- Δεν υπάρχει άμεσος κίνδυνος για το οδικό έργο του Κηφισού, σύμφωνα με τη διϋπουργική σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή Υπουργών και της ΕΥΔΑΠ.
- Συμφωνήθηκε η συνεργασία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την Περιφέρεια Αττικής για την αντιμετώπιση πιθανών βλαβών.
- Ο καθηγητής Παναγιώτης Καρύδης εξέφρασε ανησυχίες σχετικά με την ύπαρξη καταρρακτών στον Κηφισό, οι οποίοι μπορεί να επηρεάζουν τη ροή και τη στατικότητα του οχετού.
Το ζήτημα με τις υπόγειες λίμνες που κρύβει ο Κηφισός, εγείροντας φόβους στατικότητας, απασχόλησε την Πέμπτη (09.01.2025) ευρεία σύσκεψη με τη συμμετοχή αρμοδίων υπουργών και του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά.
Στη σύσκεψη εργασίας για τις υπόγειες λίμνες που έχει ο Κηφισός πήραν μέρος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο υφυπουργός, Νίκος Ταχιάος ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς και η Διοίκηση της ΕΥΔΑΠ.
Σύμφωνα με ενημέρωση, κατά τη σύσκεψη εργασίας διαπιστώθηκε απ’ όλα τα μέρη που συμμετείχαν ότι δεν υπάρχει κάποιος άμεσος κίνδυνος για το οδικό έργο του Κηφισού.
Επιπλέον, συμφωνήθηκε η προοπτική συνεργασίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με την Περιφέρεια Αττικής για την αντιμετώπιση των όποιων ενδείξεων βλαβών.
Όπως έγινε γνωστό, περισσότερες ανακοινώσεις αναμένεται να γίνουν προσεχώς από την Περιφέρεια, στην οποία εμπίπτει και η σχετική αρμοδιότητα για τη συντήρηση των έργων.
Ο καθηγητής, Παναγιώτης Καρύδης προβληματίζεται και για το γεγονός ότι υπάρχουν καταρράκτες στον Κηφισό:
«Το δεύτερο, εκείνο που είδα και με τη βοήθεια των στοιχείων των σπηλαιολόγων είναι ότι υπάρχουν καταρράκτες. Οι καταρράκτες θεωρώ ότι είναι ένα κακό πράγμα για ένα οχετό τέτοιο, διότι δημιουργεί μία ανωμαλία στη ροή. Δημιουργεί ας το πούμε απλά ένα φάγωμα εκεί που πέφτει το νερό με δύναμη. Και διερωτώμαι: Από πάνω ο δρόμος, η οδός, η λεωφόρος είναι ευθεία, δεν έχει σκαλιά. Γιατί λοιπόν πρέπει να έχει σκαλιά και να δημιουργούνται καταρράκτες στην υπόγεια ροή; Θα μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε την ενέργεια που δαπανάται από την πτώση του νερού να τρέχει πιο ομαλά και πιο γρήγορα και σε μεγαλύτερη παροχετευτικότητα και σε διατομή και σε ταχύτητα».