Πέμπτη Ιανουάριος 9 2025

6 πράγματα που δεν γνωρίζεις για τον Χρυσό Οδηγό!

Ανακάλυψε άγνωστες πτυχές του Χρυσού Οδηγού, από την ψηφιακή του μεταμόρφωση έως τις σύγχρονες υπηρεσίες διαχείρισης social media και ιστοσελίδων.
  • Ο Χρυσός Οδηγός, ιστορική ελληνική εταιρεία, έχει εξελιχθεί από έντυπος κατάλογος σε ψηφιακή πλατφόρμα, προσφέροντας πληροφορίες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
  • Παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης social media, κατασκευής ιστοσελίδων και συμμόρφωσης με τον κανονισμό GDPR, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό.
  • Διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών σε 8 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, προσφέροντας υποστήριξη σε περισσότερους από 200 επαγγελματίες.

Ο Χρυσός Οδηγός είναι η μακροβιότερη ελληνική εταιρεία προβολής επιχειρήσεων και επαγγελματιών, εδώ και δεκαετίες. Είναι το εργαλείο που πολλοί έχουν χρησιμοποιήσει, για να βρουν επαγγελματίες, καταστήματα και υπηρεσίες, είτε μέσα από τις έντυπες εκδόσεις του στο παρελθόν είτε μέσω της σύγχρονης διαδικτυακής πλατφόρμας του xo.gr.

Ωστόσο, πέρα από τη φήμη του ως “ο μεγαλύτερος online κατάλογος επιχειρήσεων”, υπάρχουν πτυχές της ιστορίας και των υπηρεσιών του Χρυσού Οδηγού που θα σε εκπλήξουν! Γι’  αυτό και εμείς θα σου αποκαλύψουμε στο άρθρο, που ακολουθεί, 6 πράγματα για τον Χρυσό Οδηγό που σίγουρα δεν ξέρεις!

#1 Δεν εκδίδει πια κίτρινους τηλεφωνικούς καταλόγους

Από το 1971 έως το 2014, ο Χρυσός Οδηγός ήταν ο απαραίτητος επαγγελματικός κατάλογος στο σπίτι, το γραφείο και την επιχείρηση, προσφέροντας πληροφορίες για επαγγελματίες και καταστήματα σε μια εποχή που το διαδίκτυο δεν υπήρχε. Ο ογκώδης κίτρινος τόμος ήταν το σημείο αναφοράς για να βρει κανείς το ζαχαροπλαστείο, το κομμωτήριο, τον υδραυλικό ή τον γιατρό του. Με την πάροδο του χρόνου, ο Χρυσός Οδηγός εξελίχθηκε, ακολουθώντας τις τεχνολογικές αλλαγές και τις ανάγκες της εποχής. Από τους έντυπους καταλόγους, που σημάδεψαν μια ολόκληρη γενιά, πέρασε στη σύγχρονη ψηφιακή του μορφή στο www.xo.gr, αποχαιρετώντας τον παραδοσιακό του έντυπο χαρακτήρα.

#2 Αναλαμβάνει τη διαχείριση των Social Media της επιχείρησής σου

Δεν χρειάζεται πια να ανησυχείς για τα social media της επιχείρησής σου. Ο Χρυσός Οδηγός προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισης social media, για να αυξήσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό και να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησής σου. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν στρατηγικό σχεδιασμό, δημιουργία περιεχομένου, παρακολούθηση απόδοσης και βελτιστοποίηση της παρουσίας σου στα κοινωνικά δίκτυα.

#3 Αξιοποιεί τα Shopping Ads για υψηλότερες μετατροπές

Η ακριβής παρουσίαση προϊόντων με εικόνες, τιμές και πληροφορίες βοηθάει τους πελάτες να λαμβάνουν γρηγορότερα αποφάσεις αγοράς. Ο Χρυσός Οδηγός αξιοποιεί αυτή τη δυνατότητα για να μεγιστοποιήσει τις επιδόσεις των διαφημίσεων των συνεργατών του, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους πελάτες του.

#4 Κατασκευάζει ιστοσελίδες για ξενοδοχεία & καταλύματα

Η ομάδα του Χρυσού Οδηγού, έχοντας πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία ιστοσελίδων και έχοντας κατασκευάσει πάνω από 4.500 websites, κατασκευάζει και την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου ή καταλύματος σου, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες σου.

#5 Σε βοηθάει να συμμορφωθείς με τον GDPR

Ο Χρυσός Οδηγός προσφέρει εξειδικευμένες υπηρεσίες, βοηθώντας επιχειρήσεις να προσαρμοστούν πλήρως στις απαιτήσεις του Κανονισμού GDPR. Η διαδικασία περιλαμβάνει ανάλυση των δεδομένων που συλλέγονται, αναγνώριση των κινδύνων, καθώς και την εφαρμογή κατάλληλων πολιτικών προστασίας. Με αυτές τις υπηρεσίες, οι επιχειρήσεις όχι μόνο διασφαλίζουν τη νομική τους συμμόρφωση, αλλά και ενισχύουν την εμπιστοσύνη των πελατών τους, επενδύοντας σε μια πιο διαφανή και ασφαλή προσέγγιση στη διαχείριση των δεδομένων.

#6  Έχει εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα

Απαριθμεί πάνω από 200 εξειδικευμένους επαγγελματίες σε 8 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λάρισα, Πάτρα, Ρόδο, Ηράκλειο, Καβάλα, Καλαμάτα), καλύπτοντας κάθε περιοχή της χώρας.

Ακολούθησε τον Χρυσό Οδηγό:

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

MasterChef”: Αυτή είναι η ημερομηνία πρεμιέρας του ριάλιτι

Ο 9ος κύκλος του ριάλιτι μαγειρικής "MasterChef" θα κάνει...

Το Μπενίν επιδιώκει ενίσχυση σχέσεων με την Καραϊβική, «συζητά» την ανάπτυξη στρατού στην Αϊτή

Το Μπενίν φιλοξένησε υπουργούς Εξωτερικών από χώρες της Κοινότητας...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η Renault προειδοποιεί ότι η συσσώρευση των εκπομπών CO2 θα αδυνατίσει την αυτοκινητοβιομηχανία της ΕΕ

Η Renault προειδοποιεί ότι η συμμόρφωση με τους νέους αυστηρούς κανόνες εκπομπών CO2 της ΕΕ μπορεί να αποδυναμώσει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς πολλές εταιρείες...

Η JP Morgan υπέβαλε αγωγή ύψους 916 εκατ. ευρώ κατά της Viva Wallet

Η JP Morgan Chase υπέβαλε δύο νέες αγωγές κατά της Viva Wallet, διεκδικώντας 916 εκατ. ευρώ από τον διευθύνοντα σύμβουλο Χάρη Καρώνη και άλλα...

Έρχεται κρατική παρέμβαση στην αγορά των ιδιωτικών ασφαλιστικών μετά την αύξηση των ασφαλίστρων

Το οικονομικό επιτελείο σχεδιάζει κρατική παρέμβαση στην αγορά ιδιωτικής ασφάλισης λόγω των αυξήσεων στα ασφάλιστρα υγείας, που έχουν προκαλέσει κοινωνικό ζήτημα.Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών...

ELPEDISON: Καινοτόμο προϊόν αυτοπαραγωγής πράσινης ενέργειας με αποθήκευση για τις επιχειρήσεις

Η ELPEDISON προσφέρει καινοτόμες λύσεις αυτοπαραγωγής πράσινης ενέργειας με αποθήκευση, στοχεύοντας στη μείωση του ενεργειακού κόστους και την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης για επιχειρήσεις.Η...

ΒΙΣ: Στο 98,33% έφτασε το ποσοστό της HQF

Το ποσοστό της Hellenic Quality Foods (HQF) στην εταιρεία ΒΙΣ (Βιομηχανία Συσκευασιών) αυξήθηκε στο 98,33% σύμφωνα με ανακοίνωση του Χρηματιστηρίου Αθηνών.Η αύξηση αυτή προήλθε...

Reuters: Η Lufthansa θα πάρει μερίδιο στην ITA στις 13 Ιανουαρίου

Η Lufthansa θα αποκτήσει μερίδιο 41% στην ιταλική αεροπορική εταιρεία ITA στις 13 Ιανουαρίου, τερματίζοντας πολυάριθμες διαπραγματεύσεις.Η εξαγορά θα κοστίσει 325 εκατομμύρια ευρώ και...

Η GrECo αποκτά πλειοψηφικό ποσοστό στην Comergon, επεκτείνοντας το αποτύπωμά της στην ασφαλιστική αγορά Ελλάδας και Κύπρου

Η GrECo εξαγόρασε πλειοψηφικό ποσοστό στην Comergon, επεκτείνοντας την παρουσία της στην ασφαλιστική αγορά Ελλάδας και Κύπρου, ενισχύοντας την στρατηγική της στην ΝοτιοΑνατολική Ευρώπη.Η...

MEG Consulting: Η καινοτόμος πρόταση στην αγορά με την υπογραφή του Μάνου Εξαρχουλάκου

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος ιδρύει τη συμβουλευτική εταιρία MEG CONSULTING, αξιοποιώντας τη μακροχρόνια εμπειρία του σε πωλήσεις και marketing από πολυεθνικές και εγχώριες εταιρίες.Η MEG...

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αύξηση επιβατών 13,1% το 2024 σε σύγκριση με το 2023

Η επιβατική κίνηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών αυξήθηκε κατά 13,1% το 2024, φτάνοντας συνολικά σε 31,85 εκατομμύρια επιβάτες.Σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε και τον Δεκέμβριο του...

Alter Ego Media: Στη «Χρυσή Λίστα» της ICAP με τους πιο κερδοφόρους ομίλους

Η Alter Ego Media συμπεριλαμβάνεται στη «Χρυσή Λίστα» της ICAP με τους 200 πιο κερδοφόρους ομίλους στην Ελλάδα, καταλαμβάνοντας την 73η θέση.Τα κέρδη EBITDA...