Στην απονομή των Social Media Awards 2024, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Ωδείο Αθηνών, η ΕΡΤ απέσπασε το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Most Innovative Use of YouTube Trends & Insights».
Το 2024, η στρατηγική του καναλιού επικεντρώθηκε στην ανάλυση των ψηφιακών δεδομένων και των δεδομένων θέασης (Linear TV, ERTFLIX, Social Media), με σκοπό να ενισχύσει τη δημιουργική παρουσία του μέσω καινοτομιών στην πλατφόρμα. Τα αποτελέσματα αυτής της στρατηγικής είναι εντυπωσιακά, με 232.2 εκατομμύρια προβολές, 16.2 εκατομμύρια ώρες θέασης και 2.4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις, καταγράφοντας μια θετική πορεία ανάπτυξης.
Η κοινότητα του καναλιού σημείωσε αύξηση 32% στους subscribers, ενώ οι engaged χρήστες παρουσίασαν σημαντική ενίσχυση. Το περιεχόμενο του καναλιού αγαπήθηκε κατά 24.5% περισσότερο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (likes), ενώ η διάδοσή του εντός και εκτός πλατφόρμας αυξήθηκε κατά 21% (shares, cross-platform communication).
Η στρατηγική του καναλιού αποτυπώθηκε και στον διπλασιασμό των impressions, με το περιεχόμενο να εμφανίζεται αυτόματα (thumbnails) 54% περισσότερες φορές. Το 33% των προβολών προήλθε από προτεινόμενο περιεχόμενο (traffic/suggested videos), το 27% από την αρχική σελίδα και το subscription feed, το 13% από ενσωματωμένα βίντεο εκτός πλατφόρμας, και το 11% από αναζητήσεις στο YouTube.
Η πιο σημαντική επιτυχία, ωστόσο, είναι η δημιουργία μιας ενεργής ψηφιακής κοινότητας, η οποία συνεχώς ενδυναμώνεται και ενισχύει τη σχέση των νεανικών κοινών με την ΕΡΤ.