Η Dongfeng Motor, μια εταιρεία με 56 χρόνια ιστορίας και παρουσία σε πάνω από 100 χώρες, εισέρχεται στην ελληνική αγορά μέσω του Spanos Group, προσφέροντας μοντέλα που συνδυάζουν τεχνολογία, άνεση και ασφάλεια. Το flagship μοντέλο, Dongfeng Box, είναι ένα ηλεκτρικό supermini με τιμή από 24.500 ευρώ και αυτονομία 310 χλμ.
Άλλα μοντέλα περιλαμβάνουν το premium SUV Voyah Free, που προσφέρει 500 χλμ. αυτονομία και ισχύ 489 ίππων, και το πολυμορφικό Voyah Dream.
Το Mhero 1, ένα ισχυρό εκτός δρόμου όχημα, ολοκληρώνει την γκάμα. Τα test drives έχουν ήδη ξεκινήσει, με παραδόσεις να αναμένονται από τον Μάιο.
Πιο αναλυτικά:












Τιμοκατάλογος (χωρίς την κρατική επιδότηση):
- Dongfeng Box από 24.500 ευρώ
- Voyah Free από 65.000 ευρώ (προσφορά λανσαρίσματος για ετοιμοπαράδοτα)
- Voyah Dream από 99.000 ευρώ
- Mhero 1 από 143.000 ευρώ
Το μοντέλο που βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής είναι αναμφίβολα το Dongfeng Box, ένα αμιγώς ηλεκτρικό supermini. Παράλληλα, η Dongfeng Hellas λανσάρει άμεσα στην ελληνική αγορά τα πολύ ξεχωριστά μοντέλα των Voyah και Mhero. Το Dongfeng Box έχει μήκος 4,02 μ., νεανικό design και στοιχεία που ξεχωρίζουν, όπως είναι οι πόρτες χωρίς πλαίσιο, οι πτυσσόμενες χειρολαβές και η διχρωμία αμαξώματος-οροφής. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2,66 μ. ξεφεύγει από το πλαίσιο της κατηγορίας και του χαρίζει άπλετους εσωτερικούς χώρους για τους επιβάτες και ικανοποιητικό πορτ μπαγκάζ 326 λτ. Το εσωτερικό του Box διαθέτει ποιοτικά υλικά και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει κεντρική οθόνη αφής 12 ιντσών, πανοραμική απεικόνιση 360 μοιρών, ασύρματη φόρτιση κινητού, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο και κλιματιζόμενο κάθισμα οδηγού κ.ά. Επιπλέον, στάνταρ από τη βασική έκδοση City είναι μια σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, όπως η ενεργή διατήρηση λωρίδας, το προσαρμοζόμενο (adaptive) cruise control, η ημιαυτόνομη οδήγηση σε μποτιλιάρισμα και στο ταξίδι (Traffic Jam Assist και Highway Assist) κ.ά.
Το Dongfeng Box διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 42,3 kWh, η οποία του εξασφαλίζει αυτονομία 310 χλμ., υπερκαλύπτοντας όλες τις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης. Η αναπλήρωση ενέργειας σε ταχυφορτιστή DC γίνεται σε μόλις 30 λεπτά για το 30-80%, ενώ σε wallbox και δημόσια σημεία φόρτισης AC η ισχύς των 6,6 kW γεμίζει την μπαταρία σε λιγότερες από 7,5 ώρες (0-100%). Παράλληλα, η βασική έκδοση City διατίθεται και με μπαταρία 31,4 kWh, με αυτονομία 230 χλμ. Το Dongfeng Box καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για τη μπαταρία και 5 ετών ή 100.000 χλμ. για τα μηχανικά του μέρη. Η τιμή του ξεκινά από 24.500 ευρώ, ή 18.573 ευρώ με την κρατική επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 3. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα test drives έχουν ήδη ξεκινήσει, ενώ τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους στις αρχές Μαΐου.
Παράλληλα, σε μια διαφορετική πλευρά της αγοράς έρχεται να τοποθετηθεί το Voyah Free. Ένα ηλεκτρικό premium SUV με μήκος 4,9 μ., τετρακίνηση και ισχύ 489 ίππων, που προσφέρει απόλυτα άνετες μετακινήσεις σε ένα πολυτελές περιβάλλον με υλικά κορυφαίας ποιότητας, κομψό σχεδιασμό και 3 εντυπωσιακές οθόνες 12,3 ιντσών. Η μπαταρία χωρητικότητας 106 kWh του χαρίζει αυτονομία 500 χλμ., ενώ μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης. Το Free είναι ετοιμοπαράδοτο και για το λανσάρισμά του διατίθεται με όφελος 10.000 ευρώ (ανεξαρτήτως της επιδότησης του Κινούμαι Ηλεκτρικά 3). Δίπλα του, το Voyah Dream είναι κορυφαία μορφή ηλεκτρικού πολυμορφικού. Με δύο ξεχωριστά καθίσματα-πολυθρόνες στη μεσαία σειρά, που είναι θερμαινόμενα, αεριζόμενα και διαθέτουν λειτουργία μασάζ, και ακόμη τρεις θέσεις πιο πίσω, αποτελεί ένα ηλεκτρικό ταξίδι στην απόλυτη άνεση. Η μπαταρία των 108,7 kWh προσφέρει αυτονομία 482 χλμ.
Τέλος, το Mhero 1, αποτελεί το απόλυτο όχημα εκτός δρόμου, με νούμερα που ζαλίζουν: Ισχύς 1.088 PS, ροπή 1.400 Nm, μπαταρία 142,7 kWh, 3 διαφορικά που κλειδώνουν κατά βούληση, αερανάρτηση με ύψος από το έδαφος έως 33,5 εκ., ενεργή τετραδιεύθυνση με λειτουργία crab walk κ.ά. συνθέτουν ένα πραγματικό «θηρίο». Το Mhero 1 μπορεί με την ίδια ευκολία να μεταφέρει τους επιβάτες του σε δύσβατα μέρη, με αυτονομία 450 χλμ., ή να τους… κολλήσει στο κάθισμα, κάνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ.