με τη δύναμη να είναι διαθέσιμη οποιαδήποτε στιγμή τη χρειαστείς, ενώ το εξαιρετικό οχτατάχυτο κιβώτιο της ZF με μετατροπέα ροπής βοηθάει να βγάλει ακόμα καλύτερα τη δύναμή του στο δρόμο. Μιλώντας με αριθμούς, το αμάξωμα των 1.620 kg της Giulia χρειάζεται 5,2sec για να φτάσει από στάση τα 100km/h, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 240km/h.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Από τη στιγμή που βρεθείς στο πολύ καλής στήριξης τύπου bucket κάθισμα, η συνέχεια είναι σαν ιεροτελεστία. Το ρυθμίζεις στα μέτρα σου, βάζεις ζώνη ασφαλείας, πατάς το μπουτόν και επιλέγεις από τον κλασικό περιστροφικό διακόπτη D.N.A. το προφίλ οδήγησης που επιθυμείς. Αναλόγως το πρόγραμμα που επιλέξεις, Dynamic, Normal ή Advanced Efficiency, ρυθμίζει την απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου και την αίσθηση στο τιμόνι, ενώ στις εκδόσεις με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, Alfa Active Suspension, όπως στη δική μας περίπτωση, επεμβαίνει και στα αμορτισέρ. Έτσι, στο Dynamic η ανάρτηση σκληραίνει, αλλά στην περίπτωση που θέλεις μαλακή ρύθμιση, μπορείς να την επαναφέρεις με ξεχωριστό κουμπί. Η δομή της ανάρτησης με τα διπλά ψαλίδια εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω εξασφαλίζει την άνεση και τη δυναμική συμπεριφορά της Giulia.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Στην άψογη συμπεριφορά της στο δρόμο, όμως, συμβάλλει και το σύστημα τετρακίνησης Q4 της Alfa Romeo, το οποίο ζυγίζει μόλις 50kg. Σε αυτό βοηθάει το γεγονός ότι ο κεντρικός άξονας μετάδοσης είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα, κάτι που σημαίνει ελάχιστο βάρος. Ο πυρήνας, φυσικά, του Q4 είναι το Ενεργό Κιβώτιο Μεταφοράς Ροπής (ATC). Με άλλα λόγια, η τετρακίνηση χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη, ο οποίος μεταβάλλει ενεργά το ποσοστό της ροπής που φτάνει στο εμπρός διαφορικό ανάλογα με τις συνθήκες που καταγράφει και αναλύει, όπως για παράδειγμα, το επίπεδο πρόσφυσης του δρόμου, εξασφαλίζοντας έτσι τη μέγιστη απόδοση.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Στην πράξη, λοιπόν, το σύστημα μετάδοσης της ιταλικής φίρμας ξεκινά με την Giulia πισωκίνητη σε συνθήκες καλής πρόσφυσης, όμως όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν, μεταφέρει άμεσα (σε 150ms) έως και το 50% της ροπής στους εμπρός τροχούς, ώστε να αντιμετωπιστεί αμέσως η απώλεια πρόσφυσης.

Η Alfa Romeo Giulia είναι πραγματικά ένα από τα καλύτερα και οδηγικά πιο ενδιαφέροντα μοντέλα που κυκλοφορούν. Μέσα στην πόλη, αν εξαιρέσεις τη δυσκολία που βιώνουμε στην εύρεση θέσης πάρκινγκ, είναι άνετη και η premium αύρα σε κρατάει μόνιμα σε μία ευδιάθετη κατάσταση. Στο ταξίδι… οδοστρωτήρας καταπίνει τα χιλιόμετρα με το δικό της μαγικό τρόπο, ευθύβολη και άνετη ακόμα και στη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης. Σε όποιο προφίλ και να την οδηγήσεις είναι εκπληκτική, σταθερή και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Όμως, το απόγειο του συνδυασμού πλαισίου-ανάρτησης έρχεται σε δρόμο με στροφές. Ανοιχτές, κλειστές, φουρκέτες, τα πάντα. Με την Giulia οδηγείς πραγματικά και όχι αποστειρωμένα. Το κράτημα είναι εξαιρετικό ακόμα και σε οριακό ρυθμό και το επίπεδο πρόσφυσης υψηλό, ενώ το σύστημα τετρακίνησης δουλεύει εκεί που χρειάζεται. Με την εξαιρετική ανάρτηση και την κατανομή της μάζας ισόποσα στους δύο άξονες, η οδήγηση είναι όνειρο.

Σε κάποια πιο γλιστερά κομμάτια, η επέμβαση του ESP εμφανίζεται σχετικά νωρίς, γεγονός που δείχνει ότι οι Ιταλοί έχουν την ασφάλεια πρωταρχικό του μέλημα. Εννοείται πως η Giulia διαθέτει πλήρη γκάμα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) και ασφαλείας. Το τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση, είναι ακριβές και κατευθύνει το αυτοκίνητο, ακριβώς εκεί που δίνει ο οδηγός εντολή. Κοιτάζεις εκεί που θέλεις να πας, στρίβεις και το μπροστινό σύστημα ακολουθεί, ενώ οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι ελεγχόμενες, χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Στην απολαυστική οδήγηση, ρόλο παίζει και το 8άρι κιβώτιο της ZF, το οποίο είναι γρήγορο και άμεσο στις αλλαγές. Ωστόσο, εάν θέλετε να έχετε οι ίδιοι μεγαλύτερη συμμετοχή, πίσω από το τιμόνι τα αλουμινένια μεγάλα paddles (ίσως και από τα πιο βολικά) ανταποκρίνονται εξαιρετικά δίνοντας μια πιο αγωνιστική εσάνς. Τα φρένα ολοκληρώνουν την τέλεια εικόνα της Giulia, είναι αποδοτικά, άμεσα και σχετικά ακούραστα. Οδηγώντας την Alfa Romeo Giulia έχεις ζήσει μία εμπειρία που δύσκολα βγαίνει από το μυαλό σου.

Η κατανάλωση είναι ικανοποιητική, αν ενδιαφέρει κάποιον αυτό, αν και η αλήθεια είναι πως λίγο πολύ στην καθημερινότητα όλους μας απασχολεί ανεξαρτήτως τι οδηγούμε. Στο trip computer η μέση τιμή που είδαμε, η οποία συμπεριλάμβανε οδήγηση σε πόλη, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, σε ήρεμο και σβέλτο ρυθμό, ήταν λίγο κάτω από 10,0lt/100km. Μέσα στην πόλη ανέβηκε στα 10,8lt/100km, στην απαιτητική οδήγηση είδαμε λίγο πάνω από 12,5lt/100km, ενώ στον αυτοκινητόδρομο η κατανάλωση δεν πέρασε τα 8,0lt/100km.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Η Alfa Romeo Giulia είναι ένα μοντέλο με δυνατή προσωπικότητα, που σέβεται την ιστορία της και τον οδηγό της. Ένα σπορ μοντέλο που θυμίζει πρωταγωνιστές της αυτοκίνησης του παρελθόντος και ξεχωρίζει ως ένα από τα λίγα πλέον που απευθύνονται στο γνήσιο λάτρη της οδήγησης. Συνδυάζει ό,τι θέλει και επιθυμεί ένας κάτοχος που δεν τον ενδιαφέρει να μεταφέρεται μόνο από το σημείο Α στο Β, αλλά να ζει την κάθε διαδρομή με πάθος.

Alfa Romeo Giulia Competizione Q4 280PS – Δοκιμή: Για αληθινές ανιδιοτελείς της οδήγησης!

Στην ουσία, η Alfa Romeo Giulia Q4 έχει όλο το πακέτο: εντυπωσιακή εμφάνιση, οικογενειακές διαστάσεις και ευρυχωρία, ποιότητα και πολυτέλεια, απολαυστική οδήγηση και άνεση, δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, εξαιρετικό κιβώτιο της ZF, πλαίσιο και ανάρτηση που συνεργάζονται άψογα και ένα σύστημα τετρακίνησης που παραδίδει μαθήματα. Η τιμή της ξεκινάει από τα 70.173 ευρώ και είναι διαθέσιμη στην αγορά ως Veloce.


Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

// ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Λαμπερή παρέλαση Ελλήνων celebrities στο σόου του Κωνσταντίνου Αργυρού στο Ντουμπάι

Σωκράτης Φάμελλος για Εθνική πόλο γυναικών: «Το χρυσό μετάλλιο εκτόξευσε στα ύψη την ελληνική αθλητική δόξα»

Ολυμπιακός: Οι Έλληνες πρωταγωνιστές που χάρισαν το στέμμα της Super League

Μελέτης Ηλίας: Οικογενειακή απόδραση στο Βόλο – Αποκλειστικές φωτογραφίες

Γιατί τα ομόλογα των αναδυόμενων αγορών απειλούν το οικονομικό οικοδόμημα Τραμπ

Κυριακή του Πάσχα: Σούβλες και γλέντια σε πεζοδρόμια, αυλές και ακρογιαλιές – Όλη η Ελλάδα πανηγυρίζει με ρυθμούς Πασχαλιάς

Τσιμτσιλή – Καινούργιου: Έσπασαν μαζί τα πασχαλινά αυγά

The Athletic: «Ο Αντσελότι φλερτάρει έντονα με την εθνική Βραζιλίας»

Έγκυος ξανά η Αθηνά Ευμορφιάδη: «Αμέτρητη η ευτυχία που νιώθω!»

Τροχαίο στην Εύβοια: Καραμπόλα τριών αυτοκινήτων

99 χρόνια ΠΑΟΚ: «Χρόνια πολλά στον θρυλικό Δικέφαλο του Βορρά»

Τι αποκαλύφθηκε όταν έξι έφηβοι επιβίωσαν για 15 μήνες σε έρημο νησί – Μια συγκλονιστική ιστορία

Αθήνα: Πάνω από 1.300 πασχαλινά «γεύματα αγάπης» προσέφερε ο δήμος στους ευάλωτους – Τι δήλωσε ο Χάρης Δούκας

Η Finos Film εύχεται «καλό Πάσχα» με αξέχαστες ατάκες από τον χρυσό ελληνικό κινηματογράφο

Έλενα Κρεμλίδου: «Κάποιος “καλός χριστιανός”…» – Το σοκαριστικό περιστατικό που την εξαγρίωσε

00:00 / 00:00

Πέντε θρυλικά αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν σε μοναδικό χρώμα

Το άρθρο παρουσιάζει πέντε θρυλικά αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα μόνο σε ένα μοναδικό χρώμα, επισημαίνοντας την εξαιρετική τους απόδοση και τη σπανιότητά τους. Αυτά περιλαμβάνουν...

Τί αποκαλύπτουν οι εντυπωσιακές οθόνες του νέου Opel Mokka;

Το νέο Opel Mokka εντυπωσιάζει με το μοντέρνο design και την δυναμική του εμφάνιση, αλλά και με τις τεχνολογικές καινοτομίες που προσφέρει στο εσωτερικό...

Η επανεφεύρεση του i-Cockpit. Από το Peugeot 3008

Το κόκπιτ του Peugeot 3008 μοιάζει νε ένα πλέγμα κονσεπτικής ελευθερίας, τεχνολογικού φουτουρισμού και ψηφιοποιημένων σπλάχνων. Και έρχεται σα χαστούκι στα κλισαρισμένα ταμπλό που...

Τί αποκαλύπτει μια Mercedes S-Class των 475 ευρώ;

Ένα άρθρο αναλύει την απίθανη αγορά μιας Mercedes S-Class του 2002, η οποία πωλήθηκε μόλις 475 ευρώ, προκαλώντας απορίες σχετικά με την κατάσταση και...

Ποιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σάρωσε το Ρεκόρ Guinness αυτονομίας;

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Roewe D6, κατασκευασμένο από την κινεζική SAIC, κατέκτησε το Ρεκόρ Guinness για την αυτονομία του, διανύοντας 1959,9 χιλιόμετρα σε πέντε ημέρες,...

Kia και LG ενώνουν δυνάμεις στο πεδίο της τεχνητής νοημοσύνης

Η Kia και η LG ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την ενσωμάτωση λύσεων τεχνητής νοημοσύνης στην κινητικότητα, στοχεύοντας στη δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας για...

Λανσάρεται στην Ελλάδα το οικολογικό VW Caddy eHybrid

Το νέο VW Caddy eHybrid λανσάρεται στην Ελλάδα, προσφέροντας ευέλικτες και οικολογικές μετακινήσεις για επιχειρήσεις και οικογένειες, με μηδενικές τοπικές εκπομπές ρύπων. Διατίθεται σε...

Πού βρίσκεται σήμερα η θρυλική μαύρη Ferrari 512 TR του Michael Jordan; [video]

Η θρυλική μαύρη Ferrari 512 TR του Michael Jordan, που είχε χαθεί από τα ραντάρ για πάνω από 15 χρόνια, επανεμφανίστηκε πρόσφατα. Ο Jordan,...

BYD Sealion 7, μεταμορφώθηκε σε υβριδικό και εντυπωσιάζει με αναπάντεχο έξτρα

Η BYD παρουσίασε το νέο μοντέλο Sealion 7 DM-i, ένα υβριδικό SUV που εντυπωσιάζει με την προσθήκη μιας καινοτόμου βάσης για drone, ικανής να...

Leapmotor B01 από Όμιλο Stellantis: Ο αντίπαλος που απειλεί το Tesla Model 3

Ο Όμιλος Stellantis εισάγει στην ευρωπαϊκή αγορά το Leapmotor B01, ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο από την κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία, που θεωρείται ανταγωνιστής του Tesla Model...

Εντοπίσαμε το σπάνιο Fisker Ocean να φορτίζει στη Θεσσαλονίκη

Το Fisker Ocean, ένα εντυπωσιακό ηλεκτρικό SUV που προοριζόταν να ανταγωνιστεί την Tesla, εντοπίστηκε να φορτίζει στη Θεσσαλονίκη, παρά την οικονομική κατάρρευση της εταιρείας...

Κολλάς με τέτοια εντυπωσιακή οθόνη σε SUV με έκπτωση

Το νέο Peugeot 3008 ενσωματώνει την καινοτόμο Panoramic i-Cockpit, μια κυρτή οθόνη 21 ιντσών που συνδυάζει ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, προσφέροντας...

Η Porsche σπάει χειροκίνητο ρεκόρ στο θρυλικό Nurburgring (+video)

Η Porsche 911 GT3 κατέρριψε το ρεκόρ ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής με χειροκίνητο κιβώτιο στο Nurburgring, σημειώνοντας χρόνο 6:56:29, που είναι κατά 9,5 δευτερόλεπτα ταχύτερος...

Στα πούπουλα σώζει τους πεζούς ο καινοτόμος αερόσακος της Subaru

Η Subaru παρουσιάζει μια καινοτόμο τεχνολογία αερόσακου που στοχεύει στην προστασία πεζών και ποδηλατών σε περίπτωση ατυχήματος. Ο νέος εξωτερικός αερόσακος, ο οποίος είναι...

Geely και Renault, επαναστατικό υβριδικό σύστημα συμβατό με ηλεκτρικά οχήματα

Η κοινοπραξία Horse Powertrain, που περιλαμβάνει τις Geely, Renault και Aramco, παρουσίασε ένα επαναστατικό υβριδικό σύστημα συμβατό με ηλεκτρικά οχήματα. Το νέο μηχανικό σύνολο συνδυάζει...

Αποκαλύφθηκαν τα συγκλονιστικά τεχνικά χαρακτηριστικά του επαναστατικού Mazda EZ-60

Η Mazda παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό SUV EZ-60, το οποίο θα ανταγωνιστεί το Tesla Model Y και θα διατεθεί στην Ευρώπη ως CX-6e. Το...

Kia EV3, Στέφεται Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025

Το Kia EV3 αναδείχθηκε ως το Παγκόσμιο Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025, κερδίζοντας τον τίτλο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μετά το EV9. Η...

Αποκαλύφθηκε το εντυπωσιακό σεντάν VW Lavida Pro

Η VW παρουσίασε το ανανεωμένο σεντάν Lavida Pro, σχεδιασμένο για την κινεζική αγορά, προσφέροντας περισσότερα στοιχεία πολυτελείας και τεχνολογίας στην καμπίνα του. Με μήκος 4.720...

// ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θέμος Αναστασιάδης: Αποκαλύψεις για την χήρα του, Βασιλική, 6 χρόνια μετά την απώλειά του

Η Βασιλική Παναγιωτοπούλου πραγματοποίησε μια νυχτερινή έξοδο στον Λυκαβηττό,...

Αυτοί είναι οι Ινδιάνοι που θεωρούνται οι Έλληνες της αρχαίας Αμερικής!

Αυτή είναι η φυλή των Ινδιάνων, η οποία χρησιμοποιούσε...

Ρόμπερτ Πάουελ: Ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» στα 80 του μαγνητίζει ακόμα – Ανακαλύψτε...

Ο Ρόμπερτ Πάουελ, ο ηθοποιός που έγινε διάσημος το...

Βασίλης Καρράς: Το οικογενειακό δράμα που εξελίσσεται μετά την απώλειά του

Ο Βασίλης Καρράς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία...

// ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ