Το άρθρο αναφέρεται σε ένα Toyota Corolla 9ης γενιάς του 2003, το οποίο έχει διανύσει 261.550 χλμ. και παρουσιάζει σημάδια φθοράς.
Παρά την αξιοπιστία του, ο κινητήρας λειτουργεί καλά, αλλά ο συμπλέκτης του αυτοκινήτου υπέστη βλάβη κατά τη διάρκεια οδήγησης σε υψηλές ταχύτητες, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να επιταχύνει. Ο οδηγός αναγκάστηκε να βγει στη ΛΕΑ της Autobahn, όπου μια BMW ρυμούλκησε το Corolla εκτός του αυτοκινητόδρομου.
Πιο αναλυτικά:
Το Toyota Corolla είναι από τα μακροβιότερα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και από τα πιο αξιόπιστα, μετρώντας 12 γενιές και σχεδόν 6 δεκαετίες από το 1966 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Μεταξύ των δημοφιλέστερων Corolla πριν την άνοδο των SUV, ήταν και το 9ης γενιάς, όπως το συγκεκριμένο με το station wagon αμάξωμα που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο.
Είναι μοντέλο του 2003 με τον 1.600άρη VVT-i κινητήρα, ισχύος 110 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 150 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ., συνδυασμένο με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Όταν ήταν καινούργιο επιτάχυνε το αμάξωμα των 1.315 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα έφτανε τα 190 χλμ./ώρα. Το Corolla με τα 261.550 χλμ. που θα δείτε στο παρακάτω βίντεο φαίνεται αρκετά ταλαιπωρημένο εξωτερικά, έχει σκουπίδια πεταμένα στο εσωτερικό του και τελικά θέλει ένα νέο σετ συμπλέκτη. Ενώ ο κινητήρας λειτουργεί μια χαρά, τελικά μετά από την πίεση που δέχτηκε με ταχύτητες κοντά στην τελική, τον πρόδωσε ο συμπλέκτης. Ξαφνικά και ενώ ο οδηγός κατεβάζει σχέση, ο κινητήρας ανέβαζε στροφές αλλά όχι και ταχύτητα (μετά το 08:05 στο βίντεο). Ο οδηγός μη μπορώντας να κάνει κάτι βγαίνει στη ΛΕΑ της Autobahn και μια BMW ρυμουλκεί το χαλασμένο Corolla εκτός του αυτοκινητόδρομου.