Κι ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι συνομιλίες της Honda με τη Nissan για συγχώνευση των δύο εταιρειών, ίσως και με τη συμμετοχή της Mitsubishi – εταίρου της Nissan, η Honda ανακοίνωσε ότι θα φέρει στην Ευρώπη το Prelude έκτης γενιάς.
Είναι αλήθεια ότι για να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις της εξηλεκτρισμένης εποχής της αυτοκινητοβιομηχανίας, με τα τεράστια κόστη παραγωγής κινητήρων και μπαταριών, η συνένωση σε ομίλου ή και η συγχώνευση εταιρειών, αποτελεί μονόδρομο.
Οι εποχές που κάθε εταιρεία είχε το δικό της εργοστάσιο και τα αυτοκίνητα ξεχώριζαν μεταξύ τους, έχει περάσει ανεπιστρεπτί.
Για να επιστρέψω στη Honda, η οποία είχε εντυπωσιάσει ήδη από το 1999 όταν παρουσίασε το επαναστατικό υβριδικό Insight, είναι έτοιμη να φέρει ένα ακόμα εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην Ευρώπη.
Το νέο υβριδικό Prelude, 46 χρόνια μετά το ντεμπούτο του πρώτου μοντέλου, θα εφοδιάζεται με τη τεχνολογία Honda S+ Shift για να ενισχύσει περαιτέρω τη «χαρά της οδήγησης», με γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.
Το πιο σπορ κουπέ μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας θα πλαισιώσει την πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα μοντέλων, στην οποία περιλαμβάνονται τα: Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V όλα διαθέσιμα με κινητήρες e:HEV, που μεταβάλλουν συνεχώς την κίνηση από αμιγώς ηλεκτρική σε υβριδική ή μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς τη συμβολή του οδηγού.