MINI Cooper S – Δοκιμή: Για όσους επιθυμούν κάτι διαφορετικό να οδηγούν

Το MINI Cooper S προσφέρει σπορ οδήγηση με ισχυρό μοτέρ και προηγμένη τεχνολογία, ιδανικό για όσους αναζητούν μια διαφορετική εμπειρία στο δρόμο.

Όχι, δεν υπολείπομαι τις γυναίκες οδηγούς, κάθε άλλο, διότι γνωρίζω πάρα πολλές να οδηγούν καλύτερα από άντρες. Όμως, στην περίπτωση του ΜΙΝΙ, στο οποίο θα δεις ίσως περισσότερες γυναίκες από άντρες να κάθονται στη θέση πίσω από το τιμόνι, μάλλον τις πιο ισχυρές εκδόσεις τις οδηγούν άνδρες. Εδώ είμαι, ας με διαψεύσουν.

Το ΜΙΝΙ έχει κρατήσει ένα πολύ δυνατό όνομα στην αγορά, διαχρονική αξία θα έλεγα, καθώς αυτό το σχέδιο που πρώτη φορά έφτιαξε ο Σερ Αλεκ Ισιγόνις, ακόμα μέχρι και σήμερα, με τις απαραίτητες αλλαγές ανά εποχή, διατηρεί την ίδια φιλοσοφία: Σφικτές αναλογίες, τροχοί στις άκρες, οδήγηση λες και είσαι μέσα σε καρτ, λόγω της χαμηλής θέσης αλλά και του πώς συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο στις στροφές.

Βλέποντας το ΜΙΝΙ Coοpeρ S, με αυτό το πολύ ωραίο πράσινο χρώμα που ταιριάζει απόλυτα με το φυσικό περιβάλλον της υπαίθρου, το μάτι πέφτει στη μάσκα που έχει κόκκινο το S, υποδηλώνοντας την έκδοση αλλά και τη δυναμική του. Η διχρωμία στην οροφή είναι κάτι που του προσδίδει στην εμφάνιση, όμως, πλέον, έχουμε συνηθίσει σε άλλο χρώμα από το αμάξωμα οροφές, σε πάρα πολλά μοντέλα. Φαίνεται είναι της μόδας.

MINI Cooper S – Δοκιμή: Για όσους επιθυμούν κάτι διαφορετικό να οδηγούν

Τα μαύρα περιμετρικά προστατευτικά έρχονται σε αρμονία με το μαύρο της οροφής, τους μαύρους καθρέπτες, το μαύρο περίβλημα στα στρογγυλά φωτιστικά, τη μαύρη μάσκα και τα φιμέ πίσω κρύσταλλα, ενώ το περίγραμμα χρωμίου στη μάσκα δίνει μια διαφορετική νότα.

Το ολόγραμμα COOPER S θα το βρούμε στην πίσω πόρτα, κάτω από το σήμα ΜΙΝΙ, με τα φωτιστικά να παραπέμπουν στην αγγλική σημαία, υποδηλώνοντας την καταγωγή της μάρκας, η οποία ανήκει, εδώ και πολλά χρόνια, στον γερμανικό όμιλο BMW.

MINI Cooper S – Δοκιμή: Για όσους επιθυμούν κάτι διαφορετικό να οδηγούν

Στη λιτή καμπίνα όλα κινούνται γύρω από την ολοστρόγγυλη και τεράστια OLED οθόνη αφής 24 εκατοστών, που περιέχει τα πάντα: αριστερά για τη σύνδεση με το smartphone, δεξιά για το ηχοσύστημα, κάτω τη ρύθμιση για τον κλιματισμό, πάνω για τα χιλιόμετρα, σου δείχνει την ταχύτητα που πηγαίνεις σε χιλιόμετρα αλλά και σε μίλια / ώρα, για οδηγούς από βρετανικές χώρες και πρώην αποικίες. Έχεις και σύστημα πλοήγησης αλλά και πανοραμική κάλυψη μέσα από κάμερες, ενώ μπορείς να βλέπεις και μπροστά και πίσω.

MINI Cooper S – Δοκιμή: Για όσους επιθυμούν κάτι διαφορετικό να οδηγούν

Το δε γυάλινο head – up display συμπληρώνει σε τεχνολογία και βρίσκεται ακριβώς μπροστά σου ώστε να μην αποσπάται η προσοχή σου από τον δρόμο, βλέποντας τις βασικές ενδείξεις: με πόσα χιλιόμετρα κινείσαι, τα όρια ταχύτητας κλπ.

Φυσικούς διακόπτες δεν συναντάμε, παρά μόνο για την εκκίνηση, με έναν διακόπτη engine κάτω από την οθόνη να τον περιστρέφεις στα δεξιά. Υπάρχουν δύο ακόμα χειριστήρια, ένα για το κιβώτιο ταχυτήτων, αριστερά του engine και έναν ακόμα για τα drive modes, δηλαδή τα experiences, για να διαλέξεις το πρόγραμμα οδήγησης.

MINI Cooper S – Δοκιμή: Για όσους επιθυμούν κάτι διαφορετικό να οδηγούν

Ένας υφασμάτινος γάντζος ανοίγει ένα μικρό ντουλαπάκι, υπάρχουν κι άλλοι μικροί χώροι αποθήκευσης, ενώ θα βρούμε και θύρες φόρτισης συσκευών.

Τα σπορ δερμάτινα καθίσματα, με ηλεκτρική ρύθμιση, ενσωματωμένα προσκέφαλα και το ΜΙΝΙ ραμμένο στην πλάτη, γαντζώνουν το σώμα σου, ειδικά στις στροφές, ενώ το πάνω μέρος του ταμπλό που είναι από ανακυκλωμένο ύφασμα έχει led ενδείξεις σε γαλάζιο χρώμα. Ίδιο ύφασμα και στα πλευρικά των θυρών, ενώ την πανοραμική, ανοιγόμενη οροφή θα τη βρούμε στάνταρ.

Πίσω, στο τρίθυρο αμάξωμα, χρειάζεται κάποια εξοικείωση για να διπλώσεις τα καθίσματα και να περάσουν οι δύο -αυστηρά- επιβάτες, ενώ τα 210 λίτρα όγκου στον χώρο αποσκευών, φαίνονται σχετικά λίγα.

MINI Cooper S – Δοκιμή: Για όσους επιθυμούν κάτι διαφορετικό να οδηγούν

Μακρύτερο κατά 8 εκ. στα 3,876 μέτρα, πιο φαρδύ κατά 3 εκ. και πιο ψηλό κατά 1 εκ., έχει παράστημα και το δείχνει, κυρίως στο πώς κάθεται στο δρόμο. Και λέω κάθεται, διότι είναι χαμηλά τοποθετημένο στο έδαφος.

Κάτω από το μπροστινό καπό βρίσκεται ένα δίλιτρο turbo μοτέρ βενζίνης που αποδίδει 204 ίππους, μεταξύ 5.000 – 6.500 σ.α.λ., με τη ροπή των 300 Nm να έρχεται από χαμηλά, από τις 1.400 σ.α.λ. και να πλησιάζει τις 4.500 σ.α.λ.

Με όλη αυτή τη δύναμη επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτ., ενώ αναπτύσσει τελική ταχύτητα 242 χλμ./ώρα.

Σου αρέσει ο ήχος του ισχυρού μοτέρ, η αίσθηση του τιμονιού που βαραίνει στις υψηλές ταχύτητες, το πώς μπαίνεις στις στροφές αλλά και το πώς βγαίνεις με ακρίβεια, χωρίς να το παρακάνεις, και ίσως θα μπορούσες να παίξεις με τις αλλαγές ταχυτήτων αν είχες paddles στο τιμόνι. Όμως και οι άμεσες αλλαγές στο 7άρι αυτόματο κιβώτιο κάνουν τη δουλειά τους.

Σε μέση κατανάλωση μπορείς να κατέβεις και στα 9 λίτρα στα 100 χλμ. (6,1 λίτρα δίνει το εργοστάσιο), αν όμως κινηθείς πιο γρήγορα, θα τσιμπήσει η κατανάλωση και θα βάλεις βαθύτερα το χέρι στην τσέπη.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όσα χρειάζεται να ξέρετε για την αγορά ελαστικών

Βλέποντας στα βουλκανιζατέρ αυτοκίνητα σηκωμένα στις ράμπες για αλλαγή ελαστικών και τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να κάθονται στο σαλόνι του καταστήματος και συνήθως να...

Fiat: Ολική αποκάλυψη για το νέο Grande Panda

Τον Μάρτιο, περίπου, αναμένεται στην Ελλάδα το ολοκαίνουργιο Fiat Grande Panda, και τότε θα γνωρίζουμε τις τιμές του μοντέλου, τόσο της υβριδικής έκδοσης με...

Audi: Για τις πραγματικές προκλήσεις το Q6 e-tron offroad concept

Το Q6 e-tron offroad concept είναι μια επανερμηνεία του Quattro, λένε στην Audi και δεν έχουμε λόγο να τους αμφισβητήσουμε.   Πρόκειται για ένα πρωτότυπο,...

Ford: 10 χρόνια ηγεσίας πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων

Έχοντας αιχμή του δόρατος το Ranger, η Ford αναδείχθηκε πρώτη σε πωλήσεις στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα  (LCV) στην Ελλάδα, ενώ για μια δεκαετία στην...

ΟMODA | JAECOO: Με τη βούλα η εκπροσώπηση στην Ελλάδα

Μια από τις πολυαναμενόμενες κινεζικές αφίξεις στην Ελλάδα, το 2025, η Omoda & Jaecoo, θα εισάγονται από τον όμιλο Emil Frey, αντιπρόσωπο στην Ελλάδα...

Ποιες εταιρείες και πόσα αυτοκίνητα πούλησαν το 2024

Το 2024 χαρακτηρίστηκε από αύξηση των πωλήσεων στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου κατά 1,9%, έναντι του 2023, με 137.075 μονάδες. Τη στιγμή που οι πωλήσεις στην...

Skoda: Έσκασε στο εργοστάσιο το ηλεκτρικό Elroq

Στην Ελλάδα το Elroq παρουσιάστηκε πολύ καιρό πριν, τον Οκτώβριο, όμως η παραγωγή του πιο προσιτού αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της Skoda, λόγω μεγέθους, μπαταρίας...

Μεταχειρισμένα: 6 κρίσιμα βήματα πριν τη διαδικασία αγοραπωλησίας

Η αγορά ενός μεταχειρισμένου μοντέλου είναι συμφέρουσα επιλογή, αλλά εγκυμονεί κινδύνους εάν δε γνωρίζετε τις απαραίτητες κινήσεις.Για όσους, λοιπόν, θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα,...

WRC: Μεγάλη αναγνώριση στον Οζιέ για την 10η νίκη – ρεκόρ στο Μόντε Κάρλο

Όσα και να πει κανείς για τον Σεμπαστιάν Οζιέ είναι λίγα, καθώς ο Γάλλος στα 41 του χρόνια οδηγεί με την εμπειρία της ηλικίας...

CUPRA: Μείωση τιμών μέχρι 4.500 ευρώ σε όλα τα υβριδικά plug-in

Μια γενναία προσφορά από την Τεχνοκάρ, εισαγωγική εταιρεία των μοντέλων CUPRA στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, προσφέρει όλα τα plug-in hybrid μοντέλα, τα οποία ονομάζει Ε-hybrid: Leon,...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Καιρός αύριο: Καταιγίδες το πρωί σε Μακεδονία, Θράκη, ανατολικό Αιγαίο και νησιά Δωδεκανήσου

Το πρωί της Παρασκευής (31.01.2025) αναμένονται βροχές και καταιγίδες...

ΑΑΔΕ: Παροχή λογισμικού παρακολούθησης και αποστολής δεδομένων εισροών- εκροών ναυτιλιακού καυσίμου

Η ΑΑΔΕ διαθέτει νέο λογισμικό παρακολούθησης και αποστολής δεδομένων...

Σουηδία: Δολοφονήθηκε ο άνδρας που είχε καταστρέψει αντίτυπο του κορανίου το 2023

Ο Σαλουάν Μομίκα, ιρακινός πρόσφυγας που είχε κάψει αντίτυπο...

Όλοι παρόντες στον ΟΦΗ για το ματς με τον Παναθηναϊκό

Ο ΟΦΗ προετοιμάζεται για τον αγώνα με τον...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ