Ένας οδηγός Hyundai Ioniq 5 ισχυρίζεται ότι διένυσε 666.255 χιλιόμετρα σε 3 χρόνια και 4 μήνες, προκαλώντας αμφιβολίες και συζητήσεις για την αυθεντικότητα των αριθμών στο οδόμετρο. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να καλύπτει καθημερινά περίπου 555 χιλιόμετρα, δηλαδή μια απόσταση σαν την Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
Παρά τις αμφιβολίες, ο οδηγός αναφέρει ότι η αρχική μπαταρία του οχήματος άντεξε μέχρι τα 580.000 χλμ., με τη Hyundai να την αντικαθιστά χωρίς χρέωση, παρόλο που η εγγύηση είχε λήξει. Αυτό το επίτευγμα έχει προκαλέσει εντυπώσεις και συζητήσεις στην κοινότητα των ιδιοκτητών του μοντέλου.
Πιο αναλυτικά:


Ο οδηγός του χιλιομετροφάγου Ioniq 5 έκανε σχετική ανάρτηση σε μια σελίδα στο Facebook όπου ιδιοκτήτες μοιράζονται τακτικά τα ορόσημα των χιλιομέτρων τους. Γεγονός που αν μη τι άλλο προκάλεσε πολλά σχόλια, μεταξύ των οποίων πολλοί δεν πείθονται ότι τα νούμερα που αναγράφονται στο οδόμετρο είναι πραγματικά. Λογικό άλλωστε να το πιστεύει κανείς, αφού για να φτάσει τα 666.255 χλμ. σε διάστημα 40 μηνών θα πρέπει κατά μέσο όρο κάθε μήνα να διανύει 16.656 χλμ. ή περίπου 555 χλμ. τη μέρα. Δηλαδή να καλύπτει καθημερινά μια απόσταση Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Αν δει πιο προσεκτικά κανείς τα νούμερα στο οδόμετρο, θα παρατηρήσει ότι το «666» δεν βρίσκεται στην ίδια ευθεία με το «255». Λέτε να προστέθηκε ένα επιπλέον «6»;. Κανείς δεν το γνωρίζει, παρά μόνο ο οδηγός του.
Η ανάρτηση στο Facebook δεν διευκρινίζει την έκδοση του Ioniq 5, αλλά το πιθανότερο είναι να πρόκειται για το μοντέλο με τη μεγαλύτερη μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 77 kWh για περισσότερη αυτονομία. Σίγουρα θα σκεφτείτε ότι θα ήθελε καθημερινά στην καλύτερη περίπτωση μια πλήρη φόρτιση, που σημαίνει επιπλέον χρόνος. Άρα οι ώρες που του έμεναν σε ένα 24ωρο για να φάει και ξεκουραστεί ήταν ελάχιστες. Παράλληλα ο οδηγός αυτού του Ioniq 5 αναφέρει ότι η αρχική μπαταρία του αυτοκινήτου άντεξε μέχρι να φτάσει τα 580.000 χλμ. και η Hyundai την αντικατέστησε χωρίς χρέωση. Να υπενθυμίσουμε ότι η μπαταρία καλύπτεται με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο), που σημαίνει ότι ήταν εκτός της εγγύησης. Εκτός αν έγινε εξαίρεση λόγω των πολλών χιλιομέτρων και για να επιβραβεύσει αυτό τον «άθλο».