Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2025

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Το Dacia Duster 2018-2024 προσφέρει αξιόπιστη και οικονομική επιλογή στην κατηγορία C-SUV, ιδανική για οικογένειες και εκδρομές με προσιτό κόστος συντήρησης.

Το Dacia Duster από το 2010, όταν πρωτολανσαρίστηκε χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα πιο τίμια αυτοκίνητα της αγοράς χάρη στο συνδυασμό προσιτής τιμής, χώρων, πρακτικότητας και οικονομικής χρήσης.

Ο λόγος; Η μητρική εταιρεία Renault προτίμησε να κατασκευάσει ένα προσιτό οικονομικά αυτοκίνητο, εστιάζοντας να επενδύσει στα μηχανικά μέρη και εξαρτήματα από μοντέλα που υπήρχαν ήδη στην αγορά, οπότε το κόστος ήταν πιο χαμηλό.

Στη δεύτερη γενιά του Duster (2018-2024) διατήρησε το επιτυχημένο value for money προφίλ, αλλάζοντας λίγα πράγματα από την πρώτη γενιά, αναβαθμίζοντας το εσωτερικό και προσθέτοντας συνετά σύγχρονη τεχνολογία, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική η τιμή. Συνεπώς, η δεύτερη γενιά, η οποία δεν έχει κλείσει καν δεκαετία, αποτελεί μία σύγχρονη επιλογή που αξίζει να δείτε στην κατηγορία C-SUV, εάν επιθυμείτε χώρους, έχετε εκδρομική διάθεση, δε θέλετε να δίνετε πολλά χρήματα για καύσιμα και σέρβις και προτιμάτε ένα ασφαλές αυτοκίνητο.

Για τους παραπάνω και ακόμα περισσότερους λόγους, το Dacia Duster έχει αγαπηθεί πολύ από το αγοραστικό κοινό και έχει σημειώσει πάνω από 2 εκατομμύρια πωλήσεις σε 60 χώρες.

Παραμένει, όμως, μία value for money επιλογή και ως μεταχειρισμένο; Και το βασικότερο, αυτή η vfm επιλογή αποδεικνύεται ανθεκτική με την πάροδο των ετών;

Λίγα λόγια

Η δεύτερη γενιά του Dacia Duster διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, βενζίνη/LPG και diesel, μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και σε εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς.

Σχεδιαστικά, η εν λόγω γενιά δε δείχνει «γερασμένη», ακριβώς το αντίθετο, ειδικά μετά το facelift του 2022, κατά το οποίο φρέσκαρε τις λεπτομέρειες της εμφάνισής του Duster για να συμβαδίσει με τη σύγχρονη σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia με έντονη μάσκα, προβολείς ECO LED, εμπρός και πίσω σε σχήμα «Υ», με αποτέλεσμα να μην έχει να ζηλέψει κάτι από τη σημερινή. Μάλιστα, η πίσω αεροτομή σε συνδυασμό με τα ελαστικά χαμηλής τριβής βοηθούν στην καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και στις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Το εσωτερικό του Duster είναι αναβαθμισμένο συγκριτικά με της πρώτης γενιάς, λιτό και με σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και τις πόρτες, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει κακής ποιότητας. Επίσης, υπάρχουν υφασμάτινες ή δερμάτινες επενδύσεις αναλόγως την έκδοση. Δεν πρόκειται για premium κατασκευή και αυτό φαίνεται, ωστόσο, επικεντρώνεται στη χρηστικότητα, χωρίς να λείπει κάτι βασικό.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Χωροταξικά, η καμπίνα του Duster της δεύτερης γενιάς συνεχίζει την παράδοση της πρώτης για ευρυχωρία, μεγάλους και πρακτικούς χώρους. Συγκεκριμένα, το μεταξόνιο των 2,7 μ. χαρίζει ευρυχωρία στους πίσω επιβάτες για πόδια και κεφάλι. Μπορούν να καθίσουν άνετα πίσω δύο επιβάτες και ο τρίτος με κάποιες παραχωρήσεις. Επίσης, οι μετακινήσεις στην πόλη και στο ταξίδι πραγματοποιούνται ξεκούραστα χάρη και στα ανασχεδιασμένα πιο αναπαυτικά και μεγάλα καθίσματα. Ο εκδρομικός χαρακτήρας του φαίνεται και από τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών που αγγίζει τα 478 λίτρα και εκτινάσσεται στα 1.623 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.

Όσον αφορά τους κινητήρες, οι πιο δημοφιλείς είναι: βενζίνης 1.0 με 100 ίππους, diesel 1.5 dCi με 110 ίππους και μετά το facelift 115 ίππους και ο κινητήρας 1.0 TCe LPG (βενζίνη και υγραέριο), που συναντάμε στο facelift. Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα κίνησης βενζίνης και υγραερίου τοποθετείται σε έναν τρικύλινδρο τούρμπο 1.000cc κινητήρα έμμεσου ψεκασμού, ο οποίος έχει σχεδιαστεί εξ αρχής για τη λειτουργία με LPG. Όταν χρησιμοποιείται βενζίνη ο κινητήρας αποδίδει 91 ίππους, ενώ όταν χρησιμοποιείται υγραέριο αποδίδει 100 ίππους. Σημειώστε ότι συνδυαστικά η έκδοση TCe LPG μπορεί να καλύψει λίγο πάνω από 1.200 χλμ.! Οι πιο πολλές τετρακίνητες εκδόσεις συνδυάζονται με τον diesel 1.5 dCi.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Αξίζει γιατί…

Το Duster μπορεί να μην είναι ένα premium μοντέλο, αλλά ένα αυτοκίνητο που εστιάζει στην ουσία των πραγμάτων. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες… πολυτέλειας, όπως τα διπλά αμορτισέρ στο εμπρός καπό, που τα συναντάμε σε ακριβά οχήματα ή και όχι!

Παρά το γεγονός ότι η δικίνητη έκδοση φέρει ημιάκαμπτο άξονα πίσω, η άνεση είναι εφάμιλλη των διπλών ψαλιδιών. Σε αυτό βοηθάνε και οι 16άρες ζάντες, κάτι που σπανίζει στις μέρες μας, αφού η μόδα επιτάσσει μεγαλύτερες διαστάσεις, θυσιάζοντας από πρακτικότητα και οικονομία.

Στην έκδοση με το υγραέριο, η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ δεν επηρεάζεται από την ύπαρξη της δεξαμενής του υγραερίου, αφού βρίσκεται στο δάπεδο του αποθηκευτικού χώρου και συγκεκριμένα στη θέση της ρεζέρβας, η οποία αντικαταστάθηκε από κιτ επισκευής ελαστικού.

Το Duster έχει γνήσιο off-road χαρακτήρα, με δοκιμασμένη τετρακίνηση που δε βγάζει προβλήματα. Ακόμα και οι προσθιοκίνητες εκδόσεις, τα καταφέρνουν μια χαρά στις εκτός δρόμου διαδρομές. Σε αυτό βοηθάει η απόσταση των 217 χλστ. από το έδαφος και οι μεγάλες γωνίες διαφυγής (2WD: 34 μοίρες, 4WD: 33 μοίρες), προσέγγισης (30 μοίρες) και ράμπας (21 μοίρες).

Στα συν, προσθέστε και το χαμηλό κόστος συντήρησης. Το κόστος των σέρβις στην επίσημη αντιπροσωπεία είναι προσιτό και τα αναλώσιμα οικονομικά και εύκολα να βρεθούν.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Τι να προσέξετε

Το Dacia Duster της δεύτερης γενιάς είναι αξιόπιστο και ανθεκτικό στο χρόνο, γεγονός που το καθιστά ως μία καλή επιλογή και στην αγορά των μεταχειρισμένων. Ελάχιστες αναφορές υπάρχουν για βλάβες και δύσκολα προβλήματα, εντούτοις, υπάρχουν ορισμένα σημεία προσοχής που θα χρειαστεί να δείτε, αν και δεν επηρεάζουν τη συνολικά καλή εικόνα του ρουμανικού μοντέλου.

Κινητήρας: Έχουν αναφερθεί βλάβες στα μπεκ ψεκασμού στις εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης/LPG.

Σκουριά στο αμάξωμα: Το Duster είναι ευαίσθητο σε γρατζουνιές, λόγω του μέτριου πάχους και ποιότητας της εξωτερικής βαφής. Έτσι, εάν πρόκειται για βαθιές γρατζουνιές με την πάροδο του χρόνου και την έκθεση σε έντονες καιρικές συνθήκες, συγκεκριμένα μέρη του αμαξώματος μπορεί να εμφανίσουν σκουριά.

Μίζα: Περιορισμένος αριθμός οχημάτων είχε εμφανίσει βλάβη στο διακόπτη ανάφλεξης σε παρτίδα, κυρίως, στο Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία και επιδιορθώθηκε. Η καμπάνια ανάκλησης πραγματοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2020 και αφορούσε βασικά Duster που κατασκευάστηκαν μέχρι τον Οκτώβριο του 2018.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Μην παραλείπετε να…

Ελέγξετε το βιβλίο σέρβις και βεβαιωθείτε το όχημα έχει υποβληθεί σε τακτική συντήρηση και ότι υπάρχουν καταγεγραμμένες οι απαραίτητες επισκευές.

Βεβαιωθείτε αν ισχύει η εγγύηση.

Εξετάσετε το κιβώτιο ταχυτήτων για τυχόν θορύβους ή δυσλειτουργίες.

Επιθεωρήσετε την κατάσταση των καθισμάτων και των πλαστικών για σημάδια υπερβολικής φθοράς ή κακής χρήσης, επειδή είναι ένα μοντέλο δημοφιλές σε οικογένειες.

Ελέγξετε προσεκτικά το αμάξωμα για διάβρωση, ειδικά σε σημεία που είναι επιρρεπή σε υγρασία. Μη διστάσετε να ρωτήσετε εάν πρόκειται για αυτοκίνητο εισαγωγής ή αν κινείται σε μέρη με έντονη υγρασία και χιόνι.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Μας είπαν…

Κάτοχος ενός Dacia Duster diesel 1.5 dCi 4WD 2ης γενιάς facelift του 2021 περιγράφει στο newsit.gr την εμπειρία του: «Αγόρασα τον Ιούλιο του 2021 στα 24.200 ευρώ καινούριο το τετρακίνητο Duster με τον πετρελαιοκινητήρα και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Μέχρι τώρα έχω κάνει περίπου 55.000 χλμ. και αρκετά από αυτά σε απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές λόγω της ενασχόλησής μου με το Ράλλυ Ακρόπολις, κάτι που σημαίνει ότι υπήρξαν φορές που χρειάστηκε να ελέγξω λεπτομέρειες της ειδικής διαδρομής (σκληρό χώμα και πέτρες) για να είναι όλα σωστά τις μέρες του αγώνα. Έχοντας πάντα το σωστό σετ ελαστικών, δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα και η τετρακίνησή του με έβγαλε πολλές φορές από δύσκολες καταστάσεις. Επίσης, επειδή μου αρέσει η οδήγηση, αλλά και σε όλη την οικογένεια τα ταξίδια, έχουμε κάνει πολλές εκδρομές σε όλη την Ελλάδα, σε εκτός δρόμου διαδρομές και χιόνια. Η τετρακίνηση του Duster είναι γνωστή και δοκιμασμένη πολλά χρόνια και τη συναντάμε σε πολλά μοντέλα. Είναι απλή, δε σπάει-δε χαλάει. Γενικώς, παρά την εκτεταμένη χρήση, δεν αντιμετώπισα κάποιο θέμα ποτέ, αλλά πάντα είμαι τυπικός στα σέρβις. Στα 40.000 χλμ. αντικατέστησα τα τακάκια. Το εσωτερικό δεν έχει δείξει σημάδια πρόωρης φθοράς ούτε τριξίματα στα πλαστικά. Και παρόλο που έχω δύο μικρά παιδιά δε φαίνεται ταλαιπωρημένο το πίσω μέρος. Το μόνο θέμα που αντιμετώπισα, όπως και άλλοι κάτοχοι, είχε να κάνει με το κάθισμα. Πιο συγκεκριμένα, κουνιόταν η βάση του και έτριζε η πόρπη της ζώνης ασφαλείας. Είναι κάτι που συμβαίνει συχνά. Αυτό έγινε στη διετία και το άλλαξα δωρεάν, διότι ήταν μες στην εγγύηση. Επίσης, στα δύο χρόνια, εμφανίστηκε φθορά στις ραφές του τιμονιού, οπότε χρειάστηκε να αλλάξω το βολάν, το οποίο και πάλι ήταν στην εγγύηση. Η εγγύηση διαρκεί 5 χρόνια. Ο diesel Κ9Κ έχει add blue, το οποίο βάζω κάθε 12.000 με 14.000 χλμ. Η διαδικασία της αναγέννησης πραγματοποιείται μόνη της, χωρίς καν να γίνεται αντιληπτό. Ίσως ελάχιστες φορές να έχει μυρίσει. Δε χρειάζεται να κάνω επιτηδευμένα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο για την προστασία του φίλτρου σωματιδίων DPF. Δε μου το έχουν συστήσει ούτε το γράφει το manual. Γενικά, έχει πολύ οικονομική μέση κατανάλωση, ακόμα και μέσα στην πόλη, ενώ η λειτουργία του κινητήρα είναι πολύ ομαλή και σχεδόν δεν ακούγεται σαν πετρελαιοκινητήρας. Ωστόσο, το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση και οι συνεχείς αλλαγές κουράζουν μες στην πόλη. Ένα αρνητικό είναι το ευαίσθητο χρώμα στις γρατζουνιές. Αν και το δικό μου φυλάσσεται σε γκαράζ, οπότε δεν κινδυνεύει από απρόοπτα, ωστόσο, τα κλαδιά, για παράδειγμα, όταν ακουμπήσουν το αμάξωμα αφήνουν εύκολα σημάδια. Πρόκειται για ένα απλό SUV, χωρίς πολλά συστήματα ασφαλείας. Η έκδοση που έχω περιλαμβάνει το Blind Spot Warning για την προειδοποίηση του τυφλού σημείου και τη Multi-view camera με τις τέσσερις κάμερες και μου είναι αρκετά. Είμαι… της παλιάς σχολής και δε θέλω τα πολλά συστήματα και ηλεκτρονικά. Τα σέρβις του είναι οικονομικά. Για παράδειγμα, ένα λιπαντικό σέρβις κοστίζει περίπου 130 ευρώ και το πλήρες περίπου 250 ευρώ. Εγώ το χαρακτηρίζω σαν έναν “τίμιο εργάτη” της καθημερινότητας. Μου θυμίζει το Defender της εποχής».

Τιμές

Οι τιμές των μεταχειρισμένων Dacia Duster της δεύτερης γενιάς ποικίλουν ανάλογα τη χρονολογία, την έκδοση, τον κινητήρα και το κιβώτιο. Κάποιος θα περίμενε χαμηλότερες τιμές και στα μεταχειρισμένα, αφού το Duster έχει τον άτυπο τίτλο του value for money μοντέλου, κάτι που ισχύει για τις βενζινοκίνητες δικίνητες εκδόσεις, όχι όμως για τις diesel 4×4, αφού λόγω του μοναδικού τους χαρακτήρα διατηρούν υψηλές τιμές ως μεταχειρισμένα. Μπορεί οι τιμές να είναι πιο υψηλές από αυτές που θα περίμενε κανείς, όμως αυτό δείχνει ότι διατηρεί και τη μεταπωλητική αξία. Ενδεικτικά, οι τιμές κυμαίνονται μεταξύ 12.500 και 25.000 ευρώ. Ο μέσος όρος τιμών του Dacia Duster (2018-2024) ως μεταχειρισμένου είναι τα 18.000 ευρώ.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Συμπέρασμα

Παρότι ανήκει στην πιο οικονομική πλευρά μοντέλων, το Dacia Duster είναι μία καλή κατασκευή, συνολικά αξιόπιστη και ανθεκτική στο χρόνο. Παρά τα σκληρά πλαστικά, τα οποία έχουν συγκεντρώσει και τα περισσότερα αρνητικά σχόλια, η αντοχή του έχει αποδειχθεί αντίστοιχη με εκείνη ακριβότερων μοντέλων, ενώ η πρακτικότητα είναι κορυφαία. Έχει δοθεί έμφαση στην ουσία και όχι σε εντυπωσιακά συστήματα και hi-tech τεχνολογίες. Στην αγορά των μεταχειρισμένων, η τιμή μπορεί να μην είναι πολύ χαμηλή, αλλά παραμένει προσιτή. Προτείνουμε, εάν τηρεί το χρηματικό πλαίσιο που υπολογίζετε, το τετρακίνητο πετρελαιοκίνητο Dacia Duster, αφού είναι ένα ολοκληρωμένο αξιόπιστο αυτοκίνητο που σε πάει παντού σίγουρα και οικονομικά. Στην περίπτωση που ανήκεις στην κατηγορία που θέλεις ένα αξιόπιστο, οικονομικό στη χρήση αυτοκίνητο και δε σε πειράζει η απουσία τεχνολογικών καινοτομιών ή funky εσωτερικού, το Dacia Duster είναι μία πρόταση που η λογική και το μυαλό, δείχνουν την κατεύθυνση.

Μεταχειρισμένα – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε και τι να προσέχετε: Dacia Duster (2018-2024)

Disclaimer

Είναι σημαντικό να γνωρίζετε το παρελθόν του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και αυτό αποδεικνύεται από τα ΚΤΕΟ και το βιβλίο σέρβις.

Να ζητάτε πάντα και να ελέγχετε το βιβλίο σέρβις.

Βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ελέγξτε το βιβλίο συντήρησης και δώστε προσοχή σε τακτικές αλλαγές λαδιών, φίλτρων και άλλων αναλώσιμων.

Κατόπιν συνεννόησης με τον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, θα μπορούσατε να επισκεφτείτε μαζί ένα εξουσιοδοτημένο επισκευαστή της εκάστοτε εταιρείας και με το serial number του αυτοκινήτου να δείτε τα πάντα γι’ αυτό, συμπεριλαμβανομένων και των ανακλήσεων.

Πάντα να πραγματοποιείτε έλεγχο με εξειδικευμένο έμπιστο προσωπικό πριν από την αγορά.

Προτείνουμε να οδηγήσετε το αυτοκίνητο που ενδιαφέρεστε πριν προβείτε στην αγορά.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δημοφιλή

Βέλεθ: «Πρέπει να ξεκινήσουμε το μονοπάτι των νικών»

Ο Βέλεθ τονίζει τη σημασία της διακοπής του αρνητικού...

Μπάμπα: «Ήρθε η στιγμή να προχωρήσουμε μπροστά, να αναλάβουμε τις ευθύνες μας»

Ο Μπάμπα αναγνωρίζει την απογοήτευση της ομάδας και δηλώνει...

Χωρίς τον Μήτογλου στο ντέρμπι των “αιωνίων” ο Παναθηναϊκός

Ο Ντίνος Μήτογλου δεν θα συμμετάσχει στο ντέρμπι Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ

Θρίαμβος της Toyota στο Ράλι Ντακάρ με 1-2 στην ολοκλήρωση

Με μεγάλη θριαμβεύτρια την Toyota ολοκληρώθηκε η 47η έκδοση του Ράλι Ντακάρ και η 6η στη Σαουδική Αραβία. Τη γραμμή του τερματισμού πέρασαν 175 οχήματα,...

Alfa Romeo: Με 136 άλογα, υβριδική και τετρακίνητη η Junior Q4

Η νέα Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, η οποία παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην 101η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών, συμπληρώνει τη γκάμα του...

Farizon: Στην Ελλάδα τα καινούργια ηλεκτρικά επαγγελματικά της Geely

Να μια ακόμα μάρκα του κινεζικού κολοσσού Geely που έρχεται στη χώρα μας. Η Farizon, μια εταιρεία τεχνολογίας που εξειδικεύεται σε επαγγελματικά οχήματα κάθε είδους,...

Suzuki: Το καλοκαίρι φτάνει το ηλεκτρικό e VITARA

Ένα από τα πολλά ηλεκτρικά μοντέλα που περιμένουμε εντός του 2025 είναι το Suzuki e VITARA, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιαπωνικής μάρκας. Το...

Kia: Έκρηξη με 11 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2026

Κι ενώ διανύουμε τις πρώτες μέρες του 2025, της πρώτης χρονιάς από τα πέντε που θα ακολουθήσουν με ραγδαίες εξελίξεις στον χώρο της ευρωπαϊκής...

Το KIA EV3 στην Ελλάδα: Αρχικές εντυπώσεις, κόστη και εκδόσεις

Το Kia EV3 είναι το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της κορεατικής εταιρείας και πλαισιώνει τα μεγαλύτερα αδερφάκια του EV6 και EV9, έχοντας όλα τα εχέγγυα...

Hyundai: Στις Βρυξέλλες και πριν την Ελλάδα το ηλεκτρικό Inster

Το νέο ηλεκτρικό Hyundai Inster είναι ένα από τα μοντέλα που θα δημιουργήσουν αίσθηση και στην Ελλάδα. Η μάχη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης αρχίζει να...

Dacia Sandero Stepway – Δοκιμή: Στο δρόμο με το κορυφαίο μοντέλο της ευρωπαϊκής αγοράς

Από τις 2 Ιουλίου του 1999 που ο όμιλος Renault πήρε το 51% της ρουμανικής Dacia, και από την επόμενη χρονιά βγήκε το πρώτο...

Στις 137.101 πωλήσεις ολοκληρώθηκε η αγορά νέων ΙΧ με αύξηση 1,9%

Ικανοποιητικά έκλεισε η χρονιά του 2024, όσον αφορά την αγορά αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων...

Porsche: Η πιο ισχυρή 911 Carrera S που υπήρξε ποτέ

Η Porsche προσθέτει τη νέα Carrera S στη γκάμα μοντέλων 911, η οποία πλασάρεται ανάμεσα στην 911 Carrera και την 911 Carrera GTS T-Hybrid....