Η BMW Σειράς 7, μεταμορφωμένη σε ένα εντυπωσιακό off-road ράλλυ αυτοκίνητο, κυκλοφορεί στην Τσεχία, προκαλώντας θαυμασμό και φθόνο στα SUV.
Η E65 Overland, που αρχικά ήταν μια λιμουζίνα του 2005, έχει υποστεί σημαντικές αναβαθμίσεις, όπως lift kit, χωμάτινα ελαστικά και μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, ενώ η ισχύς του κινητήρα της έχει αυξηθεί στα 282 άλογα.
Με την εμβληματική εμφάνιση της Rothmans, η 7άρα αυτή συνδυάζει πολυτέλεια και ικανότητες off-road, αποδεικνύοντας ότι μπορεί να ανταγωνιστεί τα περισσότερα crossover σε δύσκολες συνθήκες.
Πιο αναλυτικά:
Μια από τις σουρεάλ κατασκευές αυτοκινήτου κυκλοφορεί στην Τσεχία, με τη μορφή μιας BMW Σειράς 7 έτοιμης για ράλλυ! Ντυμένης κατάλληλα για την περίσταση μάλιστα, έχοντας τα ιστορικά χρώματα της Rothmans να καλύπτουν το αμάξωμα και προκαλώντας ζήλια στα περισσότερα SUV.
Η απίστευτη E65 Overland ξεκίνησε την καριέρα της το 2005, ως μια κανονική λιμουζίνα. Κάπου στη συνέχεια, όμως, ο δεύτερος κάτοχός της αποφάσισε να τη μετατρέψει σε μιμητή των αγωνιστικών του Ντακάρ, αντλώντας έμπνευση από την Porsche 959 (και την ). Το κορμί της Βαυαρής έβαλε τη φορεσιά της Rothmans, «άρβυλα» (βλέπε lift kit 5 εκατοστών και χωμάτινα ελαστικά Yokohama Geolander), σιδεριές, προβολιέρα της Hella, λευκές 18άρες ζάντες της Rota (ή επίσης 18άρες της BMW), λασπωτήρες, σχάρα οροφής με σκηνή, προστατευτικές ποδιές, τα πάντα. Πλέον η 19χρονη «Μπέμπα» έχει τέτοια off road εμφάνιση και υπόβαθρο, που κάνει τη συντριπτική πλειονότητα των crossover να τη θαυμάζουν/φθονούν.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε αναβαθμίσεις και επί της μετάδοσης, καθώς ο πίσω άξονας διαφεντεύεται πλέον από μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Όλοι οι σύνδεσμοι της ανάρτησης έχουν αντικατασταθεί με ενισχυμένους, ενώ νέα είναι τόσο η εξάτμιση όσο και ο εγκέφαλος του κινητήρα, ο οποίος είναι ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος bi-turbo M57 ντίζελ. Εργοστασιακά η 730d απέδιδε 228 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 520 Nm στις 2.000-2.750 σ.α.λ., ωστόσο εδώ η ισχύς ανέρχεται πια σε 282 άλογα και πάνω από 600 Nm ροπής. Συνεπώς θα πρέπει να περιμένουμε ταχύτερη επιτάχυνση από τα 7,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική λογικά παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Το θέμα με τη συγκεκριμένη 7άρα, όμως, είναι πως μπορεί να κάνει πολλά από τα παραπάνω σε χώμα και λάσπες.