Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση των πελατών με νέα προϊόντα, προσωπική υποστήριξη και καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό για βελτιωμένη εμπειρία.
  • Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.
  • Στοχεύει στην άμεση και προσωπική εξυπηρέτηση μέσω νέου μοντέλου τηλεφωνικής υποστήριξης και ενός καινοτόμου ψηφιακού λογαριασμού που θα παρέχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες και πληρωμές.
  • Εισάγει την υπηρεσία ElectricianPass για την πιστοποίηση ηλεκτρικών εγκαταστάσεων και προσαρμόζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, συμπεριλαμβάνοντας πρωτοβουλίες για την προσβασιμότητα ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.

Έχοντας τις ανάγκες των πελατών στο επίκεντρο, η ΔΕΗ σχεδιάζει να προσφέρει νέα προϊόντα, λύσεις προστιθέμενης αξίας, αλλά και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, όπως ανακοινώθηκαν στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, την Παρασκευή (13.12.2024).

Με στόχο την διευκόλυνση των πελατών της, η ΔΕΗ εισάγει προσωποποιημένη εμπειρία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, νέα ηλεκτρονικά εργαλεία και εύχρηστο ψηφιακό λογαριασμό, πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης, αλλά και νέο ωράριο καταστημάτων.

Στο πλαίσιο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ, ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου ΔΕΗ, κ. Γιώργος Καρακούσης, ανέφερε: «Στη ΔΕΗ, έχουμε στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Ακούμε ουσιαστικά τις ανάγκες και τις προσδοκίες κάθε γενιάς, προσφέροντας διαφάνεια, προσωποποιημένες λύσεις και υπηρεσίες με πραγματική προστιθέμενη αξία. Η στρατηγική της ΔΕΗ επικεντρώνεται στη δημιουργία μίας ολιστικής προσέγγισης των αναγκών των πελατών, πέρα από την απλή προμήθεια ενέργειας. Στόχος μας είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών, όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και φιλική προς το περιβάλλον και τους καταναλωτές εταιρεία. Γι’ αυτό φροντίζουμε διαρκώς να κάνουμε την καθημερινότητα των πελατών μας πιο εύκολη και ουσιαστικά καλύτερη».

Προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Φιλοδοξώντας να αποτελέσει σημείο αναφοράς στην εξυπηρέτηση πελατών, η ΔΕΗ σχεδιάζει νέο μοντέλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πελάτη από έναν συγκεκριμένο, εξειδικευμένο εκπρόσωπο, ο οποίος θα διασφαλίζει προσωπική σχέση, βαθιά γνώση και άμεση ανταπόκριση. Στις αρχές του 2025, η υπηρεσία θα ξεκινήσει να παρέχεται δωρεάν, 24/7.

Καινοτόμος ψηφιακός λογαριασμός

Ένας νέος ψηφιακός λογαριασμός, αλλά και ένας νέος κωδικός QR στον έγχαρτο λογαριασμό που θα οδηγεί σε βίντεο με ψηφιακή εκπρόσωπο (avatar) και θα επεξηγεί τα πεδία του λογαριασμού, θα τεθούν σε ισχύ από τη ΔΕΗ στο πρώτο τρίμηνο του 2025, προσφέροντας εύκολη πρόσβαση και αναλυτική παρουσίαση χρεώσεων, κατανάλωσης και ιστορικού, καθώς και δυνατότητα άμεσης πληρωμής χωρίς σύνδεση σε εφαρμογή, διευκολύνοντας, τους πελάτες που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

ElectricianPass: Νέα υπηρεσία πιστοποίησης ηλεκτρικών εγκαταστάσεων

Η ΔΕΗ εγκαινιάζει την υπηρεσία ElectricianPass, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το πρώτο τρίμηνο του 2025. Με αυτή την υπηρεσία, η απόκτηση της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) γίνεται εύκολα, γρήγορα και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ. , με ραντεβού προσαρμοσμένο στη διαθεσιμότητα του πελάτη. Μέσα από το ElectricianPass οι πελάτες θα μπορούν να χρεώσουν την υπηρεσία στον λογαριασμό τους εφάπαξ ή με πλάνο δόσεων.

Καταστήματα: Πρωτοβουλία για την ενίσχυση της συμπερίληψης και νέο ωράριο

Η ΔΕΗ εγκαινιάζει ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα αισθητηριακής προσβασιμότητας στα καταστήματά της σε συνεργασία με την οργάνωση, The Happy Act για την χαρτογράφηση χώρων, την εισαγωγή ειδικών σημάνσεων και την παροχή χώρων αποφόρτισης για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με νευροδιαφορετικότητα.

Παράλληλα, παραμένοντας προσηλωμένη στην άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της και προσαρμοζόμενη στις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, η ΔΕΗ αλλάζει το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων της από την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025. Τα καταστήματα πλέον θα λειτουργούν από τις 8:00 έως τις 15:00 κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Σάββατο, ενώ κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή θα είναι ανοιχτά από τις 8:00 έως τις 20:00.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Αλ Τζολάνι: Νέο κοινωνικό σύμφωνο μεταξύ του κράτους και των πιστών όλων των θρησκειών στη Συρία

Ο ηγέτης της συμμαχίας ισλαμιστικών ένοπλων οργανώσεων, Αμπού Μοχάμαντ...

Ο Εμπίντ θα είναι απών για ακόμη μία εβδομάδα

Ο Εμπίντ θα λείψει από τρεις αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των...

Υεμένη: Οι στρατιωτικές δυνάμεις των ΗΠΑ χτύπησαν εγκατάσταση «συντονισμού» των Χούθι

Οι αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις πραγματοποίησαν αεροπορικό πλήγμα κατά εγκατάστασης...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς επιλέγουν να «ταξιδέψουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες ταξιδιώτες προτιμούν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς, όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες στις πτήσεις να ξεπερνούν το 80%...

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς διαλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες προτιμούν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες των πτήσεων να ξεπερνούν το 80% πριν...

AEGEAN: Σε ποιους προορισμούς αποφασίζουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες επιλέγουν παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τις πληρότητες των πτήσεων να ξεπερνούν το 80% έως...

AEGEAN: Σε ποιες τοποθεσίες επιλέγουν να «ταξιδέψουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες ταξιδιώτες επιλέγουν και πάλι παραδοσιακούς χριστουγεννιάτικους προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη, με τη ζήτηση για πτήσεις να ξεπερνά...

AEGEAN: Σε ποια μέρη επιλέγουν να «πετάξουν» οι Έλληνες τα Χριστούγεννα

Οι Έλληνες ταξιδιώτες επιλέγουν και πάλι παραδοσιακούς προορισμούς όπως η Βιέννη, το Παρίσι και η Γενεύη για τα Χριστούγεννα, με τις πληρότητες στα δρομολόγια...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, με στόχο την καλύτερη εμπειρία και ικανοποίηση τους.Εισάγει καινοτόμο ψηφιακό λογαριασμό...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του χρήστη

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες προσωποποιημένης εξυπηρέτησης, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, όπως αναφέρθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία των πελατών

Η ΔΕΗ προγραμματίζει την εισαγωγή νέων προϊόντων και υπηρεσιών προσωποποιημένης εξυπηρέτησης για τους πελάτες της, όπως ανακοινώθηκε στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ.Στο...

Η ΔΕΗ μεταμορφώνει την εμπειρία του καταναλωτή

Η ΔΕΗ ανακοινώνει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, επικεντρωμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως προσωποποιημένη τηλεφωνική εξυπηρέτηση και ψηφιακό λογαριασμό, στο 7ο Συνέδριο Εμπορίας του...