Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς αποφασίζουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες επιλέγουν να ταξιδέψουν σε παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως Βιέννη και Παρίσι, με υψηλές πληρότητες πτήσεων.
  • Οι Έλληνες επιλέγουν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες των πτήσεων να ξεπερνούν το 80% έως 90% μόλις 10 μέρες πριν τα Χριστούγεννα.
  • Η ζήτηση για ταξίδια κατά την εορταστική περίοδο είναι υψηλότερη από πέρυσι, με την AEGEAN να έχει αυξήσει τις διαθέσιμες θέσεις κατά 5% για το 2024.
  • Οι κορυφαίοι προορισμοί εξωτερικού περιλαμβάνουν παραδοσιακές ευρωπαϊκές πόλεις, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν και λιγότερο παραδοσιακοί προορισμοί όπως η Κρακοβία και το Ελσίνκι.

Μετά από πειραματισμούς σε νέους προορισμούς που δοκίμασαν οι Έλληνες ταξιδιώτες τα προηγούμενα τριήμερα, την πρωτοκαθεδρία στις προτιμήσεις των επιβατών κατακτούν και πάλι οι παραδοσιακοί χριστουγεννιάτικοι προορισμοί, όπως τη Βιέννη, το Παρίσι, τη Γενεύη κ.ά., όπως καταδεικνύεται από τα στοιχεία της AEGEAN.

Οι αυξημένες προσφορές της προηγούμενης περιόδου και κυρίως η ανάγκη για απόδραση μετά από μια απαιτητική χρονιά, ενίσχυσαν τη ζήτηση στις πτήσεις τόσο των Χριστουγέννων, όσο και της Πρωτοχρονιάς, με τις πληρότητες στα περισσότερα από τα 145 δρομολόγια του δικτύου της AEGEAN σε 100 προορισμούς να ξεπερνούν το 80%, το 85% ή και ανά περίπτωση και το 90%, μόλις 10 μέρες πριν τα Χριστούγεννα προμηνύοντας μια ακόμη μεγάλη έξοδο.

Πιο συγκεκριμένα, η κίνηση την περίοδο των Χριστουγέννων κινείται σε υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, γεγονός που καταδεικνύει την υψηλή ζήτηση των Ελλήνων για ταξίδια αναψυχής και κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Η AEGEAN έχει αυξήσει τις διαθέσιμες θέσεις και κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, περίπου 5%, τόσο στο δίκτυο εσωτερικού, όσο και το δίκτυο εξωτερικού και συγκριτικά πάντα με την ίδια περίοδο το 2023, επιδιώκοντας να συντηρήσει τη διατήρηση της έντονης επιθυμίας για ταξίδι που καταγράφεται τα τελευταία δυο χρόνια.

Διαπιστώνεται ότι φέτος οι Έλληνες θα προτιμήσουν να ταξιδέψουν την περίοδο των Χριστουγέννων, αφού οι πληρότητες για την περίοδο της Πρωτοχρονιάς εμφανίζονται ελαφρώς χαμηλότερες (από 78% έως 83%).

Το Σάββατο 21/12 παρουσιάζει τη μεγαλύτερη δυναμική όσον αφορά το peak των Χριστουγέννων, έχοντας μέση πληρότητα από και προς την Αθήνα που υπερβαίνει το 85% και από και προς Θεσσαλονίκη σχεδόν 90%.

Αντίστοιχα, το Σάββατο 28/12 και η Κυριακή 29/12 καταγράφουν τη μεγαλύτερη μέση πληρότητα από και προς Αθήνα (περισσότερο από 80%) και από και προς Θεσσαλονίκη (85%) για όσους επιλέξουν να υποδεχτούν το νέο έτος μακριά από τον τόπο διαμονής τους.

Όπως και τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, το ελληνικό επιβατικό κοινό προτιμάει να ταξιδέψει στο εξωτερικό, κυρίως στους «παραδοσιακούς» χριστουγεννιάτικους προορισμούς αναζητώντας τα χειμερινά, χιονισμένα τοπία που ακόμη δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους στη χώρα μας, λόγω των καιρικών συνθηκών.

Οι 5 κορυφαίοι προορισμοί εξωτερικού από τις βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για τα Χριστούγεννα 2024 και την Πρωτοχρονιά 2025, σύμφωνα με τις κρατήσεις της AEGEAN, είναι:

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς αποφασίζουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Φυσικά, στις επιλογές των Ελλήνων εξακολουθούν να συμπεριλαμβάνονται και προορισμοί, λιγότερο «παραδοσιακοί», αλλά σίγουρα «χειμερινοί», όπως η Κρακοβία, το Ελσίνκι, αλλά και το Όσλο.

Την παραπάνω τάση επιβεβαιώνουν και οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω των τουριστικών γραφείων. Με τις ευρωπαϊκές πρωτεύουσές, όπως η Βιέννη, το Λονδίνο, το Παρίσι, η Ελβετία, καθώς και τις μεγάλες Γερμανικές πόλεις να συγκαταλέγονται στη λίστα προτίμησης των Ελλήνων, ενώ μακρινοί προορισμοί, όπως το Βιετνάμ, η Ιαπωνία, η Κούβα και η Βραζιλία να παρουσιάζουν επίσης ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Στους παραδοσιακά Χριστουγεννιάτικους προορισμούς οι κρατήσεις τείνουν να πραγματοποιούνται αρκετά νωρίτερα από την ημέρα αναχώρησης, ενώ κανείς μπορεί να βρει και ευκαιρίες της τελευταίας στιγμής σε προορισμούς όπως, η Κωνσταντινούπολη, η Νάπολη, η Ρώμη, το Άμστερνταμ από Αθήνα και το Μιλάνο, οι Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ από Θεσσαλονίκη.

Οι 5 κορυφαίοι προορισμοί εσωτερικού από τις βάσεις της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, για τα Χριστούγεννα 2024 και την Πρωτοχρονιά 2025, σύμφωνα με τις κρατήσεις της AEGEAN, είναι:

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς αποφασίζουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι, οι πληρότητες στο δίκτυο εσωτερικού από τις βάσεις της AEGEAN σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη εμφανίζονται χαμηλότερες σε σχέση με εκείνες του δικτύου εξωτερικού, με την επιβατική κίνηση να τροφοδοτείται σε μεγάλο βαθμό από φοιτητές, αλλά και επαγγελματίες που εργάζονται σε διαφορετικό τόπο από τον τόπο καταγωγής τους.

Οι ταξιδιώτες του εσωτερικού πάντως αναχωρούν ήδη από την Παρασκευή 20/12 και το Σάββατο 21/12, ημέρες οι οποίες παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη δυναμική με τη μέση πληρότητα από και προς Αθήνα να ξεκινά από 80%, ενώ από και προς Θεσσαλονίκη, η Παρασκευή 20/12, η Δευτέρα 23/12 και η Τρίτη 24/12 καταγράφουν μέση πληρότητα πάνω από 90%.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Όμιλος Fourlis: Νέες πρωτοβουλίες και επενδύσεις για μια ισχυρότερη κοινωνία

Ο όμιλος Fourlis, με 75 χρόνια παρουσίας, επενδύει σε...

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στα 25,8 ευρώ η τιμή – στόχος που ανακοίνωσε η Research Greece

Η Research Greece καθόρισε την τιμή-στόχο για τη μετοχή...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία των πελατών

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή προσωποποιημένων υπηρεσιών και νέων προϊόντων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του πελάτη

Η ΔΕΗ εισάγει νέες υπηρεσίες και προϊόντα, εστιάζοντας στην προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο πλαίσιο των νέων...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση τους.Εισάγει καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο...

Έρευνα Klarna για γιορτινές αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες...

Έρευνα Klarna σχετικά με χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών επιθυμεί πιο οικονομικά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να μειώσει τις δαπάνες του...

Μελέτη Klarna για χριστουγεννιάτικες αγορές: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ζητά πιο προσιτά προϊόντα

Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητά πιο οικονομικά προϊόντα για τις χριστουγεννιάτικες αγορές λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 41,1% σκοπεύει να...

Μελέτη Klarna για χριστουγεννιάτικες προμήθειες: Το 50,8% των Ελλήνων καταναλωτών ψάχνει πιο προσιτά προϊόντα

Πάνω από το 50% των Ελλήνων καταναλωτών αναζητούν πιο προσιτά προϊόντα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, με το 41,1% να σχεδιάζει να μειώσει...